Gå til innhold

Kjæresten vurderer det samme....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Til neste år er jeg endelig ferdig med vgs, men jeg  vet fremdeles ikke hva jeg skal studere, så skal søke meg inn på  et årstudium (som inneholder en reise for å gjøre det enda mer spennende). Jeg har delt mye om dette til kjæresten min, og han har også sagt at han vil studere dette da han syntes det hørtes spennende ut, han skal inn på politihøgskolen etterhvert men er ikke gammel nok enda...Så ha nvurdere å studere det samme som meg og han vil også reise til samme land på turen...Jeg synes det høres koselig ut og det er trygt å ha en i samme situasjon som jeg kjenner fra før av, men hva tenker dere? Tror dere folk kommer til å synes det er rart? 

 

Hva hadde dere gjort om kjæresten deres ville studert det samme? 

 

(Vil helst ha seriøse svar)



Anonymous poster hash: 52cc1...96f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går vel greit det:) hvis dere syns det er greit. Går dere i samme klasse nå? Hvis ja, er dere jo vant til å være i samme klasse, hvis nei må dere jo bli vant til det. Men selv om dere er sammen må dere jo bruke litt tid på å bli kjent med andre i klassen også.

Jeg hadde ikke brydd meg om noen i min klasse var kjærester slenge de ikke MÅTTE henge på hverandre hele tiden:)

Anonymous poster hash: 30877...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...