Gå til innhold

Dere som har fått jobb etter intervju


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- fikk dere vite etter intervjuet at det skulle bli deg?

- eventuelt når fikk du svar?

Anonymous poster hash: c3cf6...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- fikk dere vite etter intervjuet at det skulle bli deg?

- eventuelt når fikk du svar?

Anonymous poster hash: c3cf6...f9a

Tok noen dager før jeg fikk svar. En gang pr telefon og en annen pr. sms.

 

Fikk ikke vite på intervjuet om det ble meg.

Anonymous poster hash: 10c51...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av gangene ble jeg oppringt samme uke, i min nåværende jobb fikk jeg vite på andregangintervjuet at det sto mellom meg og en annen, og etter 3 gangsintervjuet fikk jeg beskjed samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed på selve intervjuet at det ble meg, men tror de fleste arbeidsgivere bruker mer tid på å bestemme seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en nesten måned før jeg fikk svar😜

Anonymous poster hash: 2ff8f...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel tar det noen dager etter 2dre gangs intervjuet. Det er ofte minst en kandidat i tillegg til deg som er inne på 2dre gangs intervju, og de som har gjennomført intervjuene skal vurdere kandidatene basert på 2dre gangs intervjuet også, så skal de enes om den beste kadidaten og ringe referanser (som regel skjer ikke dette før de er internt enige) og så gjøre en innstilling.

Når innstillingen er gjort så ringer de og sender som oftest tilbudet i posten samme dag som de ringer.



Anonymous poster hash: 4a562...fb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og nå sist gang tok det en liten uke før jeg fikk beskjed om at det var meg de ønsket seg.

 

Edit: Der føyk den anonymiteten ja :ler: Jaja, så mye for å prøve å være litt tilbakeholden med akkurat dette.

Endret av Mis(s)Understood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist fikk jeg telefon dagen etter intervju. Det var et litt spesielt heldig et, da, og jeg skulle egentlig tidligst fått beskjed en uke etter intervjuet.

Tror vi bare var 3-4 av søkerne som ble innkalt til intervju, da. Så kanskje litt spesielt sånn sett.

Anonym pga selvskryt.



Anonymous poster hash: e429a...14e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har variert. en gang fikk jeg beskjed rett etter intervjuet var over, en annen gang ringte de meg uken etter. Da hadde jeg vært gjennom tre intervjurunder.



Anonymous poster hash: 6a80d...15b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min nåværende jobb er jeg ansatt gjennom et bemanningsbyrå, da ringte kontaktpersonen min derfra et par timer etter intervjuet for å si at jeg fikk jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare jobbet i servicebransjen siden jeg fortsatt går på videregående, så vet ikke om mine erfaringer er relevante. Men på mine to første jobber i klesbutikker ble intervjuet styrt til spørsmål om når jeg kunne starte, og fikk bekreftelse på at jobben var min 2-3 dager etter intervjuet. Nå var jeg på intervju forrige onsdag for en Cafe-kjede, og igår fikk jeg en melding om at jeg blir ringt imorgen angående intervjuet, så jeg får bare håpe!  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok 23 dager fra intervjuet til jeg ble tilbudt jobben. Deretter tok det 32 dager å bli sikkerhetsklarert .

Staten. Ting tar tid.

Anonymous poster hash: 358ec...924

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på intervju. Skulle kun være én intervjurunde. Hørte ingenting på over 14 dager. Regnet med at jeg ikke fikk den. Så ringer HR meg kl. 20.00 (!?1?) på en fredagskveld og sier at jeg har fått jobben. De skulle egentlig ringt uka før, men så hadde de visst hatt så mye å gjøre. 



Anonymous poster hash: bebf8...ffc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok 5 måneder fra jeg var på jobbintervju til jeg fikk internship i en stor norsk bedrift. Var nylig på intervju i samme bedrift angående fast stilling og fikk beskjed om at jeg kan regne med å få svar innen 3-4 måneder.

 

Synes det er ganske frustrerende, men om nesten to måneder fra nå har de intervju med personer som ikke har hatt internship hos dem. Ting tar tid



Anonymous poster hash: 5aea5...40b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynner straks i ny jobb.

Fikk beskjed om at jeg fikk jobben tre uker etter intervju. Jeg var førstemann og de skulle intervjue flere etter meg før de bestemte seg.

Jobben jeg ikke fikk, ga meg beskjed to uker etter andregangsintervju (vet de ventet på bekreftende svar fra han som fikk jobben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...