Gå til innhold

Jeg er mann og tenner mer på menn enn kvinner. Hetero/bi eller homo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La dette være klart. Jeg forelsker meg kun i det kvinnelige kjønn.

Den seksuelle drivkraften er sterkere mot menn, men derimot tenner jeg sjeldnere på menn enn kvinner. Jeg kunne heller ikke tenkt meg forhold med en mann, og jeg har faktisk visse fordommer mot homofile, som f.eks at de ikke skal kunne gifte seg i kirka. Eller adoptere barn.

Jeg har aldri prøvd noe som helst med en mann. Jeg vet ikke om jeg virkelig ønsker det heller. Når jeg er kåt og tenner på menn, vil jeg jo selvsagt det, men takhøyden for å faktisk komme i kontakt med en mann er ekstremt stor.

Selve kjønnet syns jeg er deiligere på mannen. Jeg likte aldri å slikke fitte på jentene mine. Tanken på å ha kuk i munnen er derimot deiligere, og i de kåteste øyeblikkene drømmer om jeg å svelge sæd. Jeg er litt underdanig av natur, og drømmer om at en mann knuller meg.

Jeg blir bare sjarmert av jenter. Gutter er bare fysisk dragning.

Hvilken bås vil dere sette meg i?



Anonymous poster hash: b532a...1cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få en bås helt for deg selv. Hvorfor har du behov for å være i samme bås som en hel haug andre?

Båsen merket "Menn som ikke liker å slikke fitte, men som tenner på tanken på å ha kuk i munnen, og i de kåteste øyeblikkene drømmer om å svelge sæd. Litt underdanig av natur, og drømmer om at en mann knuller seg"



Anonymous poster hash: 4bc55...06f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Du høres ut som en homo in denial for meg. At du ikke forelsker deg i menn kan fint skyldes at du forsøker å rasjonalisere det bort sammen med fordommene dine.

Misforstå meg rett, ingen kan si noe om legningen din bortsett fra du selv. Men jeg tenkte også på menn som det naturlige valget før jeg plutselig oppdaget at kvinner er en helt annen liga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Trenger du en 'bås'?

- er det vanskelig for deg selv?

Om det er vanskelig, og forvirrende, så bruk litt tid, se om det ikke kanskje er ganske mange andre som har akkurat det samme tenningsmønster. Jeg tror nemlig ikke du er alene, så absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har kjennskap til en del menn som er nyskjerrige, akkurat sånn som deg. De ser på seg selv som heterofile, men sier likevel at de kunne hatt samleie med en mann. Og det er helt greit. De fleste mennesker er nyskjerrige av natur og mange tenner seksuelt på det samme kjønn, uten at de nødvendigvis ønsker å bli sammen med et menneske som er det.

Jeg synes personlig at du ikke skal sette deg selv i bås. For meg er det utenkelig å plassere meg selv i en bestemt kategori for resten av livet, fordi jeg ikke kan utelukke at følelsene mine forandrer seg med tiden. Akkurat nå liker jeg kvinner, men jeg har ikke møtt alle verdens menn, og kan med det ikke utelukke at jeg kan falle for en mann en dag.

Jeg tenker at du kan jo, om du selv ønsker, prøve å utforske følelsene og lystene dine litt? Hva med å for eksempel opprette en anonym profil på Gaysir? :) Der finner du nok mange som er i samme situasjon som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen interesse av å putte andre i båser, men jeg kan jo nevne at de aller fleste homofile jeg kjenner forelsket seg i motsatt kjønn inntil de opplevde å virkelig forelske seg i en av samme kjønn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...