Gå til innhold

Galaktiske treningsfunderinger


Galactica

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat gått til innkjøp av en stk. elektrisk artikkel og da sto valget mellom en juicer og en blender. Jeg valgte sistnevnte. Har rett og slett ikke plass til flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke under senga en gang...oppe i det venstre hjørnet...foran de andre "elektriske produktene?" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten knekk utløste en storm av følelser. Må sortere litt og finne ut hva som er viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Frk. Snupp. :klem:

Tok treninga før frokost i dag. Vil ikke la en liten knekk ødelegge den gode stimen jeg er i nå. Tillater meg å være ørlite stolt av meg selv.

Nå skal jeg dele opp grønnsakslista mi og bestemme meg for hvilke grønnsaker jeg skal bruke til uka. Det er jo egentlig helt genialt å gruppere dem og bestemme seg for grønnsaker først og så legge til protein etterpå. (Kalte jeg meg selv et geni nå? :sjokkert: ) Jeg regner forresten ikke potet som grønnsak, men som stivelse/karbohydrat.

Lørdag: Agurk (stekt laks med agurksalat)

Søndag: Hvitløk og vårløk (kylling med 40 fedd hvitløk)

Mandag: Erter, gulrot (ertesuppe)

Tirsdag: Løk, paprika (gulasjgryte)

Onsdag: Hvitkål, gulrot (stekt svinefilet med coleslaw)

Torsdag: Løk, gulrot (seibiff med stekt løk)

Fredag: Salatgrønnsaker (taco)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like før vi insisterer på å få vite hvor "Restaurant Galactica" ligger. Det var litt av en meny. :spise:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Frk. Snupp. :klem:

Tok treninga før frokost i dag. Vil ikke la en liten knekk ødelegge den gode stimen jeg er i nå. Tillater meg å være ørlite stolt av meg selv.

Nå skal jeg dele opp grønnsakslista mi og bestemme meg for hvilke grønnsaker jeg skal bruke til uka. Det er jo egentlig helt genialt å gruppere dem og bestemme seg for grønnsaker først og så legge til protein etterpå. (Kalte jeg meg selv et geni nå? :sjokkert: ) Jeg regner forresten ikke potet som grønnsak, men som stivelse/karbohydrat.

Lørdag: Agurk (stekt laks med agurksalat)

Søndag: Hvitløk og vårløk (kylling med 40 fedd hvitløk)

Mandag: Erter, gulrot (ertesuppe)

Tirsdag: Løk, paprika (gulasjgryte)

Onsdag: Hvitkål, gulrot (stekt svinefilet med coleslaw)

Torsdag: Løk, gulrot (seibiff med stekt løk)

Fredag: Salatgrønnsaker (taco)

Du er sporty og veldig flink som klarer å ta trening før frokost! :klappe: Synes du er kjempe flink jeg :) Men så er jeg sofagrisen selv også, men hvem vet kanskje klarer du å inspirere meg om en liten stund :jepp: Så fremt det er enkle og gode treningsmetoder som ikke inneholder et treningssenter :fnise:

Ja, enig med Hoppe, hvor er denne restauranten? :spise:sf_drool.gif

Håper det ellers står bra til med deg i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restauranten min er åpen den, det er bare å bestille bord. :) Helst dagen før, så jeg kan beregne etter antall kuverter. :fnise:

Har kjøpt inn masse grønnsaker nå, prøvd å beregne hva som holder seg ut uka og hva som bør kjøpes inn samme dag. Orker ikke å ha kjøleskapet fullt av råtne grønnsaker. Men trening før frokost er faktisk veldig bra, jeg pusser tennene før jeg går ut for å få litt frisk smak i munnen, tar et stort glass vann med vitaminene mine og tusler ut. Det gjør det mye lettere å velge sunne alternativer til frokost og lunsj også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres godt ut med så mye grønsaker, jeg takler ikke hverken tomat eller paprika, så jeg syns du liker mye! Jeg liker også best å trene før frokost, eller bare spise noe veldig lett, feks en liten boks ananasringer, og så trene. :)

Den papegøyen er dritslitsom, må alltid scrolle så den blir skjult for å greie å lese innleggene dine! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da, jeg skal kvitte meg med papegøya. *føler intenst press, til og med fra moddegruppa*

Jeg har akkurat spist nesten en hel agurk! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke hører noe mer fra meg her på KG eller andre steder så er det fordi jeg er død. #harakkuratbegyntmedstyrketrening

Au, au og au. De sier at andre dagen er verst, og det er pinadø sant. I natt lå jeg og vred meg fordi jeg ikke fikk sove, men hver vridning medførte intense smerter og jeg tror at enkelte muskelgrupper har gått ut i streik. Synes jeg var überflink da jeg faktisk dro på trening igjen i dag, selv om hver øvelse gjorde sitt til at jeg hadde lyst til å rope auauauau i håp om at den høye musikken ville overdøve meg.

Ett knekkebrød med Philadelphia før trening, en grovbrødskive med to egg og kaviar etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Hva? Har jeg ikke rapportert på mange dager?

Det går over all forventning. Er ute stort sett hver dag, har utfordret meg selv med tanke på tempo, spesielt opp bakker, tør å ta i mer, er ikke redd for å få vondt. Spiser veldig fornuftig, men har et relativt avslappet forhold til såkalt usunn mat. Likevel vises det på vekta. Jeg er først og fremst fornøyd med resultatene, men også veldig stolt av meg selv for at jeg har klart å forandre vanene mine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen i alle dager! :hakeslepp: Denne har jeg ikke sett før nå?!

Så utrolig flink du er jente! :tommelopp: Du har god grunn til å være stolt av deg selv. :klemmer:

Og ser ut som du har kommet skikkelig godt i gang - så deilig! :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...