Gå til innhold

Greske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er langt ifra like.. Har vært i begge land. Helt forskjellige, helt forskjellig kultur og ikke minst religion. Greske menn er langt i fra like fæle som tyrkere. Har også både greske og tyrkiske venninner.

Jeg har vært gift med en tyrker og tør å påstå at jeg kan litt om dem og deres kultur. Og relgion er ikke noe problem hverken her eller der. Er kulturen som blir problemer. Dessuten er ikke alle tyrkere så fæle.. Kjenner masse hyggelige tyrkere jeg. Men som sagt, ikke så lette å bo sammen med pga kulturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare unngå at han snylter på deg så..

Hjelpes meg... Er det også en ting? Huff lurer på om jeg skal bare glemme hele fyren....

Anonymous poster hash: b92c7...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg har vært gift med en tyrker og tør å påstå at jeg kan litt om dem og deres kultur. Og relgion er ikke noe problem hverken her eller der. Er kulturen som blir problemer. Dessuten er ikke alle tyrkere så fæle.. Kjenner masse hyggelige tyrkere jeg. Men som sagt, ikke så lette å bo sammen med pga kulturen.

Det var vel i utgangspunktet du som ga et inntrykk av at tyrkere var så fæle da. Har selv vært med en tyrker, aldri igjen. Endret av alegria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vel ifølge en undersøkelse utført av Amerikanske professorer.

Svarte menn har lengst penis fra 16.3 til 17.8 centimeter

Asiatiske menn har penis fra 9.7 til 11.2 centimeter

Dater dere en svart mann har dere alltid garanti på stor penis og god sex.

Kan lese mer om det her!

http://www.11points.com/Dating-Sex/11_Random_Findings_In_a_Study_of_Penis_Sizes_Around_the_World

Anonymous poster hash: 2f0aa...a82

Når ble en stor penis synonymt med god sex?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel i utgangspunktet du som ga et inntrykk av at tyrkere var så fæle da. Har selv vært med en tyrker, aldri igjen.

Jeg sa ikke at de var så fæle. De er hyggelige og et koselig folkeslag, så lenge du ikke gifter deg med en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste ryktet jeg har hørt om grekere er at de ofte er kortvokste, at de stort sett røyker, og har etternavn det er komplett umulig å huske? :vetikke:

Forøvrig er de gresk-ortodokse i Hellas, og det utgjør ikke noe særlig større problem enn om man skulle møte en katolikk, men alt avhenger selvsagt av hvor fanatisk troende personen man møter er.

mener du -opoulos-navnene? Stroumboulopoulos for eksempelß

Anonymous poster hash: 6c82a...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

mener du -opoulos-navnene? Stroumboulopoulos for eksempelß

Anonymous poster hash: 6c82a...bc2

Jeg kjenner en greker som heter "γιωργος αργυροπουλος". Han er høy og mørk og ikkerøyker:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en greker i et halvt år. Han var snill, grei, omtenksom, morsom og smart. Han elsket å lage mat og var ellers huslig. Fantastisk i senga.

Det ble slutt mellom oss, da jeg flyttet et stykke unna på grunnen av studier. Men vi holder fortsatt kontakt, og jeg ser på ham som en god venn.

Gi han en sjanse! :)



Anonymous poster hash: a8757...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen personlige erfaringer. Men ei eldre venninna gifta seg med en tyrker som var så "snill og kjekk og perfekt" og alt mulig.. Han var veldig dominant og dro sin vei så snart han hadde oppholdstillatelse..



Anonymous poster hash: c64d5...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen personlige erfaringer. Men ei eldre venninna gifta seg med en tyrker som var så "snill og kjekk og perfekt" og alt mulig.. Han var veldig dominant og dro sin vei så snart han hadde oppholdstillatelse..

Anonymous poster hash: c64d5...0f3

Synd for venninna di, men tråden heter "Greske menn"...

Anonymous poster hash: b92c7...fa7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en greker i et halvt år. Han var snill, grei, omtenksom, morsom og smart. Han elsket å lage mat og var ellers huslig. Fantastisk i senga.

Det ble slutt mellom oss, da jeg flyttet et stykke unna på grunnen av studier. Men vi holder fortsatt kontakt, og jeg ser på ham som en god venn.

Gi han en sjanse! :)

Anonymous poster hash: a8757...fa9

Han grekeren "min" virker også til å være sånn som du beskriver. Men hva med kulturelle forskjeller da dere var sammen? Merket du noe til det? (TS)

Anonymous poster hash: b92c7...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Ingen personlige erfaringer. Men ei eldre venninna gifta seg med en tyrker som var så "snill og kjekk og perfekt" og alt mulig.. Han var veldig dominant og dro sin vei så snart han hadde oppholdstillatelse..

Anonymous poster hash: c64d5...0f3

Som sagt tidligere, TS snakker om grekere ikke tyrkere.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke man kan sammenligne grekere og tyrkere. Satt litt på fingerspissen, men det blir som å sammenligne nordmenn med russere fordi vi er naboland.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man kan sammenligne grekere og tyrkere. Satt litt på fingerspissen, men det blir som å sammenligne nordmenn med russere fordi vi er naboland.

Ha,ha den var god :) Helt enig!!

Anonymous poster hash: b92c7...fa7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare posive erfaring med grekere, men det er jo som med alle folkeslag, det finnes supre folk og det finnes drittfolk. Gi han en sjanse og funker det ikke så funker det ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd for venninna di, men tråden heter "Greske menn"...

Anonymous poster hash: b92c7...fa7

Ops, jeg skrev feil.. Han var greker.. Fra Rhodos også. Så ja, bare en skrivefeil :)

edit; sånn er jeg ikke anonym lenger iallefall :P

Endret av _Essx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Greske menn......... HOT HO HOT!



Anonymous poster hash: b92c7...fa7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det man sier om greske menn? :forvirra:

Jeg vet at tyrkere, arabere osv. har dårlig rykte, men spanjoler, grekere (og tyrkere) osv. er vel bare kjent for å være sjarmører, og at man bør være litt varsom når man er på ferie.

Men om fyren uansett skal flytte til Norge, uavhengig av deg, så er det vel ikke noe farlig å prøve?
Man har aldri noen garanti for å ikke bli såret da, så det kan man aldri forberede seg på uansett.. :)



Anonymous poster hash: 89c50...5a8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...