Gå til innhold

norsk husmor!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg føler meg som DEN husmoren, min hverdag nå går i å stå opp med kidsa, lage god frokost til alle sammen, vasker hver dag, vasker kle, lager lunsj,på tur m kidsa, lage middag, steller barna, lager kveldsmat, legger barna, rydde, tilbringer tid med mannen, masserer han, knuller han og så natta:) mannen min har ikke gjort noe husarbeid, jeg tar meg av alt som er av mat, barn, vask osv. Eneste han Gjør er å jobbe, og tar seg av bil og ting jeg ikke kan noe med:) jeg syns vi har det helt perfekt! Bare det jeg ville si!

Anonymous poster hash: 30468...240

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint for deg da!

.....ute etter a provesere?

FYI, strengt tatt burde du vel heller postet dette Samliv og relasjoner~

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Også?

Er du egentlig en mann som prøver å si at vi damer burde føle det sånn?

Haha, det høres faktisk slik ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FYI, strengt tatt burde du vel heller postet dette Samliv og relasjoner~

Neida, vedkommende har helt sikkert en "tur m kidsa"-fetisj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man 24 med samboer.

Jeg vasker 24/7, skrur på bilen, betaler regninger, jobber og drikk øl.

Kjærringen spis mat, jobber av og til, skole, betaler regninger, trener, og tar vasking av og til.

Vi er også fornøyd :) skååål



Anonymous poster hash: ac73b...941
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du skriver : JEG syns vi har det helt perfekt.

Han da? :-)

Ble forøvrig stressa av å lese oppramsingene dine! Regner med du har vært fullt opptatt med påskeforberedelser :-)

Gir du mannen din massasje HVER DAG?

Visste ikke det inngikk i husmorrollen.

Bra du trives! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg føler meg som DEN husmoren, min hverdag nå går i å stå opp med kidsa, lage god frokost til alle sammen, vasker hver dag, vasker kle, lager lunsj,på tur m kidsa, lage middag, steller barna, lager kveldsmat, legger barna, rydde, tilbringer tid med mannen, masserer han, knuller han og så natta:) mannen min har ikke gjort noe husarbeid, jeg tar meg av alt som er av mat, barn, vask osv. Eneste han Gjør er å jobbe, og tar seg av bil og ting jeg ikke kan noe med:) jeg syns vi har det helt perfekt! Bare det jeg ville si!

Anonymous poster hash: 30468...240

Fint at alt er saa perfekt i heimen~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man 24 med samboer.

Jeg vasker 24/7, skrur på bilen, betaler regninger, jobber og drikk øl.

Kjærringen spis mat, jobber av og til, skole, betaler regninger, trener, og tar vasking av og til.

Vi er også fornøyd :) skååål

Anonymous poster hash: ac73b...941

yay!!!! Flere som drikke!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dersom du ts er happy med dette så vær happy med dette. Det hadde vært fint dersom flere var fornøyd med samlivet sitt.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god egenskap å være fornøyd med det en har, da sliter en ikke på seg selv unødig med hele tiden ønske seg noe en mest sannsynlig ikke vil særlig lykkeligere av alikevel.

En familie er et lite firma på mange måter og det kreves jobb. Det er fordi ikke noe bra kommer lett. Dritt kommer lett. Folk får velge da, hvilket liv de vil ha. I den grad det går.

Høres ut som livet til 90% av den Norske befolkningen det der, kanskje unntatt av att dere virker fornøyd, så DET er bare kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest chisandra

Fint for deg da!

.....ute etter a provesere?

FYI, strengt tatt burde du vel heller postet dette Samliv og relasjoner~

Hvor provosert kan man bli over at noen er fornøyd med livet sitt da? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen jobber og kvinnen går hjemme så skulle det da bRe mangle at kvinnen tok seg av hus og hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel mer betenkt over at du er så "fornøyd" at du føler et behov for å poste det på et forum, som en egen tråd.. :P hihi. Hvilke svar er du ute etter? "så bra for deg" "for et kjipt liv" eller "skulle ønske jeg hadde det sånn" ? Virker på meg som om du er ute etter å verifisiere eller forsvare din egen livsstil.. og hadde du oppriktig vært fornøyd - så hadde du ikke brydd deg om å verifisere eller å forsvare den. Da hadde du vært for opptatt med å nyte din egen tilværelse ;-)

Det var alt.



Anonymous poster hash: 0a9b0...918
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tss... Noob!

Jeg stod opp, sendte kidden i barnehagen, dro på jobb, hentet kidden fra barnehagen, kom hjem og laget mat mens jeg aktiviserte kidden og ryddet, serverte mat og spiste med mannen og kidden.

Når maten var ferdig var det vasking på gang mens kællen spilte, så ble kidden lagt og jeg kunne sette meg ned og se på the big bang theory mens jeg brettet klær. Gikk og la meg sammen med kællen og hadde sex 30min-1 time og så sov jeg 7 timer før nye dagen stod for tur.

i helga byttet jeg dekk på bilen, belistet/malte huset osv for å holde meg i aktivitet.

Kællen er VELDIG flink COD spiller asså...!

Godt du er fornøyd med å være husmor TS, jeg har alltid hatet det. :)



Anonymous poster hash: cca8d...c7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...