Gå til innhold

Har dere mange krav til utseende på partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må være høyere enn meg (er under 160 cm selv) og ha hårete bryst og mage.

Det er vel de eneste kravene, i tillegg må jo vedkommende være attraktiv for meg, men det kommer mer an på personlighet enn fysiske mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke krav, men har alltid vært svak for "standarden" høy (185+), mørk og bredskuldret/sterk.

Men hvis vi skal titte på de jeg har vært sammen med.. så er det mye forskjellig ;) Jeg har én eks som matcher godt inn i sterotypen med høy og mørk, mens en annen var ikke fullt så høy (175) med rødt hår og fregner over nesten hele kroppen.. Tynn var han også, veldig tynn og hengslete. Men jeg syntes han var verdens mest sexy mann.. Så det har vel noe med utstråling å gjøre.



Anonymous poster hash: 62616...789
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hvor attraktiv en helt vanlig fyr kan bli når man digger personligheten hans :) ingen av mine venninner det hva jeg ser i typen min, men jeg syns han er verdens kjekkeste og diggeste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må syntes at fjeset hennes er pent å se på. Og, ja, jeg syns de fleste jenter har et pent ansikt.

Utenfor det er det ikke mange krav på hvordan ho ser ut. Høy, kort, tynn, litt rund... doesn't matter.

Hvis ho er veldig stor, så trekker det litt ned, men det utelukker ikke.

Personligheten har vel mye mer å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen krav. De jeg har vært sammen med har alle sett ganske forskjellige ut utseende messig (altifra lav til veldig høy, fra blond til mørk og skallet osv)

Men må si at men som tiltrekker meg mest utseendemessig har skjegg, mørkt hår, høye og barske. Ricky hall er for meg den ultimate mann!

Anonymous poster hash: 2c41d...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA! Han må smile med øynene :)

Dessuten bør han helst ikke være for kjekk/veldreid, for da føler jeg meg som en grå mus ved siden av.

Jeg setter også pris på om han er minst like høy som meg (sjelden noe problem når man er 164 cm).



Anonymous poster hash: 52315...eaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personligheten betyr det meste. Jeg har aldri falt for noen uten at det var personligheten som tiltrakk meg. Noen preferanser har jeg fortsatt. Jeg har for eksempel en greie for god skjeggvekst, noe som ikke er så veldig vanlig for gutter på min alder (18), og jeg liker veldig godt krøller. Det siste er nok fordi jeg alltid har ønsket det selv. Helst vil jeg ha en som er like høy som meg eller høyere, men ikke noe særlig høyere enn 185. Jeg er 170 selv og er ikke vant til å føle meg bitteliten. Men han jeg er sammen med nå er ca like gøy som meg og har litt komplekser angående høyden sin. Derfor har vi egentlig valgt å ikke måle oss og bare late som om vi er like høye (tror egentlig jeg er høyest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det eneste som alle (ikke at det er såå mange) mannfolka har til felles er at de har god helse og trener. Mener da ikke bare partner, men folk jeg også da har datet bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen krav, men det er selvsagt ting jeg foretrekker eller syns ser bedre ut. Har en tendens til å falle for tøffe fyrer, veldig glad i skjegg og de må være høyere enn meg fordi jeg bare er 163. Trenger absolutt ikke være topp trent så lenge de bryr seg om helsa. Liker å føle meg litt "liten" og tatt vare på. Heldigvis er den fine kjæresten min barsk, 190 høy, har skjegg, er bredskuldret og opptatt av å være sunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...