Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

hei!

I hastverket med å komme seg på do i mårrest glemte jeg å skru på monitoren først. Da jeg skrudde den på etterpå viste det seg at i dag skulle den selvfølgelig ha den første testpinnen etter TR! ooops! Hva gjør jeg da? har de noe å si om jeg glemmer det en dag?

Tror ikke det er krise nei. Jeg har glemt mine både en og to ganger i løpet av en syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker spire<3 det har jeg gjort en gang også, og det gikk helt fint siden man tester jo noen dager før høy begynner om man har en regelmessig syklus :-) Jeg fikk i hvertfall maks el de dagene jeg viste at jeg hadde det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Da er det bare å vente på de "høye" dagene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå trenger jeg litt hjelp fra dere! :-)

Er på dag 19 og monitoren har vist høy siden dag 12..

Når er det vanlig å få maks?

Tidligere i syklusen når jeg har tatt testene så har jeg sett en strek (to når monitoren viser høy) i det hvite feltet som jeg setter inn i monitoren, etter den er ferdig å analysere. I dag var det feltet bare helt hvitt! er det et dårlig tegn? Hva kan dette evt. bety? Fikk ingen feilmeldinger eller noe på monitoren, alt var sånn det bruker å være..

Håper noen av dere kan hjelpe meg :biggrin::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bamsemums!

Dette var nytt for meg. Har som deg alltid en strek i det feltet (to når det er maks). Det er nok dessverre ingen fasitsvar på når man skal få maks, men jeg synes at du har hatt høy i ganske mange dager. En mulighet er at det er noe gale med testene. Har du sjekket datoen?

Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bamsemums!

Dette var nytt for meg. Har som deg alltid en strek i det feltet (to når det er maks). Det er nok dessverre ingen fasitsvar på når man skal få maks, men jeg synes at du har hatt høy i ganske mange dager. En mulighet er at det er noe gale med testene. Har du sjekket datoen?

Håper du finner ut av det :)

Ja jeg synest det virket litt rart.. Datoen er fin og alle de andre testene har hatt blå strek.

Har forøvrig høy i dag og i går også :-(

Regner egentlig med det blir prøverør til høsten. Har mistet all tro på å få til noe på egenhånd! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! Det er frustrerende når ting ikke er som de skal :-/

Føler virkelig med deg! Skal selv til første konsultasjon for utredning nå i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei ikke noe god følelse når man ønsker noe så sterkt og det tar så lang tid :'( Jeg har også mistet helt troen på at det skal gå naturlig... Men vi har ikke penger tol prøverør desverre :-(

Men en positiv nyhet er at nå har vi fått svar på sædprøven til samboeren og den var helt normal :-D Det ble vi veldig lettet over, men samtidig blir jo jeg litt trist av å tenke på at da er det meg... Har ny legetime torsdag 22.mai for å se hva vi skal gjøre videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er første syklus med CBFM, så er det vanlig å ikke få max med en gang. Den må "lære seg" nivåene dine for å vise høy og max :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Var til konsultasjon i dag og fikk vite at alt ser bra ut hos meg, mens mannen har noe redusert sædkvalitet. De ville at han skulle levere en ny prøve i september og at vi etter det skulle vurdere videre. Litt nedtur, men samtidig godt å være i gang og få ting avklart!

Har derfor bestemt meg for å trekke meg litt tilbake og slappe av. Jeg legger bort CBFM (siden jeg hver måned har EL til samme tid) og så skal vi kose oss i sommer og prøve å ikke tenke på prøvingen. Kanskje det hjelper? :)

Lykke til dere andre :) så håper jeg at 2015 er året for oss!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet til dag 20 og har fremdeles bare 2 streker.. vet ikke om jeg vil få noe maks jeg.. er det mange som ikke får eggløsning, er det vanlig montro? Aldri prøvd å bli gravid før så aner jo ikke om jeg "fungerer" som jeg skal.... :(



Anonymous poster hash: 92e06...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er første gangen jeg prøver monitoren så vet ikke hvordan det har vært med EL tidligere mnd. har brukt kobberspiral i 3 år før jeg tok den ut i februar. Vært litt uregelmessig mens siden februar...



Anonymous poster hash: 92e06...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Dag 25 nå og den sank til 1 strek.. dvs ingen eggløsning :( æsj.



Anonymous poster hash: 92e06...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er antakelig fordi du har brukt 20 pinner. Finner den ikke eggløsning til da vil den avslutte testing. Anbefaler deg å fortsette å teste med andre tester. Kan være du bare har sen eggløsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, da får jeg prøve å teste videre, kjennes ut som jeg får mensen nå da men.. Merkelige saker ..



Anonymous poster hash: 92e06...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hiver meg på her! :biggrin:

Endelig kunne jeg også begynne å ta i bruk denne!!! Spent på dette, føles som å starte prøving på nytt, noe som er deilig siden vi alt har prøvd i to år aktivt. Aner ikke når jeg har eggløsning, men fått påvist at jeg har det (vært til utredning) og siden jeg har noe uregelmessig mens(kan variere med opptil en uke :vetikke: ) har den vært vanskelig å treffe!

skal til Porsgrunn til vinteren for å sette i gang IVF, men hadde jo vært best om vi fikk det til på egenhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden ryddet for kjøp/salg.

Husk at dette også gjelder dersom tjenestene/varene er gratis eller gis bort.

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at jeg ikke kan regne med max utslag på første pp med monitoren? Fikk høy i dag , (dag 12)og er så spent!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Er det slik at jeg ikke kan regne med max utslag på første pp med monitoren? Fikk høy i dag , (dag 12)og er så spent!!! :Nikke:

Noen får maks første runde, men hovedregelen er at den trenger et par sykluser for å bli kjent med deg. Jeg fikk aldri max på et års bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får maks første runde, men hovedregelen er at den trenger et par sykluser for å bli kjent med deg. Jeg fikk aldri max på et års bruk

På et helt år!? :sjokkert: Men du hadde eggløsning? Hadde jeg ikke maxet innen tre pp ville jeg nok bare pælmet den maskinen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...