Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er ser noen folk ned på foereldre som kaller ungene sine for leah, leander, lukcas, leo og ligende? syns det er tragisk. er det fordi de ikke er norske? det er jo bare fint med noe som er litt anderledes! enn hvis alle skulle ha kjedelige navn som "Stian" lissom?

Det er jo ikke fordi de kke er norske, men fordi det plutselig skjedde en "popularitetseksplosjon" med navn som Leah, Lucas, Linnea, Leo osv. Mange forbinder trolig foreldre som kaller barna sine for noe som er populært "der og da" som litt harry og lite kultiverte. Navn som f.eks. Andrea, Hanna og Jakob er jo ikke norske, men de blir likevel ikke en del av denne navnegruppen som folk ikke liker..

Anonym poster: 39e4e489a47bb7d53a1df020e9755a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, jeg jobber på en kjent og travel coffeeshop, å jeg møter MANGE forskjellige mennesker hver dag. Og det er flere ting som jeg stusser ofte på..

-Sånn, badass store folk, som kjøper isfrappe(isbiter, ekspresso, melk, vaniljeis, sirupsmak krem på toppen om man vil ha det.) Og skal ha ekstra sjokoladesaus i glasset, å ekstra vaniljeis i.

-De som betaler for kaffe, kaker, mat til over 200 kr med mastercard.

-De som kritisere at ting går litt treigt når det er full rush, folk skal ha alle typer kaffer og smoothier, inkl må jeg servere mat når jeg står alene på jobb. HENSYN takk. Takk til de som skryter av hvor flink vi er som springer rævva av oss :hoppendeglad:

-Stygt og si det men.. På vg.3 så strøyk venninna mi å ALLE norsktentamener, ble sur, kasta prøven og moved on uten og i det hele tatt gidde å se på responsen fra lærern.."jammen jeg får jo bare stryk uansett!" Strøk på eksamen og tho.

-Mobbere, uansett hva.

-Utenlanske som kommer til Norge, å gir blanke faen i vår kultur, språk, samfunn.

-Fjortiser som henger på Rutebilstasjonen i Sandnes, som er høylytte på bussen, henger med macen, eller rundt i Sandnes uten mål og mening. I tillegg så ser alle prikk like ut.

-De som er totalhekta på Justin Bieber. Sånn har bilde av han på facebook som profilbilde, skriver "I <3 justin Bieber" på wallen, i en alder der en er passert 15 år..

-De som må ty til vold

-Rosabloggere, som prøver å ha et likt liv som de i Gossip Girl.

-Heidi Alexandra Olsen!

-De som bruker korte kjoler/skjørt som en god unnskyldning til å voldta ei jente.

-Ekstreme rasister

-De som kjøper horer

-De som FORVENTER at jeg skal gå på Uni eller høgskole, når jeg er 19 år og blir sjokkert når jeg sier at jeg ikke studerer, å det er ikke min første prioitet akkurat nå.

-Folk med baggy joggebukser eller sånne bukser i et stoff, er jo joggebukseaktig men mer inntilsittende, på Kvadrat.. STYGGESTE jeg ser. :fy_fy:

Hehe, flere fra Sandnes her ja :)

Men ser hva du mener med stereotypiene dine, jeg er heller ikke blodfan akkurat..

Anonym poster: 39e4e489a47bb7d53a1df020e9755a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

De som gjemmer seg bak AB og gjeste-funksjonen mens de mobber/gjør narr av en ung jente som tok selvmord pga mobbing.

(ja, sikter til en spesifikk tråd her inne)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religiøse.

Ja,skyt meg!

Religion er det verste som har skjedd menneskenes historie.

Dens følger er enten onde, ignorante, egoistiske eller dumme.

Det er de som er onde og misbruker det for å trykke ned andre for å rense seg selv. Blir så kvalm av det, og hvor opplagt det er at disse mennesker er stygge, at jeg blir sjokket over at ikke flere ser det.

Så er det de som følger blind disse lederen som ler hele veien til banken.

Disse som hater, undertrykker og tror de er overlegne resten av verden.

Og til slutt har vi kose-kristne, De som ikke skammer seg over den forferdelige historien og det den har gjort mot mennesker fordi det er "tradisjon", de som velger ut deler de liker fordi de mener at de har makten til å velge hva som er sant og hva som er viktig i bibelen,KUN fordi det passer deres ignorante livsstil.

Det er som om folk skulle begynne å bli nazister i tyskland, fordi det er en del av tradisjonen og historien,men delen de ikke liker, velger de bort,og er stolt av den "gode" delen. Skammelig.

Anonym poster: 638252d2af42503e8f2cfdfd97a65d16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, flere fra Sandnes her ja :)

Men ser hva du mener med stereotypiene dine, jeg er heller ikke blodfan akkurat..

Anonym poster: 39e4e489a47bb7d53a1df020e9755a4f

Stemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frpere -fordi de er mindre begavede

Homofober -fordi de har mangelfult utviklede sjelsevner

Dyrevenner- fordi de har sett for nye Disney og tillegger dyr mennesklige egenskaper

Overvektige- fordi de nekter å innse sammenhengen mellom det de stapper i seg og vekta men isteden hevder de er syke.

Overtroiske- herunder de som tror på alt alternativt som healing, astrologi, synske, medium, dyretolker osv osv. Fikk de for lite oksygen under fødselen?

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde først at jeg ikke så ned på noen, men etter at jeg hadde lest hele tråden kommer jeg på tre ting:

- De fra Vågå som prøver å bagatellisere chattmeldingene...

- Folk som ikke vet forskjellen på Elg/Hjort/Rein/Rådyr. Alvorlig talt! Guttungen min er ikke to år engang men klarer jo å skille mellom disse fire!

- Folk som ikke vet forskjellen på Skjor og Kråke. Se forklaring over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskehandling. De som driver tortur, voldtekt og mishandling i krigføring.

Anonym poster: 7f945393497279a5e2cbe8bdfdceefca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frpere -fordi de er mindre begavede

Homofober -fordi de har mangelfult utviklede sjelsevner

Dyrevenner- fordi de har sett for nye Disney og tillegger dyr mennesklige egenskaper

Overvektige- fordi de nekter å innse sammenhengen mellom det de stapper i seg og vekta men isteden hevder de er syke.

Overtroiske- herunder de som tror på alt alternativt som healing, astrologi, synske, medium, dyretolker osv osv. Fikk de for lite oksygen under fødselen?

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

Jeg ser ned på sneversynte mennesker uten forståelse for andre. Og de som plusser seg selv.

Anonym poster: b08484943695da606952afa072cf52c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på sneversynte mennesker uten forståelse for andre. Og de som plusser seg selv.

Anonym poster: b08484943695da606952afa072cf52c7

Ho ho ho følte oss truffet skjønner jeg :-D

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

\

Dyrevenner- fordi de har sett for nye Disney og tillegger dyr mennesklige egenskaper

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

Denne er faktisk litt sann.

Enig i at mange mange husdyr har egen og annerledes personlighet,men å kle de i unødvendig tøy for så å si "oooooh,popsy ELSKER bare denne kjolen!"

Nei, det gjør han ikke! han er en hund!

(ser ikke ned på disse mennesker for det,syns bare at det er dårlig mot dyrene at de skal være ditt personlige moteverktøy.)

Anonym poster: 638252d2af42503e8f2cfdfd97a65d16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho følte oss truffet skjønner jeg :-D

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

Right back at you :fnise:

Anonym poster: b08484943695da606952afa072cf52c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Right back at you :fnise:

Anonym poster: b08484943695da606952afa072cf52c7

Hva skulle jeg følt meg truffet av? At du tror jeg har plusset meg selv? Siden du åpenbart faller inn i en av kategoriene med mennesker jeg ser ned på så har din mening om det null verdi for meg :danse:

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle jeg følt meg truffet av? At du tror jeg har plusset meg selv? Siden du åpenbart faller inn i en av kategoriene med mennesker jeg ser ned på så har din mening om det null verdi for meg :danse:

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

Anonym poster: b08484943695da606952afa072cf52c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle jeg følt meg truffet av? At du tror jeg har plusset meg selv? Siden du åpenbart faller inn i en av kategoriene med mennesker jeg ser ned på så har din mening om det null verdi for meg :danse:

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

Og at du er sneversynt kanskje? Ser ikke ned på deg, men syns litt synd på deg. Du må leve i en trist og grå verden. Uff og uff :(

Anonym poster: b08484943695da606952afa072cf52c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og at du er sneversynt kanskje? Ser ikke ned på deg, men syns litt synd på deg. Du må leve i en trist og grå verden. Uff og uff :(

Anonym poster: b08484943695da606952afa072cf52c7

:grine:

Anonym poster: db830131fe0cbc6c77336722dcee4e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg ser litt ned på:

- Folk som gråter når ingenting trist har skjedd.

Jeg har en bivirkning for tiden som får meg til å gråte uten at noe trist har skjedd. Også gråter jeg når jeg får allergiske reaksjoner. Er jeg en grusom person?

Anonym poster: 2f4d05c5e10b122b8b8cf201bd49f639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

De som bytter profilbilde på facebook ofte.

De som ikke klarer å legge fra seg mobilen pga snapchat, face, twitter og instagram (og andre sosiale apper)

Folk som er avhengig av nevnte apper ovenfor.

Folk som innreder hjemmet sitt etter et interiørmagasin.

Folk som griner for alt.

Selfiesfolka.

Folk som prøver å finne kjærligheten via tinder, andre datingapper, møteplassen osv.

 

Endret av 123Sol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsåre mennesker som ikke tåler noenting.

Folk som lett tar til tårene.

Folk som maser på meg. 

Folk som blir fort sure, ofte uten en god nok grunn.

Folk som syter og klager over singellivet sitt, selv om de bare har vært single i kort tid.

Folk som maser på meg om mitt fraværende kjærlighetsliv. 

Folk som vet hva slags knapper de skal trykke på for å få meg illsint og potensielt voldelig. 

Folk som presser meg til noe jeg ikke vil.

Folk som nekter å godta hvordan jeg er og hva slags personlighet jeg har.

Folk som stadig skal overtale meg til noe de vet jeg ikke vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...