Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har i år fått plass på et bachelorstudium som jeg har tatt alle emnene på første året av. Et av disse emnene er på 20sp, og går i høstsemesteret. Jeg har som sagt tatt det før, og fikk grei nok karakter ©. Jeg går også et annet studium, og der skal jeg ta 30-40 sp i høst (for å være à jour med lånekassen). Er ikke sikker på om jeg skal fortsette førstnevnte bachelor til høsten igjen, men er veldig interessert i dette emnet, og hadde egentlig lyst til å ta det, men brukte en del tid på å bestemme meg for hvilke emner jeg skulle ta i det andre studiet, og var ikke med på så mye av fadderuka, så jeg kjenner ikke så mange der. Om jeg skal ta dette emnet, så må jeg gjøre det ordentlig, og da blir det  fort en del jobb, og jeg er oppe i 60 studiepoeng på et semester. Er snakk om litt tunge eksamener, hvor det er stort pensum med 6-timers skoleeksamener, hvor man bør jobbe godt gjennom hele semesteret for å få A og B, vil jeg tro. Så jeg lurer, hva ville dere gjort? Kan sikkert få det til, men nå har jeg gått glipp av mye av starten på dette studiet (med fadderuke osv., som er mye av moroa og viktig for å bli kjent). Samtidig skal jeg ikke ta noen av våremnene, og kommer ikke tilbake før til neste høst for 2. året, og blir jo sikkert kjent med folk gjennom seminarer osv. da. Har veldig lyst til å ta det, men siden jeg har en del å gjøre i høst, er det kanskje lurt å ta det til våren i stedet.. hvis jeg har tid da, vel å merke. Kanskje vanskelig å gi noe råd om dette, men noen som har noen tanker om hva dere ville gjort? 



Anonymous poster hash: 004ef...c85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var litt vanskelig å få tak i problemet her. Spør du om du skal ta 60 stp nå i høstsemesteret? Og hvorfor skal du ikke ta noe til våren? Vet du ikke hvilken utdanning du skal satse på? Beklager, jeg får ikke tak i hva du lurer på.

Anonymous poster hash: b6a55...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...