Gå til innhold

The Hours


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå har denne filmen kommet på DVD- for de som ikke fikk med seg denne da den gikk på kino så er dette en absolutt "must see" film.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var nydelig, har lest boka også, og det er en av de få filmene som faktisk nesten er bedre enn boka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen bergtok meg fullstendig- det er sjelden jeg har gått så beveget ut av en kinosal og jeg gleder meg til å ha den i DVD samlingen min.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The hours er kanskje den minst engasjerende og kjedeligste filmen jeg noensinne har sett.:Gjesp:

Det er riktig at skuespillerne har gjort en knalljobb, spesielt Nicole Kidman i rollen som Virginia Woolf, men dette er en film jeg håper jeg aldri behøver å se igjen. Den havner ikke i min DVD- hylle, i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Hours er en flott film! Jeg likte spesielt delene som portretterte Virginia Woolf, kanskje spesielt siden jeg liker det hun skrev. Mrs Dalloway er en flott bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å se filmen, og har jo hørt om at filmen har en handling rundt "Mrs. Dalloway". Lønner det seg å lese "Mrs. Dalloway" først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Det var en veldig sterk film som var dyp. En sånn film du sitter med masse tanker i hodet etter å ha sett. Jeg synes den var veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å se filmen' date=' og har jo hørt om at filmen har en handling rundt "Mrs. Dalloway". Lønner det seg å lese "Mrs. Dalloway" først?[/quote']

Nå har ikke jeg lest boken men har sett filmen og likte den - selv om den kanskje ble litt lang. Det er jo ikke mye action i filmen forsåvidt , men en veldig spesiell setting som gjorde hvertfall at det gikk opp noen lys for meg på slutten da jeg skjønte hvordan ting hang sammen-. Litt finurlig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig - fantastisk bra film!

Takk for tips forresten, en av få filmer jeg virkelig fikk lyst til å se igjen da jeg gikk ut av kinosalen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så også nettopp filmen på kino og ble litt skuffa jeg :-?

Forventningene ble ikke helt infridd etter all den gode kritikken filmen har fått. Syntes den var litt kjedelig og litt lang - ellers helt OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg er stapp tett i hue nå, men jeg forstår rett og slett ikke hva som er så jævla bra med den filmen. Den er sikkert dyyyyp, men jeg forsto ikke det jeg :-?

K J E D E L I G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...