Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Noen som har link til eBay tester som er bra? De jeg har igjen er så himla lite sensitive :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en med brukernavn Fertilityplan på ebay som selger tester av alle slag. Har sett hennes brukernavn blitt gjentatt flere steder av andre inne på kg :) Har bestillt selv og venter de i posten, men aldri prøvd dem. Kanskje de er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en med brukernavn Fertilityplan på ebay som selger tester av alle slag. Har sett hennes brukernavn blitt gjentatt flere steder av andre inne på kg :) Har bestillt selv og venter de i posten, men aldri prøvd dem. Kanskje de er bra?

Takk for tips! Skal sjekke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Hay! :)

Kjempe gøy at du fikk to blå og masse lykke til videre i svangerskapet :) Håper resten av oss kommer etter nå :)

Vi har ikke prøvd aktivt i et år, så trøster meg med at vi har bommet på tiden rundt el.

Noen som har prøvd tester fra Ebay?

Tusen takk Misho!

Fikk enda sterkere test idag! En Doc Morris og en stav fra billigtester.

10 dpo idag.

:strix:

Endret av Hay
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg ! :) Må være en super følelse du har nå :) Håper alt går som det skal :)

Vet ikke om det har gått opp for meg helt enda :)

Ja, håper den holder seg fast hele veien! :)

Sender deg masse babystøv og håper det klaffer for deg også snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det har gått opp for meg helt enda :)

Ja, håper den holder seg fast hele veien! :)

Sender deg masse babystøv og håper det klaffer for deg også snart!

Tusen takk Hay og takk for babystøv! Send så mye du bare orker :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg blit litt utålmodig ja.. Er nå 4 DPO. Når kan man tidligst teste og regne med å få et reelt svar, er det noen som vet det? Står så mye forskjellig rundt forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg blit litt utålmodig ja.. Er nå 4 DPO. Når kan man tidligst teste og regne med å få et reelt svar, er det noen som vet det? Står så mye forskjellig rundt forbi!

Jeg fikk svakt positiv 9 dpo ved begge graviditetene hvertfall :) Men 10 dpo ble det så sterkt at det var ganske sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Skal gå skole til høsten, så hadde vært best om barnet kom tidligst i juni. Har besøk av TR nå, og har ett p-pillebrett igjen. Hadde egentlig tenkt å bruke opp det siste brettet før jeg slutta, men nå kjenner jeg at jeg blir litt usikker. Da blir det to sykluser vi må hoppe av i svingen eller bruke kondom, så sant syklusene kommer fort i rute. Om jeg tar siste brettet er det bare en syklus. Men så tenker jeg kanskje det er best å slutte nå, siden det kan ta tid før syklusen blir regelmessig igjen og man får EL. Hva hadde dere gjort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utålmodig og veldig spent på om dette kan være vår måned :) IKM 1/8 !

Jeg er forresten veldig usikker når det kommer til vår pp, kanskje noen av dere kan hjelpe :) Vi har vært uten prevensjon i 1 år, men ikke prøvd aktivt. Vil det si at vi er i pp 12 eller pp 1? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Skal gå skole til høsten, så hadde vært best om barnet kom tidligst i juni. Har besøk av TR nå, og har ett p-pillebrett igjen. Hadde egentlig tenkt å bruke opp det siste brettet før jeg slutta, men nå kjenner jeg at jeg blir litt usikker. Da blir det to sykluser vi må hoppe av i svingen eller bruke kondom, så sant syklusene kommer fort i rute. Om jeg tar siste brettet er det bare en syklus. Men så tenker jeg kanskje det er best å slutte nå, siden det kan ta tid før syklusen blir regelmessig igjen og man får EL. Hva hadde dere gjort? :)

Jeg syns ikke du burde vente. Du vet aldri når din syklus vil stabilisere seg, men du må nesten bare kjenne etter på hva du syns blir best :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utålmodig og veldig spent på om dette kan være vår måned :) IKM 1/8 !

Jeg er forresten veldig usikker når det kommer til vår pp, kanskje noen av dere kan hjelpe :) Vi har vært uten prevensjon i 1 år, men ikke prøvd aktivt. Vil det si at vi er i pp 12 eller pp 1? :)

Jeg tenker aktiv prøving som PP1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du burde vente. Du vet aldri når din syklus vil stabilisere seg, men du må nesten bare kjenne etter på hva du syns blir best :)

Mens jeg ville sluttet med en gang. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da anser jeg oss for å være i pp 1 :)

Fikk en følelse av at vi har bedre sjanser nå enn hvis vi var i pp 12 :-P

Håper det blir vår tur snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg ville sluttet med en gang. :)

Tror jeg slutter nå, ja. :) Må snakke litt med mannen først bare. iiik, spent på hvordan kroppen reagerer etter x antal år på p-piller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anser jeg oss for å være i pp 1 :)

Fikk en følelse av at vi har bedre sjanser nå enn hvis vi var i pp 12 :-P

Håper det blir vår tur snart :)

Har litt det som deg. Altså, vi har ikke prøvd å få barn før nå, men vi har brukt hoppe av svingen som prevansjon i hele fem år uten at jeg en eneste gang har blitt uheldig gravid. og hoppe av svingen er jo ikke en anbefalt prevansjon, men det har tydeligvis funket for oss. Håper vi bare har veldig god kontroll og at jeg ikke har problemer med å bli gravid. Vi er inne på pp2 nå og jeg vet ikke hva slags følelse jeg har på hvordan prøvingen vil gå. Det kan klaffe fort eller så tar det flere prøve perioder før vi klarer det. Håper ihvertfall noe vil skje innen ett år :)

Håper det beste for oss begge! Og for alle andre her så klart :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt det som deg. Altså, vi har ikke prøvd å få barn før nå, men vi har brukt hoppe av svingen som prevansjon i hele fem år uten at jeg en eneste gang har blitt uheldig gravid. og hoppe av svingen er jo ikke en anbefalt prevansjon, men det har tydeligvis funket for oss. Håper vi bare har veldig god kontroll og at jeg ikke har problemer med å bli gravid. Vi er inne på pp2 nå og jeg vet ikke hva slags følelse jeg har på hvordan prøvingen vil gå. Det kan klaffe fort eller så tar det flere prøve perioder før vi klarer det. Håper ihvertfall noe vil skje innen ett år :)

Håper det beste for oss begge! Og for alle andre her så klart :kristin:

Forstår deg veldig godt skyblue, det ligger en ubehagelig følelse i bakhodet om at noe kan være galt. Alt vi kan gjøre er å fortsette med prøving og håpe på at det vil skje oss også :) Hadde vært artig om det hadde klaffet for oss alle her inne innen kort tid :) ønsker deg lykke til videre med prøvingen skyblue, håper den sitter for deg denne mnd, eller neste om du har hatt tr alt :) Vi kan også trøste oss med at i dag er sjansene veldig små for å forbli barnløs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...