Gå til innhold

Pianoundervisning Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en pianolærer i Oslo?

Jeg er i 20-årene og vil ta opp igjen pianolæringen. Jeg kan lese noter, men da spesielt spilling med høyre hånd. Med venstre kan jeg kun enkle grep. Jeg er altså ikke helt nybegynner, men ikke helt viderekommen heller:)

Anonymous poster hash: 6d43f...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan anbefale en pianolærer i Oslo?

Jeg er i 20-årene og vil ta opp igjen pianolæringen. Jeg kan lese noter, men da spesielt spilling med høyre hånd. Med venstre kan jeg kun enkle grep. Jeg er altså ikke helt nybegynner, men ikke helt viderekommen heller:)

Anonymous poster hash: 6d43f...038

Ingen?

Anonymous poster hash: 6d43f...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen?

Anonymous poster hash: 6d43f...038

Jeg har selv meldt meg på pianoundervisning på Oslo Privat Musikkskole før helga. Det var ikke så mye ledig, men fikk en 30 minutter time. Skal begynne til uka, så det blir spennende.

Selv kan jeg spille piano, men spiller de samme sangene om og om igjen, så ønsker å utvide repertoaret mitt,

og jeg er litt dårlig på noter, så trenger å lære meg noter skikkelig for jeg ønsker å bli en god pianospiller.

Det er mange voksne som går der, selv om flertallet er under 20 år.

Bare ta kontakt med de, så får du vite hvilke dager og tider som er ledig. Du betaler kun fra da du begynner, så du slipper å betale for hele semesteret selv om du begynner midt i.

http://www.oslo-musikk.no/

Anonymous poster hash: 08fd1...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...