Gå til innhold

Seksuelt tiltrukket av 10 år eldre mann på jobb.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greier ikke slutte tenke på han. Fy så lyst jeg har på han. han har en så flørtende måte å prate på. Savner han. Gleder meg til å treffe han i morgen..



Anonymous poster hash: 45397...e58
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TS.har noen yngre damer på jobb som flørter med meg ;)

Det er ganske vanlig yngre damer i en periode liker en voksen mann som gir de :blomst:. :herremann: blunker og hun :yvonne: . Han :sikle: hun vil :kose: og :kyss2: . :hjerte: banker for :rosaengel: . Det blir :humpe: og :sexy:. Hun føler :hjerter: og blir :gravid: . Han :tellesauer: og får ikke sove. :krangle: blir det, :nei: ikke mer av oss

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ts tenkt seg å bli tatt i rumpa av din kollega?



Anonymous poster hash: ec497...e5e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke slutte tenke på han. Fy så lyst jeg har på han. han har en så flørtende måte å prate på. Savner han. Gleder meg til å treffe han i morgen..

Anonymous poster hash: 45397...e58

I tilfelle det er meg: Go for it, baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle det er meg: Go for it, baby!

Han er 29, jeg er 19

Anonymous poster hash: 45397...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS.har noen yngre damer på jobb som flørter med meg ;)

Det er ganske vanlig yngre damer i en periode liker en voksen mann som gir de :blomst:. :herremann: blunker og hun :yvonne: . Han :sikle: hun vil :kose: og :kyss2: . :hjerte: banker for :rosaengel: . Det blir :humpe: og :sexy:. Hun føler :hjerter: og blir :gravid: . Han :tellesauer: og får ikke sove. :krangle: blir det, :nei: ikke mer av oss

En voksen mann?

Hvorfor tok du med deg hele lekakassa di, om du er en voksen mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 29, jeg er 19

Anonymous poster hash: 45397...e58

Vel, da er han jo ikke ELDRE! Faen heller, og jeg som trodde at du kanskje....

Anyway, siden egeninteressen min nå er tilsidesatt, så kan jeg jo gi et saklig råd: Ikke gjør det. Kontorromanser har det med å bli ganske kleine. Noen ganger er drømmemannen en skikkelig drittsekk, og du ender opp med å bli pratet om bak din rygg, mens han polerer player-ryktet sitt og skjærer et nytt hakk i sengestolpen, for å si det sånn. Da er det kjekt om HAN ikke er en person du må treffe hver eneste dag, og de han skryter til om sine erobringer ikke er folk som du må spise lunsj sammen med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 29, jeg er 19

Anonymous poster hash: 45397...e58

Å kjære vene, hvis dette er eldre.. hvordan skal menn over 30 føle seg da, for ikke å snakke om de som har passert 40..

Jeg er enig med Mann 42, dette kan bli kleint, især når det tar slutt.. Jeg har ikke sansen for jobbromanser, har opplevd at det blir for mye krøll og tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene, hvis dette er eldre.. hvordan skal menn over 30 føle seg da, for ikke å snakke om de som har passert 40..

Jeg er enig med Mann 42, dette kan bli kleint, især når det tar slutt.. Jeg har ikke sansen for jobbromanser, har opplevd at det blir for mye krøll og tull.

Så han er ikke eldre enn meg? Jo. Vet ikke hvor stor forskjell det er psykisk på oss. Jobber forøvrig på en kvinnedominert arbeidsplass. Tror ikke han snakker med mine kvinnelige kollegaer på 40+ om sine erobringer. Foreløpig flørting.

Kunne det funket om man dro det lenger? Aldersmessig?

Anonymous poster hash: 45397...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er ikke eldre enn meg? Jo. Vet ikke hvor stor forskjell det er psykisk på oss. Jobber forøvrig på en kvinnedominert arbeidsplass. Tror ikke han snakker med mine kvinnelige kollegaer på 40+ om sine erobringer. Foreløpig flørting.

Kunne det funket om man dro det lenger? Aldersmessig?

Anonymous poster hash: 45397...e58

Joda, han er eldre enn deg, men når man bare får med seg eldre og han er 29 så føler man seg med ett så gammel :fnise: Du aner ikke hvor vanskelig det er å skjule noe på jobb i lengden, og blir det slutt så er det best å sørge for at det foregår fredelig, for kompliserte brudd har en tendens til å bli komplisert for kolleger også. Alderen på mennene dine er din egen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hin dagen skulle han huke tak i meg. Traff litt uheldig på brystet.. Han ble veldig flau og sa beklager sånn tusen ganger. Så smilte han å sa det ikke var ekkelt for han, og hvordan jeg følte det. Jeg sa det ikke var ekkelt, og sa det var litt tirrende. Får se på saken sa han smilende og blunket til meg.

Anonymous poster hash: 45397...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Ok... Jeg tenke mer på hvilken stilling denne sønnen til sjefen har i forhold til den stillingen du har.

- om han har en lederposisjon han også, eller om han er på samme nivå som deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Det blir ofte problemer av jobbforhold desverre....

Ikke mens alt er solskinn og gjelde og paret er rosa nyforelsket, da er alt bare flott.... men den dagen det ikke går så greit lenger.... da blir det problemer også på jobb...

- for dere må da omgås på jobb, selv om dere er midt i et brudd og verden er et trist sted hvor den ene vil fortsette og den andre bare vil ha friheten tilbake.

Du kan se for deg komplikasjonene...

Og, du må regne med at dersom du involverer deg med sjefens sønn så vil du kanskje oppleve at dine kolleger ikke lenger vil snakke like åpent med deg heller i pausene.

For... i dag er det kanskje slik at en samtale som omhandler sjefens irriterende rutiner, - de samtalene stanser umiddelbart i det sjefens sønn kommer i nærheten?

Det er bare en liten 'detalj' det kan være greit å være klar over... involverer man seg med en sjef eller med sjefens sønn/datter så havner man 'utenfor' endel av de normale samtaler på et pauserom.

Det har altså en del ulemper, og det pleier ende med at den ene parten bytter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er han jo ikke ELDRE! Faen heller, og jeg som trodde at du kanskje....

Anyway, siden egeninteressen min nå er tilsidesatt, så kan jeg jo gi et saklig råd: Ikke gjør det. Kontorromanser har det med å bli ganske kleine. Noen ganger er drømmemannen en skikkelig drittsekk, og du ender opp med å bli pratet om bak din rygg, mens han polerer player-ryktet sitt og skjærer et nytt hakk i sengestolpen, for å si det sånn. Da er det kjekt om HAN ikke er en person du må treffe hver eneste dag, og de han skryter til om sine erobringer ikke er folk som du må spise lunsj sammen med.

Er ikke en 29 år gammel mann eldre enn en 19 år gammel jente? Hun sier jo ikke at han er gammel, men eldre. Det indikerer jo bare at han er eldre enn henne selv.

Anonymous poster hash: e32f8...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en 29 år gammel mann eldre enn en 19 år gammel jente? Hun sier jo ikke at han er gammel, men eldre. Det indikerer jo bare at han er eldre enn henne selv.

Anonymous poster hash: e32f8...032

Det var en spøk. MÅ jeg bruke emotikons for at folk skal skjønne såpass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det var jo gøy, da.

Først dreier deg seg om en spennende og morsom mann som er noen år eldre.

Så får vi etter hvert vite at det også er sjefens sønn...

Et troll som gjerne vil holde liv i en tråd lengst mulig faller ofte for fristelsen til å introdusere nye elementer som kan sette i gang ny debatt, og det er vel det som har skjedd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...