Gå til innhold

Ser du brukeren for deg når du leser innlegget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Avatar og nick påvirker meg nok litt i den grad jeg i det hele tatt ser for meg en bruker. Nå har jo en del lagt ut bilder av seg selv så da har man selvfølgelig det i bakhodet. Men mange av bildene jeg har sett husker jeg ikke igjen så det er egentlig ganske få. En del har beskrevet klesstilen sin i noen tråder og disse danner jeg meg, naturlig nok, et bilde av. Selv om de ikke har bilder av seg selv der. Men egentlig er det nok det folk skriver som påvirker meg mest, og da mer personligheten enn utseende. Anonymous poster hash: 33b4d...31b

Hahaha, ja! Jeg ser for meg Cathrine88 som søt med rødlig hår og farlige øyne, Evans har svarte og hvite klær og spiss nese og Erazor er høy, alvorlig og prater gebrokkent :fnise:

Anonymous poster hash: 19a40...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja hele tiden:

ser den sure kjerringa

den bitre mannen

den feite dama som ikke får plass på stolen

og lista er lang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja! Jeg ser for meg Cathrine88 som søt med rødlig hår og farlige øyne, Evans har svarte og hvite klær og spiss nese og Erazor er høy, alvorlig og prater gebrokkent :fnise:

Anonymous poster hash: 19a40...2d8

Håper for din del at du ikke hører for deg alle mine innlegg med Schwarzenegger-aksent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for din del at du ikke hører for deg alle mine innlegg med Schwarzenegger-aksent!

Jo, fra nå av så :sjenert:

Anonymous poster hash: 19a40...2d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen av brukerne og noen har sett meg, men da bare på PM. Eller har jo et bilde av meg i kroppstråden, men ikke av ansiktet.. bare kropp :)

Som regel så forbinder jeg brukerne med bildet og blir forvirret om de skifter bilde :lol:

Ja det bilde du sikter til må jeg si du har en flott figur. Selv etter å fått barn. Føler en vis misunnelig her. Snufs.

Får kanskje be om et bilde over pm da. Er jo litt gøy å vite hvem som er på dden andre siden.

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ja det bilde du sikter til må jeg si du har en flott figur. Selv etter å fått barn. Føler en vis misunnelig her. Snufs.

Får kanskje be om et bilde over pm da. Er jo litt gøy å vite hvem som er på dden andre siden.

Klem..

Takk for det :blomst: Hyggelig å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hahaha, ja! Jeg ser for meg Cathrine88 som søt med rødlig hår og farlige øyne, Evans har svarte og hvite klær og spiss nese og Erazor er høy, alvorlig og prater gebrokkent :fnise:

Anonymous poster hash: 19a40...2d8

Haha, dette har jeg ikke sett før nå. Stemmer på en prikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så mange som er betatt av brukere :sjenert:

Eller har du sett bilde eller blir du betatt av meningene?

Anonymous poster hash: 19a40...2d8

Hvem som er betatt av hvem mener du?

Ja, nå ser jeg for meg at alle er en eller annen kjendis!

:fnise: Det har jeg også tenkt av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde og hva folk skriver får meg til å tenke ut hvordan personen ser ut og hvordan type h*n er :P hvertfall de jeg ser som kommenterer i nesten alle trådene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vet jeg hvordan ser ut, andre har jeg et visst bilde av hvordan er som person, men ikke utseendet.

Jeg var betatt av en bruker (basert på pm først og fremst), nå har han blitt kjæresten min for noen mnd siden så han vet jeg selvsagt hvordan er, både av utseende og personlighet.

Det er katten.

Anonymous poster hash: 85d57...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er katten.

Anonymous poster hash: 85d57...ca5

Det er ikke katten. Hun har skrevet tidligere hvem det er.

Anonymous poster hash: 33b4d...31b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg er betatt av noen brukere her, men man får gjerne et mentalt bilde av mennesker når man leser mye av det de har skrevet. Ellers er det kanskje lett å ubevisst knytte nicket til avataren.

Jeg ser alltid for meg Arnold snakke når jeg leser det du skriver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke katten. Hun har skrevet tidligere hvem det er.

Anonymous poster hash: 33b4d...31b

Veldig nysgjerrig på den nye brukeren hans så jeg tok en tjanse :fnise:

Anonymous poster hash: 85d57...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er katten.

Anonymous poster hash: 85d57...ca5

Det er ikke katten. Hun har skrevet tidligere hvem det er.

Anonymous poster hash: 33b4d...31b

Jeg liker riktignok katter, men helt rett som AB 31b skriver, det er ikke Katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er katten.

Det er Gunfreak.

Anonymous poster hash: 3f459...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...