Gå til innhold

Fordi jeg (ikke) må ut og oppdage


Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Haha, er det sant? Kan ingen bake den? Ikke en gang baker'n i Østre Aker? :erter:

Det var jo fryktelig merkelig. Det sies at Halvorsen er det beste bakeriet i by'n. Vi får snike oss inn der og sjekke før pensjonistene kommer på formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

:ler:

Nei, det er ingen som klarer å bake den ordentlig! Ikke engang han i Østre aker *fnis* I hvertfall sliter de veldig her på forumet med den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han baker kringler og kranskekaker (og ome.. hva het kaka igjen?)

Jeg har aldri tenkt på at han bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en annen bakersang også? En som bodde på en øy og forspiste seg på alle kakene?

"Det bor en gammel baker på en bitteliten øy"! Ja!

Tenk at vi sitter her og diskuterer kaker når vi sikkert begge har viktige avtaler i morgen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel-damebursdag? Bursdag hvor deltakere kler seg ut som gamle damer, eller bursdag hvor gammel dame skal feires? :ler:

Jeg skal også skrive oppgave. Dvs ikke oppgave, men oppsumering av diverse ting. Også skal jeg kjøpe to bursdagsgaver til en og samme person. Også skal jeg se på Jakten på kjærligheten. Men aller først skal jeg ha eksamen. Grøss og gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hehe.. Lykke til da! Eksamen i hva?

Bursdagen til en gammel dame.. Det andre forslaget hørtes mye mer moro ut! :ler: Tror jeg må arrangere en sånn bursdag en gang *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du love å invitere meg! :)

Eksamen i morgen, ja. Det blir hardt og tøft og kjedelig.

Derfor må dette unge mennesket legge seg nå. Håper jeg ser deg her en annen dag også. Goooood natt! :Gjesp:

(Kommer sikkert til å drømme om kaker..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Ja, skal invitere deg da. Kanskje jeg skal invitere på en gammel-dame-kg-bursdag? :hoho:

Sov godt da! Må legge meg snart selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En positiv ting som har skjedd i dag: Fikk sett på Helene og gutta (som er så gøy). Og er ferdig med én eksamen! Bare hundre igjen før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så hyggelig. :)

Skjer så mye for tida, så jeg har ikke rukket å skrive noe til meg selv på en stund :ler:

Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jau, det går bra! Jeg har kjøpt meg bil :hoppe: Eller, skal skrive under alle papirer i dag da, så får bilen i dag! :) Et kupp også, om jeg får si det selv ;) Hehe.

Endret av Kake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy med bil!! :hoppe::hoppe: Jeg har ikke sertifikatet en gang, jeg.. :rodme:

Eksamen gikk bra! Håper jeg i hvert fall. Bare et par igjen nå så....

Gikk din oppgave bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jada, det gikk hvertfall ;) Hehe. Om det gikk bra gjenstår å se :tunge1:

Må få deg lappen, vettu :) Hadde ikke hatt det selv hadde ikke en i familien sagt seg villig til å betale for meg.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vil også at en i familien skal se seg villig til å betale for meg. Selv kommer jeg ikke til å ta meg råd til det på... lenge. :icon_neutral: Jeg har tatt trafikalt grunnkurs faktisk, men har ikke kommet noe lenger enn det, gitt.

Har du spennende planer for dagen da? Selv venter jeg på kjæresten, han kommer vel fra jobb om en halvtimes tid, og da skal vi lage middag. Nachoes (hm. hvordan skriver man det? Orker ikke sjekke). Det blir naam!

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...