Gå til innhold

menssmerter uten mens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg og samboeren min har prøvd og lage et barn til i snart 1 år nå, men får det bare ikke til. har prøvd alt fra ha sex annen hver dag til 1 gang i uka. skjønner ikke hva vi gjør galt. vi har jo ei fra føra og hu ble jo til ganske kjapt.

men nå så er jeg 3 dager forsen mens, men har litt menssmerter idag, men kjenner jeg begynner og få litt vond hals kan det være noe annet enn menssmerter ?

for jeg har jo ikke mensen,har også litt vonde bryster, også kjennes det ut som om de har blitt litt større. blodårene har også blitt litt mer synlige. skal kjøpe en test til uka, om jeg ikke får det innen da. da vi ikke får penger før til uka. men en annen tingen er at mensen var 2 dager forsen og var ikke som vanlig mens som jeg pleier og ha.



Anonymous poster hash: d7837...fcf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en annes ting er at vi ikke er røykere, samboeren min sluttet og røyke rett før jul. men han røyka jo når vi prøvde første gangen. har det noe med saken og gjøre ? at han har slutta og røyke ?



Anonymous poster hash: d7837...fcf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annes ting er at vi ikke er røykere, samboeren min sluttet og røyke rett før jul. men han røyka jo når vi prøvde første gangen. har det noe med saken og gjøre ? at han har slutta og røyke ?

Anonymous poster hash: d7837...fcf

Hvordan da tenker du?

Anonymous poster hash: 50f97...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmurringer er veldig vanlig i tidig graviditet. Men ingen her kan gi deg ritkig svar på noe som helst. Du må nesten bare få tatt en test.



Anonymous poster hash: 50f97...b6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da tenker du?

Anonymous poster hash: 50f97...b6b

har lest at røyking osv kan gi dårlig sperm, og at det er vanskligere og bli gravid.

samboeren min snuser når han drikker. men det er ikke så ofte lenger.

trenger jo ikke være sant det jeg leste da. :)

Anonymous poster hash: d7837...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmurringer er veldig vanlig i tidig graviditet. Men ingen her kan gi deg ritkig svar på noe som helst. Du må nesten bare få tatt en test.

Anonymous poster hash: 50f97...b6b

nei det skjønner jeg også, men bare lurer på om det har skjedd noen andre og om de har vært gravide da.?

jeg har trudd jeg har vært gravid flere ganger og når jeg har tatt testen så har den vært negativ. :(

så får håpe den er positiv, kjøper nok kanskje en test etterpå. :)

Anonymous poster hash: d7837...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har lest at røyking osv kan gi dårlig sperm, og at det er vanskligere og bli gravid.

samboeren min snuser når han drikker. men det er ikke så ofte lenger.

trenger jo ikke være sant det jeg leste da. :)

Anonymous poster hash: d7837...fcf

Å slutte å røyke er alltid positivt når man prøver å bli gravid. Den sæden som til enhver tid brukes er laget for ca 3 mnd siden,, så om det er lenger enn det siden samboeren din sluttet å røyke vil trolig ikke røykingen har noen innvirkning på sædkvaliteten lenger.

Anonymous poster hash: 50f97...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slutte å røyke er alltid positivt når man prøver å bli gravid. Den sæden som til enhver tid brukes er laget for ca 3 mnd siden,, så om det er lenger enn det siden samboeren din sluttet å røyke vil trolig ikke røykingen har noen innvirkning på sædkvaliteten lenger. Anonymous poster hash: 50f97...b6b

Ok, men det er bra og høre :)

Anonymous poster hash: d7837...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå var jeg akkurat på do og det var en bloddråpe på papiret så tviler på at jeg er gravid denne gangen også :'(

Skjønner ikke hva vi gjør galt, vi har jo prøvd i 1 år snart. Vil ikke sitte her og syte sånn når man tenker på alle de som bruker mange år. Men synes det er så rart når jentungen ble til så kjapt. Håper vi får en positiv test snart. Hvem vet kan jo hende jeg er gravid uansett. Kan jo være noen små blødninger bare :)

Får håpe på det beste.

Anonymous poster hash: d7837...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensensmerter OG blod på papiret, og jeg var gravid :). Men jeg fikk blod på papiret når jeg var ca 10 dpo, så det kan være litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensensmerter OG blod på papiret, og jeg var gravid :). Men jeg fikk blod på papiret når jeg var ca 10 dpo, så det kan være litt annerledes.

Kan hende da, får bare sitte og håpe at det ikke kommer noe mer. :)

Selv om jeg har en dårlig følelse :(

Anonymous poster hash: d7837...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor gammel er du? Anonymous poster hash: cdf09...487

Er 20 år :)

Anonymous poster hash: d7837...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...