Gå til innhold

Tarot 17 oktober


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har egentlig to spørsmål, men velger å stille det viktigste: vil jeg fremdeles ha en jobb etter 30. november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paven.

5.jpg

Tenk på deg selv og tenk utradisjonelt.

Den ble litt kryptisk, hvordan skal jeg egentlig tolke det? Hjelper jo ikke at jeg sitter nedsløvet av paralgin forte etter å ha operert ut visdomstann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeij, tarot!

Klisjéspørsmål fra meg denne gangen, men: Er han den rette mannen for meg, eller vil jeg bli skuffet?

4/Staver.

25.jpg

Han er rett mannen for deg, nu i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

6/Staver.

27.jpg

Ja.

Tusen takk for svar! :) Har hatt den følelsen i det siste og det her gir meg litt ekstra håp. Har ventet i 15 år nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generaliser meg også. Flytter snart, yeah.

Begerkongen.

49.jpg

Ja, du vil treffe en fin fyr der, han har maske på, pga du ikke kjenner ham ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig to spørsmål, men velger å stille det viktigste: vil jeg fremdeles ha en jobb etter 30. november?

8/Begre.

43.jpg

Nei, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble litt kryptisk, hvordan skal jeg egentlig tolke det? Hjelper jo ikke at jeg sitter nedsløvet av paralgin forte etter å ha operert ut visdomstann.

Du er altså da like ille ute som paven på bildet?? Vel, da skal du ta rådet bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8/Begre.

43.jpg

Nei, beklager.

Takk. Da får jeg forberede meg på flytting. Tiden vil vise om det blir nordover eller sørover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel over 10 nå, men jeg prøver allikevel :)

Vil det noen gang bli meg og I?

Elskerne.

6.jpg

Ja, men gidder du egentlig når du tenker deg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså da like ille ute som paven på bildet?? Vel, da skal du ta rådet bokstavelig.

Det burde jo ikke by på så altfor store problemer akkurat nå, kjenner jeg. Takk som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det går an og jeg fikk Døden.

13.jpg

Begge to har en oppfatning av forholdet av at det var et liv før dere traff den andre og etter dere traff den andre, men så er det ting som må ende før det kan bli dere på ordentlig og det ser ut som at investoren har trøbbel i så måte siden han må vanne og plante om ting før han kan konsentrere seg om damen som er viktig for ham.

Du er god, og det henger sammen.

Husker du en tidligere tråd og en tolkning om noe som måtte ryddes opp i? Kortet viste et hus med 'Til salgs' skilt.

Samt råd om å gi tid i en tidligere tråd.

Han har funnet kvinnen som har råd til å gi ham tiden. Hun er foruroligende rolig. Trygg.

Ja, noe plantes om, p.t. og noe tar litt tid, men dag for dag går det fremover.

'Døden' er et treffende begrep...' og av død skal nytt liv oppstå'.

Snakker jeg i uklare bilder til deg så tar vi resten på PM, når tråden er avsluttet og natten har født en ny dag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...