Gå til innhold

Flere som ikke liker Britney?


Smilla78

Anbefalte innlegg

La nå Britney få være Britney. Jeg bryr meg ikke om henne, men jeg kan ikke si at jeg HATER henne. Hadde jeg vært en profilert artist hadde nok ikke alle likt meg, alle kan ikke like alle. Å hate er et sterkt ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr Zoidberg

Nettopp. Tror ganske sikkert at hvis enkelte personene her gikk inn i seg selv, ville de oppdage at det er dette faktumet de hater, ikke selve personen Britney.

Well spoken.

Tør vedde mye på at om 20 år så kommer de fleste til å dra frem Britney når det skal snakkes om populærmusikk fra vår tid, og barna våre kommer sikkert til å digge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke sagt det bedre selv. Den som startet denne tråden er nok fjortis selv.

Uten at jeg er noen fan, så vet jeg at Britney har jobbet knallhardt hele livet for å komme dit hun er nå. Hun kan faktisk synge, Og ja, jeg liker mange av låtene hennes jeg. Og det er jo ikke til å komme bort ifra at hun er dyktig og pen å se på. Om min kjære synes hun er fin, så er vel det ok. Han er da ikke blind heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har Britney ''gjort'' deg?! Ikke la superkjendiser bety så mye for deg at du blir kvalm når du ser dem. Kjærester som får ståp#kk av å se henne på TV er vel ingenting å samle på er de vel?!

Selv syns jeg mange av sangene er råbra å danse til, og jeg har ingenting i mot Britney, til tross for høøøy fjortisfaktor og det at hun spiller på sex. For meg betyr musikken mer enn musikeren da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten; hun er ikke alene om å kjøre det "sex" imaget, det gjør jo de fleste nå... helt patetisk, men som det ble sagt; det er musikken jeg hører på, da spiller det ingen rolle igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...