Gå til innhold

Hva synes menn om jenters sexleketøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere menn om at jenter bruker vibrator eller dildo? Deere jenter som har brukt dette sammen med kjæresten kan gjerne svare også. Blir gutter tent av å se dama med en dildo eller vibrator, eller ser dere vibratoren som en konkurrent som dere helst ikke vil ha med i senga?



Anonymous poster hash: 8171e...789
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt. Da slipper jeg å drive på, da slipper jeg maset.



Anonymous poster hash: 28d3c...6d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt. Da slipper jeg å drive på, da slipper jeg maset.

Anonymous poster hash: 28d3c...6d8

Maset??? Fikk ikke lyst til å ha sex med deg i alle fall. Spørsmålet var jo om du tenner på det?

Anonymous poster hash: 8171e...789

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt. Da slipper jeg å drive på, da slipper jeg maset.

Anonymous poster hash: 28d3c...6d8

Dildo envy!

Anonymous poster hash: 697e7...512

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hurra for jenter som bruker leketøy !

Det er særdeles hyggelig og digg at hun tar ansvar for sin egen seksualitet. Tror at mange gutter egentlig har lyst å være med å bruke dem også.

Jeg blir tent av å se en kvinne nyte seg selv, både med og uten leketøy, så lenge det er ekte og ikke skuespill...... så ja takk veldig gjerne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har vært sammen med har likt at jeg har sexleketøy. De ble veldig tent av det, og ville gjerne se på og være med på det :P Var alltid de som tok det opp først, jeg trodde ikke menn var så interessert i sånt. Er sikkert noen som ser på det som en konkurrent, men da er man kanskje bare usikker på seg selv :P



Anonymous poster hash: 44356...62a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bruke dildo etter vi har hatt sex. Han liker ikke at jeg bruker den. Ofte er han ferdig ganske fort og da må jeg ordne meg selv - som regel går han og legger seg på sofaen resten av natta, så da har jeg senga alene. Trist - men eneste måten hvis jeg ikke skal kutte han ut. Har vært sammen i 2 år og han har verdens beste kuk faktisk! Så jeg vil gjerne ha han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal man fortelle det, når man har begynt å date noen? At man bruker det når man er alene? Da tenker jeg at man selvfølgelig ikke sier det før man har begynt å snakke litt om sex da, men kanskje se an gutten litt før man forteller det...



Anonymous poster hash: 8171e...789
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å fortelle da? Jeg tror de fleste menn nesten regner med at jenta har leketøy og koser seg med seg selv. Kjæresten min ble nesten skuffet når jeg sa at jeg ikke hadde et, og da jeg kjøpte en vibrator så syns han at det var utelukkende positivt. Han syns det er pirrende både å vite at jeg bruker den, og å bruke den sammen.

Anonymous poster hash: ac390...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot sexleketøy hos kvinner. Det er da litt vanskeligere for dere å onanere på den måten enn det er for oss gutta som uansett kun trenger å ta et godt grep om saken (^^).

Er enda bedre om hun er åpen om det og de blir trukket frem under lek og morro sammen. Alltid gøy å kjøre på med vibratoren og styre orgasmen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på det, og har hittil ikke opplevd det som "en konkurrent" i senga. Ting som vibrerer er jo digg for menn óg.

Kan se at noen menn ikke liker at dama har dildo hvis det går på bekostning av sexlivet.

Tips til menn som ser på dildoen som en konkurrent: Ta avstøpning av eget utstyr og gi det til dama. Jeg gjorde det når hun skulle være bortreist en liten periode, og gaven ble godt mottatt. Hvis man bruker den sammen blir det jo en form for trekant også :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjaeresten min digger naar jeg bruker vibrator paa meg selv. Han liker baade det aa se paa og aa bruke den paa meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lov av kjæresten å ha dildo :P



Anonymous poster hash: 40a92...9a5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Jeg må bruke dildo etter vi har hatt sex. Han liker ikke at jeg bruker den. Ofte er han ferdig ganske fort og da må jeg ordne meg selv - som regel går han og legger seg på sofaen resten av natta, så da har jeg senga alene. Trist - men eneste måten hvis jeg ikke skal kutte han ut. Har vært sammen i 2 år og han har verdens beste kuk faktisk! Så jeg vil gjerne ha han!!

Det finnes mange idioter av noen mannfolk, det skal være sikkert!

Jeg hadde ELSKET om dama hadde masse leketøy. Dildo er ingen konkurrent...det er et hjelpemiddel som kan ta sexen til en ny dimensjon!

Det finnes utrolig masse bra leker der ute som kan gi det lille ekstra i sexlivet. GO GIRLS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kjaeresten min digger naar jeg bruker vibrator paa meg selv. Han liker baade det aa se paa og aa bruke den paa meg.

Støtter typa di i det ;)

Hva er vel mer opphissende en å se dama man sikler på ligge å onanere og bruke leker for å få orgasme?

Blir tent bare av tanken jeg :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjøpte 3 leketøy til meg og dro de opp i senga med meg :fnise: Så ut som han likte det :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ceciline

Jeg fikk en vibrator til bursdagen min... Mmm! Herlig om mannen bare ligger der og holder rundt mens jeg holder på... 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...