Gå til innhold

Influensa-hvor lenge varer den?


Gjest trude.lutt

Anbefalte innlegg

Gjest trude.lutt

syte, syte, syte

Jeg har nå ligget siden torsdag med influena, og blir ikke bedre.......Forsatt ganske høy feber, 38,6 svetter og fryser, Hvor lang tid kan det ta? En uke?

Noen gode tips og råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
syte, syte, syte

Jeg har nå ligget siden torsdag med influena, og blir ikke bedre.......Forsatt ganske høy feber, 38,6 svetter og fryser, Hvor lang tid kan det ta? En uke?

Noen gode tips og råd?

Jeg lider med deg... influensa er et slit. Har ingen gode råd, bare medlidenhet, her jeg sitter med bomull i hodet, konstant rennende nese, feber og stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Her i huset har den vart ca en uke per pers., han som i tillegg fikk lungebetennelse var syk dobbelt så lenge ca.

Edit:skrivefeil

Endret av lillebøll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare syte jeg og!

I går tror jeg sov i 17 timer, greidde knapt å være våken. I dag er det bedre, men er kjempe tung i hodet og snufsete. Hadde feber i går, men tror ikke jeg har idag... Dette er noe tull!!! Og jeg som hadde influensa i januar og, da fikk jeg i tilegg streptokokker, og legen sa at var jeg heldig var jeg ferdig med influensane for dette halvåret... Hater å være vekke fra jobb, føler meg som ei "pingle" når jeg ringer inn syk. Iallefall når det skjer to ganger på 1,5 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Man får vel ikke samme influensa to ganger..

Men en kraftig forkjølelse kan være vel så jævlig å sitte like lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde influensa i fjor, og den varte i ganske nøyaktig en uke. Men jeg var redusert ganske lenge etter det, ja ... Føler med deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...