Gå til innhold

Euphorbias Skriblerier


Euphorbia

Anbefalte innlegg

Årets første snev av sommer har meldt seg i dag :hoppe: Jeg, som er en ekte overentusiastisk hageentusiast :kul: , har jo klådd i fingrene siden februar med å grave i hagen. Så endelig i dag kunne jeg ut å rufse opp litt. Det trengtes kan man si. Etter fjorårets sommer med nyfødt baby ble hagen noe nedprioritert, og med stillaser og snekkere og gravemaskiner som raserte det resterende av hagen var det et litt trist syn som stakk opp av snøen i våres. Jeg skjems, rett og slett. Så nå føles det helt herlig å komme igang! Fått luka det tristeste blomsterbedet i manns minne, planta en del krukker, kjørt kantklipper og generelt gjort det jeg liker aller best i hele verden ; Å grave i jorda! :mrgreen:  Litt farger og friske innslag her og der, ut med hagemøbler og skinnende sol -det må være ny rekord, hagemøblene ble satt ut i juni.. JUNI. Før snakker vi gjerne før påske. Jeg er vel den første i bygda som setter ut hagemøbler vanligvis :fnise: Litt gira på sommeren? Neida! - Det er med andre ord ikke mye som skal til for å glede en liten sjel som meg.

 

Herregud. Merker jeg blir ivrig bare av å skrive om det. Får stoppe nå før jeg gir inntrykk av å være smågæærn :P Nå blir det fortsettelse i morgendagens sol ( som det er spådd, nåde den som regjerer med været, om det blir endringer :opplyser: ) Har jeg først fått blod på tann, nytter det ikke å stoppe mens leken er god  :ler:  Kanskje jeg blir super-(les:over-)inspirert og skriver et crazy innlegg i morgen kveld :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grastusta

Tipper hagen din er kjempefin!

 

Jeg er i ferd med å oppdage gleden ved å grave i jorda. Vi kjøpte hus på seinhøsten, og før det har det bare vært leiligheter med verandakasse og begrenset handlingsrom. Men nå i vår har det vært kjempespennende å følge med på hvilke blomsterbed det vokser ting i, og hvilke som bare må startes på nytt (mest av det siste, i grunnen).

 

Nå har jo vi samme status som dere hadde i fjor, med hagen full av grøfter og en minigraver, men noen bed er da tilgjengelige likevel. Det meste har krevd arkeologiske utgravninger - huset var dødsbo, og blomster har nok ikke vært førsteprioritet de siste årene de gamle levde der. Men det er overraskende gøy å lete fram gamle bed og oppdage hvordan det må ha sett ut her tidligere. :) Og så får jeg bare hive ut en del krukker når de er ferdige med å grave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø ... Kjempefin var vel å overdrive en smule :P

 

Dessverre er det mye synlig igjen etter fjorårets store grave-prosjekter. For det ble aldri gravd helt ferdig. Vi mangler å fylle skikkelig inntil huset og å planere ut haugene som ble lagt rundt omkring. Også har vi nettopp ryddet vekk enorme hauger med plank og søppel som har ligget siden i fjor så det er masse bare flekker på plen. Så det er et litt stusselig syn ennå. Men vi er igang selvom det er langt til mål! :)

 

Så jeg har krukker ved trappa (støttet opp med pukksteiner og grus for at de skal stå sånn nogenlunde rett i "kulebane-plenen" vår) og et lite bed helt i utkanten av hagen bak en thujabusk som jeg lagde når vi flyttet inn. For der var det eneste stedet jeg visste at det aldri ville bli gravd eller kjørt over noen gang. - Dog, min kjære samboer klarte (det helt utroligste, faktisk) å kjøre over hele beddet med bilen når han bare skulle ta en "snarvei" over plen. Jeg bare  :bond:  :overrasket: .. Og han: Hæ? bedd? Hvor?  :klo:  :vetikke: .Nei, det er jammen ikke lett å få med seg en jordhaug som er rammet inn med stein, full av farger  :ler:  Ikke var det mørkt heller. Lurer på hvordan han fikk det til :P - Men det står der ennå, utrolig nok, og er en liten start på hva som kommer, kanskje noe i år, og i årene framover. Rotet er iallefall for det meste vekk, og det plaget meg mest.

 

 

 

Utrolig morro med gamle gjengrodde bed, å se hva som dukker opp! Hender det skjuler seg noen perler under mye kratt og kvist. Her var det ingen bedd fra før. Kun en inntørket ripsbuske som fikk nytt liv etter en runde med hekkesaksa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært i vårt første foreldremøte i barnehagen for informasjon og diverse ang oppstart. Så nå følte jeg meg skikkelig voksen. Foreldremøte. Høres så viktig og stort ut. :fnise: 

Men fikk et veldig godt inntrykk av bhg'en, og følelsen av at dette kommer til å gå bra! :) Snuppelure er jo så grei å ha med å gjøre, så håper og tror at tilvenninga går relativt greit for seg.

 

I morgen er det spådd knallvær, så da er det fram med beisekosten! Nå må huset til pers før det gror måsa på den nye panelen  :opplyser:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, det blei maling! Og maling, og maling og maling... :blink: Den mørke siden av å ha stort hus. Ting tar så syyyykt lang tid. Nå har vi malt så mye vi har hatt tid til siden torsdag, og vi er ca 1/3 på vei. Men det blir VELDIG fint når det blir ferdig ser jeg  :nigo: Også får vi litt hjelp til helga igjen, så da kommer vi nok et godt stykke før vi må leie en lift. Og jeg må bare berømme snuppa vår for tålmodigheten hennes. Hvilken unge kan kravle rundt på plen, i grusen, på teppet, plukke på blomstene, titte på pusene and so on - i timesvis uten å klage, blid som ei sol, mens mor sjøl maler ved siden av? Jo, hun! I dag har vi vært ute fra rundt kl 0900 til kl 1500, kun avbrutt av en halvtime lunsj og en liten dupp i vogna. Flinke frøkna  :hjerte: vi er virkelig heldige, og utrolig takknemlige. Det er i allefall ei som sover godt nå, etter en god porsjon frisk luft og fullstendig gjennomgang av hagens utforming ;)

 

Vi har også fått tak i noen som kan grave det siste som står igjen rundt huset og litt hist og pist, så vi kan snart bli ferdige med hele grave-greia. Må bare få henta graver'n og bestilt noen lass med grus. Feriepenger og skattepenger skal nok få bein og gå på i år også  :roll:

 

Og dagens perfekte avslutning ; Ei lita snuppelure som skal legge seg, helt utslitt etter dagens aktiviteter, men er litt hyper og kanskje noe overtrøtt (?) så når vi er på soverommet går/løper hun langs sengekanten vår, slenger hodet i madrassen, titter opp på meg mens jeg tøyser litt tilbake, og hun bryter ut i hysterisk latter, løper videre, slenger hodet igjen og syns tydeligvis det er fantastisk morro å holde på sånn :P Herregud, hjertet smelter totalt av herlig barnelatter  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, de siste par dagene har snuppa vært skikkelig survete og fått noen reale rase-anfall. I dag tror jeg at vi fant grunnen. Begge hjørnetennene oppe er i ferd med å stikke frem. Har egentlig ventet noen tenner de siste par ukene, men det har ikke dukket opp noe før nå. Håper de bryter ordentlig igjennom nå snart for dette var nok ikke godt.

 

Ellers går det sakte men sikkert fremover med maling. Et par dager med regn nå, så har ikke gjort noe nyttig hverken ute eller inne, føles det ut som. Går nesten og sparker i beina av å ikke gjøre noe en dag. Akkurat som om jeg ikke kan unne meg en dag med "surr og lall" fordi det er så mye som må gjøres, og jeg skulle jo helst gjort det i går, alt sammen. Blir litt oppgitt over meg selv når jeg ikke klarer å slappe av og bare ta en dag "fri" når det tilogmed regner og er dårlig vær.  :roll:  Da går jeg bare å tenker på alt jeg skulle ha gjort, og kverner tankene alt for mye..

 

I tillegg til deprimerende vær fikk vi i går greie på at den planlagte ferien vår ikke blir noe av, pga noen greier jeg ikke kan gå inn på her, så da blir det bare jobbing hjemme i stedet. Ting snur fort. Vi får håpe vi klarer å ta turen ved en seinere anledning.

 

 

 

Sist, men ikke minst... - Note to self - ikke la jentungen gå på stua uten tilsyn før det er sjekket at det ikke er kattebæsj i kattedoen super tidlig på morgningen når jeg er stuptrøtt og ikke hun.  Tenker at denne seansen ikke trenger nærmere forklaring annet enn at det ble en skikkelig runde med håndvask, såpe og antibac.  :spy: Heldigvis ingenting i nærheten av ansiktet. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grastusta

 

Ellers går det sakte men sikkert fremover med maling. Et par dager med regn nå, så har ikke gjort noe nyttig hverken ute eller inne, føles det ut som. Går nesten og sparker i beina av å ikke gjøre noe en dag. Akkurat som om jeg ikke kan unne meg en dag med "surr og lall" fordi det er så mye som må gjøres, og jeg skulle jo helst gjort det i går, alt sammen. Blir litt oppgitt over meg selv når jeg ikke klarer å slappe av og bare ta en dag "fri" når det tilogmed regner og er dårlig vær.  :roll:  Da går jeg bare å tenker på alt jeg skulle ha gjort, og kverner tankene alt for mye..

 

Hallo, som jeg kjenner meg igjen i akkurat dette. En venninne tipset meg om å aldri ha mer enn fem punkter om gangen på to do-lista mi (etter at jeg hadde laget verdens mest deprimerende liste da vi nettopp hadde flyttet inn og ALT skulle gjøres). Jeg har fulgt det rådet, og sørger i tillegg for å dele opp jobben mest mulig (1. maskere 2. grunne 3. male 4. male 5. ta av maskeringstape :fnise: ). Det motiverer meg å kunne stryke ut ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, som jeg kjenner meg igjen i akkurat dette. En venninne tipset meg om å aldri ha mer enn fem punkter om gangen på to do-lista mi (etter at jeg hadde laget verdens mest deprimerende liste da vi nettopp hadde flyttet inn og ALT skulle gjøres). Jeg har fulgt det rådet, og sørger i tillegg for å dele opp jobben mest mulig (1. maskere 2. grunne 3. male 4. male 5. ta av maskeringstape :fnise: ). Det motiverer meg å kunne stryke ut ting!

 

Jeg prøver faktisk å gjøre dette en del, (jeg er listoman.. lager lister på ALT jeg skal gjøre omtrent. Snakk om sprø tvangstanker) men det virker ikke som det hjelper veldig mye. Hjernen veit for mye av hva som gjenstår i tillegg til de eksisterende listene :P Men jeg prøver å tenke fornuftig. At vi har fått gjort vannvittig mye de få årene vi har bodd her, og at det kommer til å bli både bra og ferdig til slutt! Lenge leve positivitet  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem til syk mann i dag. Litt vond hals. Han ligger nå på sofaen og akker, uffer, stønner og bærer seg over hvor fælt han har det.  :roll: Er ikke det at jeg ikke viser sympati, og skjønner at det er kjipt å være litt skrall, men seriøst? Nr 1, har sett detta før, nr 2 du ER ikke hjelpesløs selv om halsen er litt sår. Han lurte på om ikke jeg kunne ta febertermometeret ut av esken for han, fordi han hadde så vondt..  :ler: Det er virkelig sant at ingen er så syke som menn. 

 

Vi får håpe det retter seg kjapt!  :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man Flu er over - neste kapittel er en liten frøken som nå har tannfrembrudd big time. Våknet i natt og var helt rabiat. Brukte over to timer på å få henne til å sovne igjen. Og ganske riktig; som jeg har ventet på leeenge nå. Hjørnetennene oppe kommer ut. Stakkar. Ikke villet spise noe særlig i dag, og vanskelig å få til å sovne på dagen i dag. Hun var i allefall helt utkjørt til kvelden og sovnet momentant. Så fikk hu en paracet å sove på, så vi får håpe natten i natt blir noe bedre. Snuppa har så fin døgnrytme til vanlig så alt blir helt på bærtur når vi har sånne reiser. 

 

I morgen skal frøkna på overnatting hos sine besteforeldre, og jeg skal ha noen venninner på besøk. Gleder meg til å ha en helaften med avslapning, god mat, godt drikke og ikke minst godt selskap :) 

 

(...for ikke å snakke om å kunne sove leeeeeeeenge på søndagen  :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og jeg som liksom skulle oppdatere litt ofte her..  :fnise:

 

Mye har skjedd på en uke da! Har egentlig ikke hatt tid til stort annet enn jobb, soving, til nød spising og jobbing hjemme. Det er somregel slik med de prosjektene jeg drar igang, at det kommer alt på en gang. I tillegg til alt annet i hverdagen. Så vi satte igang med prosjekt grave ferdig rundt huset og preppe til terrassen. Så hurra! Akkurat nå er hagen like jævlig som i fjor, om ikke verre. Nå som det endelig begynte å gro grønn plen  :trist: Vi har fått vekk ujevnhetene på framsiden av huset og fått på grus som bare må dras ut før vi kan (endelig) begynne å parkere der. Skulle vært gjort for to år siden. Begynner å bli lei av bilparken på plen. Resten rundt huset er nå fylt igjen, og underlaget til terrassen begynner å ta form. Må få borret og støpt søyler nå denne uka. Så joda, det ser bedritent ut nå mens det står på, men nå begynner det å gå riktig vei - for vi har nemlig gått i over to uker å ventet på han som egentlig skulle grave (trenger jeg nevne at jeg HATER håndverkere som ikke kan gi svar i klartekst, eller faktisk si fra hvis de ikke kan likevel!?), han kunne plutselig ikke likevel, etter å ha sagt at han "kommer i morra" i flere dager. Hrmf, blir sur av mindre. :glare:  Så da fant vi heldigvis noen andre som kunne ordne det på dagen. Pga gravinga blir det en liten pause i malingen, men det er helt greit. Nå er alt malt det som ikke trenger lift, så det siste tar vi når terrassen er ferdig. 

 

Snekkeren vår har også kommet tilbake fra et annet oppdrag for å fortsette i 2 etasjen :danse:  Veit ikke om jeg har nevnt det engang(?), siden det har stått mer eller mindre stille der siden jul  :klo: -Vi driver iallefall å bygger om 2 etasjen også, siden den har stått uberørt siden det glade 50 tall. Det ene rommet (som nå blir ekstra stue) var det ingenting på. Rett ut i ytterkledningen. Ikke en gang en stakkars glava-bit. Hele 2 etasjen stod forresten uten isolasjon, men de andre rommene har i det minste panel (som om det hjelper :P)

Det er stuerommet vi hovedsaklig driver med nå, og der har vi fått gulv, isolasjon og panelplater på plass. Også lager vi åpen løsning opp i skråtaket, (opp i mønene slik at vi ikke har loft) så det blir en hems over de andre rommene. Taket har vi isolert på innsiden og fått på takessplater. Nå ligner det et rom som vi snart kan ta i bruk! Bare finpuss igjen nå. Kanskje jeg klarer å legge ut et bilde også om vi noen gang blir ferdige. Høhø.

 

 

Frøkna fikk forresten mer enn bare hjørnetenner oppe, kommer en liten tann nede også i tillegg. Ikke rart det var noen tøffe tak her om dagen. Hun storkoste seg hos besteforeldrene forrige helg når jeg hadde venninnebesøk. Og det var utrolig koselig! Fint vær hadde vi også, så vi hadde det rett og slett knall. 

 

I dag overrasket gubben med hjemmelaget kjøttkakemiddag med enorme mengder saus og godt tilbehør når jeg kom hjem fra jobb  :hjerte: Just gotta love this guy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen nå, etter en liten ferietur på Lillehammer i helga. Borte bra men hjemme best, stemmer hver gang. Det er litt slitsomt å være på tur med en småtass, og alltid så godt å komme hjem. Særlig etter mange timers kjøring - ikke det mest spennende for en liten propell, men det gikk da bra det også. Vi har sovet på hotell for første gang med frøkna  :jepp:  så bortsett fra at det var dødsvarmt på rommet når vi kom på kvelden og at de hadde sånne trampoline greier rett utenfor vinduet vårt (som vi jo måtte ha på vidt gap for å lufte...) så var det en hyggelig opplevelse som endte brått etter ankomst. Tror vi alle var trøtte etter dagens inntrykk, snuppa sovna helt utslitt klokka 20, og vi måtte kaste inn håndkleet kl 21, da var det takk og farvel for min del. Men det var deilig å bare legge seg å slippe og tenke på alle gjøremål og vice versa som man gjør hjemme. Så var rett og slett uthvilt i dag tidlig når snuppelure våkna halv 7. Ny følelse  :fnise:

 

 

Fra denne helga og i 3 uker nå, har vi altså såkalt ferie. Ferie er vel betegnelsen på en annen type jobb, i allefall her i gården. Så i morgen fortsetter huslige sysler og vi skal støpe til terrassefundament. Før helga fikk vi gravd ut hvor vi skal ha terrassen, og dratt ut all grusen på framsiden av huset. Nå har vi for første gang en skikkelig parkeringsplass  :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at de beste feriene er de man faktisk får gjort noe, ingenting slår god samvittighet og å sovne med sliten kropp etter fysisk arbeid :jepp:

 

Kos dere med ferie! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren i dag har vi fått gjort en innsats ute! Jeg har piska gubben ut for å rydde og klippe plen (han er av typen som "skal ta det snart", og nå var det på tide å få ræva i rett gir.) Det samler seg mye rusk og rask (les: mest søppel og rot) langs husveggene og i hauger rundt omkring og i dag var dagen for å ta en skikkelig sjau. Og det er mest hans rot, så jeg syns det er rett og rimelig at han rydder opp i det sjæl. Men etter at frøkna var lagt, gikk jeg ut for å hjelpe, og når vi først var i gang så rydda vi ut under låvebrua, kjørte på med masse grus under der og la på paller så vi fikk stabla opp tønner og kanner og div hageremedier. Noe jeg har ville gjort i over 2 år. Det gror jo ned med kratt overalt  :bond: Skikkelig deilig å få ordna opp. Og gubben var flink. Fikk ned alt kratt rundt vegger og kasta søppel på henger. Det er sånt som alltid blir nedprioritert i hverdagen.

 

 

 

 

Frøkna har hatt noen dager nå hvor hun ikke skal ha mat. Særlig brød som hun alltid har spist. Kun yoghurt og frukt som har gått ned. Men i dag følte jeg at det var på tide å få i seg litt ordentlig mat igjen. Prøvd mye forskjellig de siste dagene, men i dag fant vi en bra formel. Miks noe som garantert er godt, med noe som hun ikke har lyst på - så "trommevirvel" brødskive med avokado til frokost var gull, og til lunsj brødskive med yoghurt :P Merkelig nok spiste hun vanlig middag uten problem i dag også. Vi får se åssen morgendagen blir. Men jammen er det litt pes når de små ikke vil ha mat. Særlig vi som er så bortskjemte med ei som har spist ALT fra dag én. Begynner jo å lure på om det er noe galt, men har skjønt det som at det er en slik fase de fleste er igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bråbestemt oss for å ta en bitteliten tur, jeg og mannen, til Gøteborg i morgen tidlig. Frøkna er avlevert hos svigers for en liten mini ferie, og skal være der helt til lørdag. Blir skikkelig deilig å få et par dager bare oss to. Kjenne litt på hvordan det er å være kjærester igjen. Blir liksom ikke allverdens romantikk mellom malekoster, gravemaskiner, snekring, bleier og middag i hverdagen :fnise:

 

Så da setter vi nesa sørover for å gjøre om igjen noen gamle tradisjoner vi hadde før vi fikk lille. Vi var ganske flinke før til å kaste oss i vei og reise land og strand rundt. Særlig med bil. Noen mil i bil har aldri vært et hinder. En bråtur til Tyskland, Danmark, nord-Norge, vestlandet you name it, er bare kos. På bilturer er jo et av de "stedene" hvor vi har masse tid til å prate sammen. Snakke om drømmer, felles mål, planer for framtida og enorme mengder viss vass ;)

 

Vi tenkte vi skulle ta en tur på den faste restauranten vi alltid har vært på, hvor de har verdens beste hamburgertallerken, uten tvil! (måtte virkelig understreke det.. :P ) Også tusle litt rundt i byen for å se på livet.

En av dagene så tar vi nok en tur i Liseberg. Jeg er ikke verre enn at jeg blir litt barn igjen når det gjelder fornøyelsesparker. Elsker å kjøre alt som er av attraksjoner, og når jeg er så heldig å ha med meg en av samme kaliber, vi jo bare innom  :danse:

 

Ser fram til en liten voksen-miniferie  :hjerte:  (også er det jo ekstra flott å komme hjem igjen til snuppa når vi har vært borte en tur :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var vi tilbake fra tur. En veldig fin tur, som endte noe brått... 

 

Vi dro, og fant ut at, Hei - la oss dra til Ullared! Joda, som sagt, så gjort.  Skal sies at vi har vært der før for noen år siden, så nettopp derfor er det kanskje ekstra galskap? Når man faktisk veit hva man drar til. Ikke at det er så ille som på TV, for det er det ikke, men ille nok. Men vi endte opp med nytt gulvteppe, noen nye lamper, litt nyttig stæsj og masse husholdningsprodukter til mega-lav pris, - Ja, her kom husmora i meg skremmende tydelig frem  :fnise:

 

Vi dro tilbake til Gøteborg etter handlegalskapen, og tuslet rundt som vi hadde tenkt. Spiste god mat, dro tildig til hotellet og tok tidlig kvelden. Dagen etter ble det Liseberg, men med køtider som var lange som et vondt år, ble det ikke så mye kjøring som jeg hadde håpet på.  :sur:  Seriøst - 80 minutter i kø for skarve 2 minutter morro? :jolie: Neste gang bestiller jeg billetter på nett med sånn "slipp kø-tillegg". Det er det jammen verdt :opplyser:

 

Alt i alt, en veldig hyggelig tur som hadde forløpt veldig smertefritt. Det er en litt sånn overhengende greie med oss at det gjerne kommer noen kjepper i hjulene på tur, så det var med skrekkblandet fryd at jeg tenkte tanken når vi dro fra Gøteborg med nesa hjemover at ; Dette har da gått veldig etter boka, og nå er vi hjemme i god tid før midnatt, akkurat som tenkt!. Skulle ikke tenkt tanken engang  :fy_fy:

 

Midt på motorveien, skikkelig øde som E6 i Sverige er, kjører vi og hører en raklete lyd etterfulgt av en snodig klunk. Mannen utbryter : Faen, havari.....  :daane:

Er det mulig? SERIØST? Motorhavari MIDT i ødemarken flere timer hjemmefra... Det måtte jo skje noe, men dette?

 

Jaja, hadde nok fart når det stoppa til at vi fikk trilla til første avkjøring og kom inn på en lomme. Takket være en veldig veldig snill kamerat som kom med bil og henger med en gang vi ringte, ble det ikke "seinere" enn halv 2 før vi var hjemme på natta. Kjempe takknemlig, for redningsbil var ikke egentlig et alternativ siden de kun kjører bilen til verksted og da må det gå på forsikring og bonuser, noe som virkelig ikke lønner seg med en litt eldre bil. Mannen skrur heldigvis bilen hjemme selv. Så fordelen med å bo på bygda er at man alltid kjenner noen som kjenner noen som kan hjelpe med både det ene og det andre. Gubben har allerede en ny motor på tur, så vi har nok bilen oppe å gå igjen relativt raskt. Heldigvis har vi tre biler til å ta av. Nevnte jeg at min kjære samboer av en mann er veldig glad i biler? Enkelte ganger får jeg litt nok av bildeler og skruing til enhver tid, men i sånne tilfeller er det gull  :blomst:

 

Så ferieturen vår ble litt mer spennende enn planlagt, men det går fint. Må jo nesten bare le av det hele. Og det gikk jo bra. Tross alt. Litt kjedelig å stå i flere timer og vente på et gudsforlatt sted da, med kun en Kex sjokolade som matpakke  :ler: Litt av en historie ble det i allefall. Nå er det veldig godt å være hjemme igjen.

 

 

Og det er første gang frøkna var vært borte fra oss begge i mer enn 1 natt. Det har gått over all forventning, og gjensynsgleden var stor! Hæsjtægg den-følelsen-når-ungen-henger-om-halsen-din-og-koser-en-halv-evighet-og-klemmer-skikkelig-hardt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullared :haar: Motorhavari på øde vei :haar: En god historie er det i alle fall, ja! :ler:

 

Åh, så koselig med en sånn reaksjon :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, var innom jobben en tur i dag, og nå er det godt ferien snart er over. Skal på jobb fredag, og gleder meg masse. Selvom jeg bare har vært borte i drøyt to uker. Kjempedeilig å ha ferie også altså, men når man har så dilla som meg på blomster, er det nesten litt pine å være borte. Klør i fingra bare jeg tenker tanken. Og det blir jo ikke det samme å sulle med mine tre krukker (og ca tusen planter) hjemme, som å være på jobb å få holde på hele dagen med min store lidenskap :) Så når jeg var i permisjon var jeg innom jobben flere ganger i uka. Holdt jo på å bli ravende gal av å bare være hjemme  :fnise: Jeg er så glad får å ha det yrket jeg trives aller best med, og har verdens beste kolleger som gjør at jeg gleder meg hver eneste dag til å da på jobb. Det er neimen ikke alle som er så heldige å ha en jobb man trives godt i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...