Gå til innhold

Dyden: Hvor gammel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde nettopp rundet 13 år. Kunne spart meg for det, ja. Men til tross for den unge alderen var jeg glad i personen.



Anonymous poster hash: 15ac5...8d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen måneder før jeg ble 17 år. Kvinne.



Anonymous poster hash: 7df72...1cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinneline

Første helga etter jeg fylte 15 og fikk dra på en fest. Aldri angret, selv om det absolutt ikke var særlig godt eller langvarig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Ikke at det er min sak, men jeg synes det er utrolig trist når barn debuterer seksuelt når de egentlig burde være ute å leke med venner fortsatt.

Javel. Jeg ser virkelig ikke problemet, min første gang var adskillig bedre enn mange av mine venninners. I tillegg var jeg tidlig utviklet så hadde lenge vært i puberteten, ser tilbake nå og jeg var kanskje på samme nivå som sene 14/15-åringer. Hvis det hjelper for deg å høre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at det er direkte nitrist å høre om kvinner på 12, 13 og 14, så fullstendig ute av kontroll.,Bodde dere på gata uten voksentilsyn da det skjedde, eller hva var det ellers som sviktet så fatalt?

Anonymous poster hash: f8f9e...9ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at det er direkte nitrist å høre om kvinner på 12, 13 og 14, så fullstendig ute av kontroll.,Bodde dere på gata uten voksentilsyn da det skjedde, eller hva var det ellers som sviktet så fatalt?

Anonymous poster hash: f8f9e...9ac

Noen er mer utviklet psykisk og fysisk enn deg skjønner du...

Anonymous poster hash: 37c01...921

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Javel. Jeg ser virkelig ikke problemet, min første gang var adskillig bedre enn mange av mine venninners. I tillegg var jeg tidlig utviklet så hadde lenge vært i puberteten, ser tilbake nå og jeg var kanskje på samme nivå som sene 14/15-åringer. Hvis det hjelper for deg å høre. :ler:

Nei, jeg synes ikke det hjelper. Når man er 12 er man et barn, og burde slettes ikke ha sex. Jeg var også tidlig utviklet og kom tidlig i pubertet, men jeg hadde ikke sex som 12-åring likevel. At du ikke ser problemet, synes jeg er merkelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Noen er mer utviklet psykisk og fysisk enn deg skjønner du... Anonymous poster hash: 37c01...921

Mange tror sikkert de er det, men en kommer ikke bort fra at en 12-13 åring er et barn enda. Helt bak mål å bli seksuelt aktiv i den alderen, synes jeg. Hvorfor slik hastverk med å bli voksen? Barndom og ungdom er en kort periode, voksen er man resten av livet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20, kvinne. Ventet så lenge pga sykdom.

Anonymous poster hash: f8d04...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinneline

Mange som forteller at de var 18år eller eldre her, slenger med ord som: ventet lenge, var sen osv.. Som om det liksom skulle vært noe galt i å være jomfru som 20åring. DET er i alle fall ikke galt! :)

Jeg hadde akkurat fylt 15. Angrer ikke, men skjønner ikke hva jeg tenkte på den dag i dag når jeg ser 15 år gamle jenter. De er så unge! Selv om jeg ikke angrer, hadde jeg vært stolt om jeg kunne ha skrevet 19,20 eller enda eldre! Det viktigste er at man venter til man selv er klar. Det er ikke kult å miste jomfrudommen når man akkurat har kommet i puberteten, baare fordi den ene i vennegjengen gjorde det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14, kvinne. Angrer ikke på at jeg tok den så tidlig, men at jeg tok den med en idiot.



Anonymous poster hash: 7a766...948
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tror jeg var 16-17. Jente.



Anonymous poster hash: b816e...abe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15, kvinne. En "kompis" jeg var venn med i et par måneder. Angrer ikke. Spilte ingen rolle hvem det var så lenge han føltes riktig på den tiden!



Anonymous poster hash: ab0de...ae6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det i mine øyne er dårlig tegn å vente. For meg tyder det på sen modning som går over i for sterk selvkontroll og gjerne inn i en eller annen uønsket moralisme.

Og jeg ville helst vært tidligere ute, for da hadde jeg opplevd det mer som spennende voksenlek og ikke desperat jakt etter kjøtt på kølla.

Men jeg verdsetter at andre opplever sex anderledes enn meg, og at de derfor verdsetter andre fremgangsmåten.

Men det irriterer meg at man arrogant prøver definerer one size fit all seksualmoral som skal oppfattes som den eneste akseptable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...