GĂ„ til innhold

inferno 2015!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som skal?! Hvilke band skal du se og hvorfor 😊

Anonymous poster hash: cadcb...aa1

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Gjest The damned

Nei,har kjempelyst pÄ konsert eller festival nÄ,men det er dessverre altfor fÄ band jeg har lyst til Ä se pÄ Inferno sÄ blir nok ikke. Blir jo dyrt med alt man skal ha :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei,har kjempelyst pÄ konsert eller festival nÄ,men det er dessverre altfor fÄ band jeg har lyst til Ä se pÄ Inferno sÄ blir nok ikke. Blir jo dyrt med alt man skal ha :)

Ikke sÄ mange metal-folk inne her ser det ut til :P

Jeg vant billetter sÄ da ble det litt lettere for meg Ä reise. Skal fÄ med meg Arcturus, Ensiferum, Execration, og Taake (sett fÞr) ogÄ blir det vel Ä mingle litt pÄ de andre konsertene eller pÄ Kniven innimellom :)

Anonymous poster hash: 77547...2db

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest The damned

Ikke sÄ mange metal-folk inne her ser det ut til :P

Jeg vant billetter sÄ da ble det litt lettere for meg Ä reise. Skal fÄ med meg Arcturus, Ensiferum, Execration, og Taake (sett fÞr) ogÄ blir det vel Ä mingle litt pÄ de andre konsertene eller pÄ Kniven innimellom :)

Anonymous poster hash: 77547...2db

Nei, ser ikke sÄnn ut :)

Ok, ja men da blir det jo litt billigere Ă„ reise.

Egentlig fikk jeg lyst til Ä reise bare for Ä reise, men har ikke rÄd. Jaja, fÄr hÄpe det er noe annet som frister senere.

Jeg har egentlig sett de jeg har lyst til Ä se flere ganger, men er jo alltid gÞy Ä dra pÄ konsert.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 5 mĂ„neder senere...

Ikke helt relatert til trÄden. Skriver allikevel da det var den nyeste jeg fant innenfor brukere som har en interesse for metalmusikk. (Ja, jeg kunne ha skrevet en ny trÄd. FÞlte heller for Ä ta det i denne da noen brukere er nevnt.)

 

For tiden sÄ lytter jeg en del til Arch Enemy og favorittbandet Crowbar som spiller sludge-metal. + mange av de andre som var store pÄ 90/00-tallet.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...