Gå til innhold

Tarot 17 oktober


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Du er god, og det henger sammen.

Husker du en tidligere tråd og en tolkning om noe som måtte ryddes opp i? Kortet viste et hus med 'Til salgs' skilt.

Samt råd om å gi tid i en tidligere tråd.

Han har funnet kvinnen som har råd til å gi ham tiden. Hun er foruroligende rolig. Trygg.

Ja, noe plantes om, p.t. og noe tar litt tid, men dag for dag går det fremover.

'Døden' er et treffende begrep...' og av død skal nytt liv oppstå'.

Snakker jeg i uklare bilder til deg så tar vi resten på PM, når tråden er avsluttet og natten har født en ny dag :blomst:

Husker når du nevner det, godt at alt ramler i hop for deg i andre enden av kortene. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begerkongen.

49.jpg

Ja, du vil treffe en fin fyr der, han har maske på, pga du ikke kjenner ham ennå.

Tusen takk. Så utrolig spennende, trodde den døren var lukket forever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er veldig spennende, så jeg prøver meg (selv om du rikitgnok kun sa 10... Krysser fingrene!)

Jeg er i en litt turbulent situasjon i samlivet nå. Det er en person jeg rett og slett ikke klarer å forstå hva vil, og jeg lurer egentlig bare på om det er verdt energien og all hjertedunken, eller om jeg bør se videre, og kun la det stå som det vennskapet det er nå?

Takk på forhånd, Gjest! :blomst:

Edit: fjernet unødvendig "fylltekst" ;)

Endret av Upadiela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dater en som jeg ikke forstår hva vil....er det sant når han sier at han er redd, eller er han rett og slett bare ikke interessert nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er veldig spennende, så jeg prøver meg (selv om du rikitgnok kun sa 10... Krysser fingrene!)

Jeg er i en litt turbulent situasjon i samlivet nå. Det er en person jeg rett og slett ikke klarer å forstå hva vil, og jeg lurer egentlig bare på om det er verdt energien og all hjertedunken, eller om jeg bør se videre, og kun la det stå som det vennskapet det er nå?

Takk på forhånd, Gjest! :blomst:

Edit: fjernet unødvendig "fylltekst" ;)

Staveesset.

22.jpg

Veldig masse energi som går til spille her, energi som du kunne ha fokusert på viktigere ting enn en teit fyr, det er ikke verdt det med mindre du selv synes det er artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrken.

8.jpg

Lenge siden du var til tannlegesjekk?? Hvis ja, så bestill time på mandag.

Ja har tannlegeskrekk og hull, det vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Staveesset.

22.jpg

Veldig masse energi som går til spille her, energi som du kunne ha fokusert på viktigere ting enn en teit fyr, det er ikke verdt det med mindre du selv synes det er artig.

Takk!

Du er spot on, det er nemlig akkurat det som går igjen - jeg syns det er artig, men jeg vet at det også er mye annet som er viktigere. Og jeg "leker" meg med situasjonen, uansett om det går utover megselv. Hm. Nå må jeg tenke meg godt om. Ha en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk!

Du er spot on, det er nemlig akkurat det som går igjen - jeg syns det er artig, men jeg vet at det også er mye annet som er viktigere. Og jeg "leker" meg med situasjonen, uansett om det går utover megselv. Hm. Nå må jeg tenke meg godt om. Ha en fin kveld videre!

Takk, likens!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da velger jeg: Når kommer jeg i et nytt forhold?

Ok.

Når kommer jeg i et forhold?

Og

Hva syntes folk om meg?

7/Mynter.

70.jpg

Nu i høst ja, ellers må du vente i et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...