Gå til innhold

Ser dere streken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tusen takk :-) tenker jeg tester neste uke for da bør det jo være helt sikkert om den er negativ eller ikke :P blir jo nesten gal av å sitte og tolke disse testen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det rare er det at når jeg ser på testen nå er at streken nesten helt er borte.. er dette vanlig med RFSU tester? pluss at hvis jeg har regnet riktig, skal jeg være 8 DPO, så er kanskje veldig tidlig å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare er 8 dpo så er det jo veldig tidlig. Dumt å teste så tidlig fordi man kan bli lurt av befrukta egg som bare streifer livmorveggen og utløser økning i hcg som igjen viser svakt positiv test.

Is i magen heller, og lykke til! :)

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også en strek om jeg bøyer skjermen, men jeg har også fått sånne streker på rfsu testene uten å være gravid, desverre. Men du er jo bare 8dpo, så det kan absolutt være for tidlig å teste. Ønsker deg lykketil :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da roer jeg meg bare ned og tester igjen om en uke :-) tusen hjertelig takk for svar. Får håpe på at det er en spire og ingen kjemisk graviditet eller feil med testen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det rare er det at når jeg ser på testen nå er at streken nesten helt er borte.. er dette vanlig med RFSU tester? pluss at hvis jeg har regnet riktig, skal jeg være 8 DPO, så er kanskje veldig tidlig å teste?

Sist jeg testet med RFSU sin test fikk jeg en strek innen tidsfristen, men den var grå. Forsvant helt etter ca. 15 minutter, så tror det er vanlig med de ja :) Oppdater her når du får testet litt senere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg testet med RFSU sin test fikk jeg en strek innen tidsfristen, men den var grå. Forsvant helt etter ca. 15 minutter, så tror det er vanlig med de ja :) Oppdater her når du får testet litt senere da :)

Dette opplevde jeg med Doc Morris sine tester også bare at den ble igjen etter tidsfristen også.

Var ikke gravid.

Har aldri opplevd det med billigstripsen.

Skikkelig irriterende for man får jo et lite ekstra håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare kontrollstreken. Min erfaring er at det er en like tydelig teststrek når den viser positivt. Men jeg testet ikke før uke 5 eller noe sånt, så da er det jo mer gravidstoffer i urinen. Du får vente noen dager til, og ta en ny. :)



Anonymous poster hash: b1f83...9b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm er i morgen. Testen i går, som jeg skrev så var den negativ... Så får se om tanta kommer, hvis ikke får jeg teste igjen. Men har denne gang satt datoen til fredag :) får se om jeg klarer å vente så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...