Gå til innhold

Mizu's kosthold&treningsdagbok


Mizu

Anbefalte innlegg

Finner ikke bilde av akkurat den jeg har kjøpt, men den ligner på opplegget til denne:

SistemaSlimlineQuaddie.jpg

Men min har en liten boks til å ha saus/dressing osv i også. :nigo: Matboks er gøy, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, skulle gjerne hatt en liten boks til saus/dressing/yoghurt som er tett så man ikke får gris utover alle skolebøkene:P Så ei på skola som hadde i dag, men den hadde hun fått i gave så hun kunne ikke fortelle meg hvor den var kjøpt.

HEEEEEEELG!!!:D

Første jeg gjorde da jeg kom hjem var å ta meg en karamell og et glass brus. Bliss^^,

Blir det vi kaller for "jukse-pizza" i dag, sånn tortilla-pizza dings med fyll:) Sopp, paprika, tomat, mozzarella, krydder og pittelitt chorizo...:) *slafs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool, det skal jeg gjøre når jeg nå drar til byen neste gang:)

Oi, var jo veiedag i går, men vi får ta det i dag:

Startvekt: 65kg

Målvekt 60kg

Nåværende vekt: 64,3

Vekttap: -0,7

Nooo, opp 200g siden sist >_< Bah, tror det må litt skjerpings til her, kommer jo ingen vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde sette opp en plan for trening og kosthold, så pleier det å gå mye bedre. :)

Setter opp plan noen dager(og da går det jo mye bedre!), men innimellom så glemmer jeg det. Men har gått greit i dag da, selv om jeg ikke planla noe:)

post-84309-0-22235200-1408991207_thumb.p

Og nå skal jeg gå å lage en plan for i morra med en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor møkkadag?

Administrativt rot på skola mi så det holder... Pluss at middagsrester klarer å skape problemer for meg. Den må jo spises opp og er jo kjekk å ha med som lunsj, men vanskeligere å få kalorier og næringsinnhold til å bli riktig. Oooog så hadde de ikke noe av det jeg skulle ha på butikken, jeg som skulle ukeshandle. Bah.

post-84309-0-80453200-1409078212_thumb.p

Jaja, satser på en bedre dag i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre dag my ass:P Samboeren min fikk raptus i natt, hoppa, spant rundt, sparka, ålte seg, u name it. Det resulterte jo i at han holdte meg også våken, jeg som skulle opp 07. Er som regel jeg som holder ham våken om noe. Samtidig hadde jeg så mye å gjøre at jeg ble jo på skola til 16 for å lese og gjøre kopier. Og i ettermiddag ble jeg jo selvsagt så trøtt at jeg ikke har fått lest noe. Hallo dårlig samvittighet!

Men pølsegratengen ble ok da i det minste!

post-84309-0-67409000-1409168643_thumb.p

Så blir tidlig kveld i dag, så får jeg forhåpentligvis tatt igjen det tapte i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå vil jeg bare ha helg...-_-

post-84309-0-86971300-1409257455_thumb.p

Har jo tenkt litt på dette med at vinninga går opp i spinninga i helgene siden jeg spiser snop. Selv om jeg begrenser meg til små mengder(vel, jeg synes nå de er det da...) så blir det umlig å holde "budsjettet" siden middagen også som regel er mer kaloririk. Prøver å gjøre dem så sunn som mulig selvsagt, mager kjøttdeig og ost i taco'n f.eks., men det er liksom ikke nok. Så jeg tenkte jo på alternativ snop, type gulrot og agurk stenger i taziki dipp:) Men jeg skal se om jeg ikke finner oppskriften på en søt dipp jeg laget som var til frukt, for den var knall:) Så selv om det er en del karbohydrater i frukt så sparer jeg kanskje inn nok kalorier likevel:) Og alt er vel uansett bedre enn chips :fnise:

Nuh blir det kveldsmat, skal sjekke ut The Middleman og så finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk:( Sitter bare å snufser og harker, så har ikke vært så streng med meg selv i dag, eller orka å ført kalorier. Så blir ikke lenge til jeg finner senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og midt i all nysinga så glemte jeg av veiedag på fredag:

Startvekt: 65kg

Målvekt: 60kg

Nåværende vekt: 63,8

Dette tallet nådde jeg før sommeren også, og er det laveste jeg har vært på en 10 år tror jeg. Jeg vet jeg var 60kg da jeg var 15, så er en stund siden:P Men skal gruse den rekorden;) Når jeg nå blir frisk... -_- Men skal prøve åh olde meg såpass i skinnet at jeg ikke går opp i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere 10% av befolkningen som ikke har visdomstenner; Fuck u....

Ja, har du ikke tannlegeskrekk når du drar til tannlegen, så har du det faen meg når du kommer derifra. Neida, tannlegen min er faktisk veldig hyggelig og flink, men ugh...! Hadde for liten plass i kjeften så visdomstennene nede vokste liksom sidelengs inn i jekselen ved siden av. Måtte opereres ut så ble lagt under et sånt operasjonslaken og marinert med sprit i fjeset så jeg lukta som om jeg hadde vært på flatfylla i ei uke. Ble putta full av bedøvelse, smertestillende, antibiotika og gudveit. Og har enda en av de der som skal ut! For å ikke snakke om at jeg måtte ut med 2000 for torturen.

Kjenner bedøvelsen begynner å svinne nå, så nøt ikke akkurat middagen(som var pølse og mos) selv om jeg ikke hadde spist på over 6 timer... Nå skal jeg "wallow in self-pity" og spise føkkings dream sjokoladeis som kvelds! :jolie:

Endret av Mizu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff, er så glad det gikk fort med alle mine. Eneste jeg angrer på er at jeg trakk de to nede samtidig. Det var to uker med helvete etterpå. Skulle jeg gjort det igjen hadde jeg tatt en av gangen. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge samtidig? I bow to your badassness! :pls: Gleder meg til jeg skal ta stingene etter helga, for det kjennes ut som om det er noe som pirker på meg hele tiden der bake:P

Har ikke vært så nøye på å logge kalorier disse dagene, men nå ser det ut til at smerten har gitt seg litt, jeg tok en pille i går ettermiddag/kveld, og har ikke tatt siden. Så tenkte å prøve å logge i dag. Føler meg likevel litt redusert, forkjølelsen er ikke helt ute av kroppen enda, og spiser sikkert litt for lite.

Meh, nå må jeg stikke å lese pensum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er DIGG å bli kvitt de stingene, GLED DEG! :P

Men hvorfor er du så opptatt av verdiene bortsett fra kaloriene? Trener du tungt eller har et spesifikt atletisk mål med det? Tenker da på balansering av karbo, protein osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det:) Har nå fjernet sting før uten problemer.

Nei, opptatt og opptatt. Jeg bare prøver å få sammensettningen av maten jeg spiser til å være bra. Jeg kan jo teknisk sett gå ned i vekt med å bare spise sjokolade så lenge jeg holder meg under en viss kalori-grense, men det er jo ikke akkurat bra for meg:P Så har jeg jo hørt så mye om muskelsvinn på slanker'n og proteiner og alt det der. Men jeg går jo så sakte ned i vekt at jeg trenger kanskje ikke bekymre meg så mye for det.

Wow, laget kokt torsk med bacon, ovnsbakte poteter og brokkoli i dag. Damn det var godt...! O_o

Men nå skal jeg fortsette å være flink; har lest masse pensum i dag, skal ha ha en runde til nå, så chille litt, og så en runde til. Round two! FIGHT! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, men du kan spise sunne og gode måltider gjennom dagen uten å tenke på sammensetningen. Det gjør jeg og det funker supert, også sammen med trening og bygging av muskler. Gidder ikke henge meg opp i hvor mye av det ene eller andre jeg får i meg, så lenge jeg hele tiden spiser sunne, gode og næringsrike måltider. Slår aldri feil. :) Mye lettere å ikke miste motivasjonen da også, for det blir jo mindre å overvåke og lettere å finne måltider gjennom dagen.

Torsk og bacon er himmelsk sammen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er nå mer for underholdningen sin del enn så mye annet:) Men har jo måttet sjekke hvordan sammensetningen blir av det jeg normalt spiser(når det kommer til frokost og lunsj er jeg vanedyr av dimensjoner!), og det ser ganske ålreit ut:)

Wow, har tilbakelagt en 6t med effektiv pensum-jobbing i dag, pluss forelesningO_o Skal ta en liten lese økt i kveld, men ellers så får det jaggu holde:P

Nå disker straks kjæresten opp med pasta i tomatsaus^^, Nom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...