Gå til innhold

Det brenner i hjemmet ditt - du kan redde EN ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bleiesamlinga mi xD har ikke så mye her som ikke kan erstates så måtte blitt det eller bamsen til sønnen min :)

Bleiesamling? Det hadde jeg aldri gjettet!!! lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom livet har endret seg litt svarer jeg en gang til: Valpen vår. Ettersom han er en løsøregjenstand, går han under ting, og er nå den viktigste tingen å redde ut av et brennende hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iMacen eller iPhonen. Litt usikker. Sannsynligvis iPhonen så jeg kunne ringt brannvesenet. :P

Eller brudekjolen!

Endret av masekopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Teller den boksen vi har som er full av barnetegninger som poden har laget som en ting?

(Minner meg på at jeg må scanne alle disse slik at vi får de digitalt.)

Om det ikke teller som en ting, så må jeg velge babyboka til poden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller den boksen vi har som er full av barnetegninger som poden har laget som en ting?

(Minner meg på at jeg må scanne alle disse slik at vi får de digitalt.)

Om det ikke teller som en ting, så må jeg velge babyboka til poden.

Hva om du putter den babyboka oppi boksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hva om du putter den babyboka oppi boksen?

Den er allerede så full av tegningene. Men det kan jo hende jeg hadde fått plass til den der. Kom på nå at jeg bør legge babyboka inn i safen vår. Den er alt for verdifull til å risikere å miste den i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Ettersom livet har endret seg litt svarer jeg en gang til: Valpen vår. Ettersom han er en løsøregjenstand, går han under ting, og er nå den viktigste tingen å redde ut av et brennende hus.

Har du lest hovedinnlegget? Dyr og mennesker er ikke medregnet i svarene som skal avgis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Jeg har opplevd brann i huset mitt to ganger, og bunad har vært det som jeg(vi) har reddet da. Alt annet kan erstattes, og ting som ikke kan erstattes (bilder og slikt) ligger i en brannsikker safe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest hovedinnlegget? Dyr og mennesker er ikke medregnet i svarene som skal avgis.

Ja, det har jeg. Jeg lar dyr, her valp, gå under ting, hvis du leser innlegget mitt så ser du begrunnelsen.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ja, det har jeg. Jeg lar dyr, her valp, gå under ting, hvis du leser innlegget mitt så ser du begrunnelsen.

:rolleyes::dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Har en boks hvor jeg har puttet alle de tingene som betyr mye for meg. ikke fordi jeg forbereder meg på brann, men fordi jeg liker å ta den opp og titte igjennom gamle fine minner en gang i mellom. og det er lettere å gjøre når alt er samlet på ett sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...