Gå til innhold

Etnisk norske gutter blir tapere


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Det føles sånn :(

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Jeg tenkte.. kan det være sant? Jeg har snakket med andre og funnet ut at ihvertfall er ikke min sønn unik. Jeg ble også tipset om denne artikkelen:

Min lenke

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Så hvem synes du skal redde de stakkars hjelpeløse norske guttene da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Du får bare fortelle ham at om han står på og får en fast jobb, så tjener han nok til å skaffe en dame fra utlandet når han blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvem synes du skal redde de stakkars hjelpeløse norske guttene da? :fnise:

Trekke frem biologien uten å se hvem som er skadelidende irriterer meg, men kan ta den andre siden ettersom slik jeg ser det så snakker vi om skakkjørte kjønnsroller og effekten på kommende generasjoner psyke.

"Kjærlighet" som bestikkelse...

De meste mennene som gir f.eks. blomster til kvinner sier enten, "jeg ønsker til å bruke din kropp for min erotiske fornøyelse" eller de prøver å tilfredsstille kvinnens etterspørselen etter anerkjennelse - og til å unngå hennes sinne og forkastelse hvis anerkjennelsen er glemt - på en fødselsdag eller årsdag.

Liknende prøver mange foreldre som gir overdrevent en sum penger eller presanger til barn eller barnebarne ubevisst å kjøpe troskap og favør. Maktesløs til å akseptere og til å forstå barnets dypeste følelsesmessige erfaringer, moren eller faren vil by på et lett tilgjengelig objekt for å få barnet til å føle seg vel. Og barnet greier ikke bevisstgjøre seg eller uttrykke denne dekkoperasjonen, men vil derimot akseptere presangen under antagelsen "dette må være kjærlighet".

Trist å si det.. derfor er den tydelige sjenerøsiteten av godtatt "kjærlighet" egentlig bare en handling som kan karakteriseres som bestikkelse.

Derfor har de som har mest å oppnå også det største ønsket til å bedra. De som har minst å oppnå og som ikke vil noe, og som gir alt, kan elske fullkomment. Og denne perfekte, sanne kjærligheten er ikke noen imitasjon.

Så hva lærer en fra erfaring foruten at denne verden av konkurransen, strid, og konflikt, giret opp mot uttrykket overlevelse for den som er mest tilpasset eller rettere sagt den slemmeste, hvor ærligheten og medfølelse er tåpelige svakheter?

Er det noe under da at når man nektes ekte og respekterende sann kjærlighet, så vil frykt og panikk blinde et barn såpass at det skylder på seg selv og tror at de ikke fortjener kjærlighet, og fallerhen til selvforakt og masochisme ?

I kontrast er sann kjærlighet en lov av viljen, og ikke noe en "faller" inn i. Du kan falle inn i et desperat ønske, og du kan falle inn i fatal tiltrekning, men du kan ikke falle inn i kjærlighet. Kjærlighet er en oppoffrelse, hvor man setter til side de illusjonene som vår kultur tvangsforer oss med. Å tilby sann kjærlighet - det å ville gjære andre godt er å stå mot ens egen kultur - ikke som en revolusjonær eller en terrorist, men med et ydmykt offer av forståelse og medfølelse, noe bedre enn hva andre "ser" i deres blindhet.

Sann kjærlighet handler om å forsake prestisjen som vår kultur tilbyr med alskens illusjoner og adspredelser. Vi har fra barnsben av blitt lært å hige etter prestisje som det skulle vært det sanne Selvet, er det da rart at vi frykter kjærlighet?

Det er så mye enklere og ikke minst tryggere å gjemme seg bak illusjoner og spill for galleriet gjennom rikdom, makt, vold, intriger og forføring.

Rart med det, de fleste menn på dette forumet finner jeg noe feminint ved og alle disse fetisjene, hva er det som er greia med a' lissom da?

Trodde ikke jeg befant meg i ei kirke

• . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,

. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,

. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,

. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,

. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}

. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}

. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./

. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./

. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./

. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/

. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}

. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../

. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../

. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”

. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\

. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__

,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,

. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\

. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\

. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--

Er vel snart på tide å etterlyse bædboien...

Vanlig kjærlighet: En kvinne, opptatt med planer for hennes venns bryllup den neste dag ankommer den lille flyplassen tre timer for sent ; hun sier til hennes mann, en ny pilot, "Hva mener du?" "Vi er allerede sent ute og det begynner å bli mørkt!› ? Vi må være der innen morgengry.. kjære!. Hvis du elsker meg så får du dette flyet opp i luften i kveld".

Sann kjærlighet: Hennes mann svarer, "Hør nå her.. vi må fly over mørkt vann, og det er uttrykk for tåke. Jeg er ikke sertifisert til å bare fly etter instrumentene. Det er m.a.o. utrygt for oss, jeg elsker deg men risikerer ikke væres liv over dette".

Kjærlighet/ Hat flip-flopp: "Men vi må være der før det blir lyst!!! Jeg må få hår mitt gjort før bryllupet, og det er bare en salongen der. Hvis dette blir rotet til vil det være en katastrofe. Din feiging!... og du kaller deg en pilot!

Sann kjærlighet bekreftet: "Jeg forstår hvor viktig dettw er for deg, men det er dumdristig å risikere våres liv for noe så trivielt som en frisyre".

Hat som Hevn: "Så du synes jeg er overfladisk, er dette slik du egentlig ser meg? Hør nå etter hva jeg har å si om den saken, hvis vi ikke letter nå kan du sove på sofaen i kveld".

Sann kjærlighet bekreft: "Ja, det får så være., men i kveld så blir det ingen flygning, akter ikke å sette våres liv på spill. Det er alt jeg har å si om den saken".

“Watch your thoughts, for they become words.

Watch your words, for they become actions.

Watch your actions, for they become habits.

Watch your habits, for they become character.

Watch your character, for it becomes your destiny.”

En bør tenke seg grundig om hva nettopp å oppdra et barn innebærer...

... altså både mor og far som en samlet autoritet, hvor dagens kjønnsrollemønster så helt klart har spilt falitt :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene jeg en gang i tiden kjente som gikk etter innvandrerguttene, var jenter jeg ikke ville ha uansett. Slik var det også med jentene i klassen på ungddomsskolen. De jentene som guttene ikke ville ha gikk over til innvandrergutter. Jeg ser disse gjengene når jeg går i sentrum, synes bare det er tragikomisk med de som henger der time etter time. Er nok ofte en del bytte av "kjærester" der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er at taperne i samfunnet er ikke akkurat er eller blir de norske ;)

Tror en høylydt dame som puler den hun vil og stiller krav ville fått disse innvandrergutta til å føle seg temmelig utrygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke se at den artikkelen det refereres til av TS tilsier noen som helst endring fra tidligere tider. Med andre ord vil jeg påstå at det altid har vært sånn at Italieneren Franskmenn, Spanjoler, Grekere, etc, etc har vært mye mer pågående og "flinkere til å flørte" enn norske menn.

I mangel av Italienere, franskmenn Spanjoler, etc, etc er det vel naturlig at andre "eksotiske gutter" overtar denne rollen.

Vi menn må lære å ta ansvar selv, og det at andre gutter er mer aktive og pågående enn det vi selv er er bare en lærepenge vi må gjøre noe med. Kansje norske gutter kan bli flinkere til å ta iniativ når de ser at andre gjør det. Vi må imidlertid ikke bli som en del fra den 3.verden som går over streken mht det å være pågående (ref overvekt av utlendinger gjør seg skyldig i voldtekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at den artikkelen det refereres til av TS tilsier noen som helst endring fra tidligere tider. Med andre ord vil jeg påstå at det altid har vært sånn at Italieneren Franskmenn, Spanjoler, Grekere, etc, etc har vært mye mer pågående og "flinkere til å flørte" enn norske menn.

I mangel av Italienere, franskmenn Spanjoler, etc, etc er det vel naturlig at andre "eksotiske gutter" overtar denne rollen.

Vi menn må lære å ta ansvar selv, og det at andre gutter er mer aktive og pågående enn det vi selv er er bare en lærepenge vi må gjøre noe med. Kansje norske gutter kan bli flinkere til å ta iniativ når de ser at andre gjør det. Vi må imidlertid ikke bli som en del fra den 3.verden som går over streken mht det å være pågående (ref overvekt av utlendinger gjør seg skyldig i voldtekt).

Jeg er til dels enig i deg, noen Norske menn kan sikkert bli flinkere til å flørte, likevel er problemet mer komplekst enn du beskriver det. Selv om Italienere, franskmenn, grekere eller menn fra andre sydhavsland er mer macho i forhold til flørting og forhold så er det likevel _ingenting_ mot den æres -og stolthetskulturen som nå innføres av f. eks somaliere med islamsk bakgrunn, og "tidligere sydhavsmenn" sine erobringer er ubetydelig sett opp mot en beinhard æreskultur der man går svært langt for f. eks å hevne seg hvis man krenker en selv eller kjæresten. En kultur der enkelte blant annet praktiserer sharialover der det er helt legitimt å straffe kjæresten med voldtekt dersom hun setter mannen eller familien hans i vanære.

Spørsmålet jeg sitter igjen med er vel om det er slik vi ønsker å ha det i Norge. Selv om mange helt sikkert kan ta ansvar selv i sin omgang med det annet kjønn, så kommer man ikke bort fra at en ikke kan fortsette å oppdra unge gutter i den samme ultrafeministiske ånden man har gjort til nå, til å lære seg å være unnvikende uansett, i alle situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnt litt tidligere, men ja. Hva skal en snill, skikkelig og moderne norsk ungdom egentlig med primitive og tragiske kvinnfolk? Marokkanerne kan få dem for alt jeg bryr meg.

Endret av Venetar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles sånn :(

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Jeg tenkte.. kan det være sant? Jeg har snakket med andre og funnet ut at ihvertfall er ikke min sønn unik. Jeg ble også tipset om denne artikkelen:

Min lenke

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Sønnen din er vel i stor grad formet av den oppdragelsen du har gitt han. Er han ikke det. Du har oppdratt han til ikke å hevde seg. De utenlandske guttene er oppdratt til å hevde seg og jenter har til alle tider syntest at de tøffeste guttene i gata er kjekkere, penere, mer følsomme +++

Da får du vel lære han at det er lov å hevde seg da. Ellers så er det bare bra at han går på skole på oslo vest, får seg utdannelse og penger i stedet for å bli analfabet og sosialklien slik som alle de kjekke guttene på østkanten. Får han jobb med status og penger så kommer damene tilbake. Ingen ting drar damer som status og feite lommebøker. Mennene med feit lommebok er nennelig enda kjekkere, penere, mer følsomme en uførepensjonistene fra Grønnland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. så fra en mor til annen er rådet at man skal skaffe seg et mannebein mer i rettning exotique?

Farsrollen er noget annet enn kjøttmarkedet, en annen "mann" her på forumet kalte slike steder som en samlingsplass for byens kreti og pleti, på slike steder hvor sorten exotique vanker tror jeg en god far blir mer vanskelig å finne. Ettersom det eneste begge kjønn da har til felles er alkoholen og at begge innehar et kjønnsorgan, da anbefaler jeg heller en høsttur i fjellet hvor en vandrer mellom DNT-hyttene.

Kanskje kjedelig, men luften er klar nå for tiden, lite med varmebølger så man ser langt og det gjør noe med både kropp og sjel og kanskje det gjør noe med ens situasjon på fler enn en måte. Kanskje en like så gjerne skulle flyttet ut fra Oslo-getthoen og gi en lang marsj i hva som er schpaa, det er en tapt sak og herme etter andres kuk-religion.

Selv stiller jeg bare ett krav til kvinner, at de greier å åpne kjøleskapsdøra selv og ikke bare mase etter mat som ei anna glups måke.

Mat! Mat! Mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer disse jentene fra Oslo øst til å syntes de somaliske guttene er like kjekke når de blir 20?

Jeg tenker at når jentene har blitt 20 så går jo de fleste etnisk norske på en høyskole eller universitet.

De somaliske guttene hopper vel stort sett av i løpet av videregående. Andelen av trygdede spesielt blant somalierne, men også andre invandrergrupper fra Oslo øst er jo rimelig høy, så det er jo gjere dette disse guttene blir. Jeg tror vel at den andelen av invandrergutter som gjør det godt på skolen er den andelen som ikke hevder seg så mue men jobber med leksene og de som er de dominerende (og dermed kjekke)guttene normalt er de som kommer i konflikt med loven, ikke bryr seg om skolen og ender opp som tapere.

Så er det like tiltrekkende når man er ferdig med å være fjortis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg selv gikk på skolen så hadde jeg en venninne som datet og var venner med en del innvandrer gutter. Det var alltid en del av hennes venner som la an på meg. Syntes de var litt slitsome, til slutt sa jeg til henne at jeg ikke hadde planer om å date og at hun ikke måtte leke kirsten giftekniv. Dette ble oppfattet som om jeg ikke ville date andre en norske gutter. Resultatet? Jeg ble mobbet i over et år! Ble blant annet kalt nazi hora av en gutt. Så jeg tror faktisk at gruppepress spiller en stor rolle, selv om det kanskje virker litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det føles sånn :(

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Jeg tenkte.. kan det være sant? Jeg har snakket med andre og funnet ut at ihvertfall er ikke min sønn unik. Jeg ble også tipset om denne artikkelen:

Min lenke

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Du får vel la gutten bytte skole da. Det er ingen grunn til at han skal kaste bort ungdomstiden sin med å føle seg uttafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg selv gikk på skolen så hadde jeg en venninne som datet og var venner med en del innvandrer gutter. Det var alltid en del av hennes venner som la an på meg. Syntes de var litt slitsome, til slutt sa jeg til henne at jeg ikke hadde planer om å date og at hun ikke måtte leke kirsten giftekniv. Dette ble oppfattet som om jeg ikke ville date andre en norske gutter. Resultatet? Jeg ble mobbet i over et år! Ble blant annet kalt nazi hora av en gutt. Så jeg tror faktisk at gruppepress spiller en stor rolle, selv om det kanskje virker litt rart.

Jeg syntes innlegget ditt gir et godt eksempel på hva som skjer når etnisk norske blir i mindretall i en bydel. Det er de som er mange og sterkest som bestemmer reglene og man får bydeler hvor det er andre uskrevne lover som gjelder. Normenn føler seg skvisa og flytter og det blir rene gettotilstander. Du ser det i barnehager og man ser det i skoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles sånn :(

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Jeg tenkte.. kan det være sant? Jeg har snakket med andre og funnet ut at ihvertfall er ikke min sønn unik. Jeg ble også tipset om denne artikkelen:

Min lenke

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norske gutter er jo elendige på å gi komplimenter og være hyggelige.

Mens invandrer menn som roper etter norske jenter at de er horer på åpen gate på Grønnland ... de er kjempehyggelige :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange norske gutter vokser i dag opp uten fedre eller andre nære mannlige rollemodeller. Før hadde sønnene fedrene de kunne se og lære av, nå skal kvinnens oppdragerrolle også dekke mannens. Er det rart norske gutter undertrykker deler av sine maskulie trekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...