Gå til innhold

Når penishodet blir vått av seg selv...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex i natt med min faste elsker.Har hendt noen ganger at han ikke blir våt selv på penishodet..under forspill,da har han ofte vært i dårlig form eller stressa kanskje...Men i natt ble han veldig våt selv på pikkhodet.
Betyr det at han var extra kåt på meg da-siden han ble så veldig våt og glatt på pikkhodet???Når jeg tok på han.
Kan det sammenlignes med når kvinner blir veldig våte?At menn er ekstra kåte da?
Bare lurer: )



Anonymous poster hash: c2dc7...96a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en del menn skiller ut såkalt forsats (precum på engelsk) når de er kåte. Kan godt være at han får det når han er skikkelig kåt. Det funker jo som et slags glidemiddel, og betyr at kroppen forbereder seg på sex.

Må legge til at det varierer fra mann til mann. Eksen hadde veldig lite, selv om han var steinkåt. Samboeren min nå har mye, ofte selv om vi ikke har hatt mye foreplay o.l.

Endret av Frøken Freidig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex i natt med min faste elsker.Har hendt noen ganger at han ikke blir våt selv på penishodet..under forspill,da har han ofte vært i dårlig form eller stressa kanskje...Men i natt ble han veldig våt selv på pikkhodet.

Betyr det at han var extra kåt på meg da-siden han ble så veldig våt og glatt på pikkhodet???Når jeg tok på han.

Kan det sammenlignes med når kvinner blir veldig våte?At menn er ekstra kåte da?

Bare lurer: )

Anonymous poster hash: c2dc7...96a

Næmmen, womenwomen, trodde du allerede hadde kunnskap om dette.

Anonymous poster hash: ac7ac...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...