Gå til innhold

Mann 44 sammen med kvinne 24


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ingen problemer med det. mitt livs største kjærlighet er 20 år eldre enn meg.



Anonymous poster hash: 78a48...135
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malanthor

Så da er psykolog løsningen?

Hvorfor ikke heller bare innse OG akseptere at mennesker har ulik smak og ønsker?

Hvs er egentlig problemet med det?

Ja er mange som kunne hatt godt av litt selvransakelse. :laugh:

Det finnes veldig mange gode grunner for og bli sammen med en på noenlunde samme alder og ingen for og være sammen med en som er enten vesentlig yngre eller eldre. Ihvertfall ikke i et seriøst forhold.

Og nei jeg regner ikke "Jeg får alle pengene når vedkommende dør om 5 år" eller "hurh hurh, jeg har meg med en som er på alder med ungen min" som gode grunner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er mange som kunne hatt godt av litt selvransakelse. :laugh:

Det finnes veldig mange gode grunner for og bli sammen med en på noenlunde samme alder og ingen for og være sammen med en som er enten vesentlig yngre eller eldre. Ihvertfall ikke i et seriøst forhold.

Og nei jeg regner ikke "Jeg får alle pengene når vedkommende dør om 5 år" eller "hurh hurh, jeg har meg med en som er på alder med ungen min" som gode grunner. :fnise:

Nå er du uenig med deg selv (ditt tidligere innlegg ).

Anonymous poster hash: 93c85...43d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt han ikke var 42 da. Ellers ville vel rykteflommen ha gått her på forumet...



Anonymous poster hash: 57a64...845
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer ble sammen når jeg var 24 og han 48, ingen av oss har noen "issues" og bryr oss heller ikke med hva andre måtte mene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Nå er du uenig med deg selv (ditt tidligere innlegg ).

Anonymous poster hash: 93c85...43d

Ehrr nei. Generelt sett så finnes det ingen gode grunner for og være sammen med en som er vesentlig yngre eller eldre enn deg. Dog finnes det unntak hvor særskilte forhold kan ligge til rette for at et forhold kan fungere. Ser ikke helt hvor jeg motsier meg selv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Hva tenker dere om det? Bør vel nevnes at mannen kan være noe dominerende av natur

Anonymous poster hash: 31c38...22a

Så lenge forholdet er basert på gjensidige følelser og ikke andre ting, så er det vel akkurat som alle andre forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehrr nei. Generelt sett så finnes det ingen gode grunner for og være sammen med en som er vesentlig yngre eller eldre enn deg. Dog finnes det unntak hvor særskilte forhold kan ligge til rette for at et forhold kan fungere. Ser ikke helt hvor jeg motsier meg selv her.

I alle dager!

Finnes det noen gode grunner til at f.eks to menn skal være sammen da?

Jeg tror det er svært få som inngår fornuftsekteskap i dagens samfunn.

Heldigvis er det slutt på den tiden da, man inngikk forhold av rent rasjonelle grunner.

Anonymous poster hash: ef2dc...ecd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

I alle dager!

Finnes det noen gode grunner til at f.eks to menn skal være sammen da?

Jeg tror det er svært få som inngår fornuftsekteskap i dagens samfunn.

Heldigvis er det slutt på den tiden da, man inngikk forhold av rent rasjonelle grunner.

Anonymous poster hash: ef2dc...ecd

I alle dager! Hva i all verden har homofili med dette og gjøre? Det er da fullstendig likegyldig for det vi snakker om om man er mann eller kvinne. Tror du missforstår meg en smule her muligens.

Jeg har ikke snakket om fornuftsekteskap noe sted, det er det du som har bragt på bane.

Vennligst ikke mistolk meg, hvis det er noe som er uklart så si fra så jeg kan oppklare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes bare det er skikkelig ekkelt. Er på samme alder som hun, og aldri i verden om jeg ville hatt sex med en, og iallefall ikke vært sammen med en som var like gammel som faren min :kvalm: .

20 års aldersforskjell = økte sjanser for å sitte 20 år alene som gammel. Ekstremt egoistisk av den eldste i forholdet, og idiotisk av den yngste. Det er iallefall mine tanker om det.



Anonymous poster hash: dec12...24d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager! Hva i all verden har homofili med dette og gjøre? Det er da fullstendig likegyldig for det vi snakker om om man er mann eller kvinne. Tror du missforstår meg en smule her muligens.

Jeg har ikke snakket om fornuftsekteskap noe sted, det er det du som har bragt på bane.

Vennligst ikke mistolk meg, hvis det er noe som er uklart så si fra så jeg kan oppklare det.

Det er DU som snakker om at du ikke ser noen gode GRUNNER til at to mennesker skal kunne finne hverandre og elske hverandre.

Men forhold mellom to mennesker handler ikke alltid om kjølige, rasjonelle grunner.

Det handler om følelser og tenning.

Forstår du det?

Akkurat det som f.eks homofili handler om. Det handler om to mennesker som liker hverandre, og har ett seksuelt forhold. Skjønner du?

Anonymous poster hash: ef2dc...ecd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun dumper han når hun er rundt 35 år og superkåt igjen, og han sliter med å stille opp seksuellt (og på alle andre måter, da er han jo gammel)

Anonymous poster hash: 4d800...283

En 55-åring er normalt sett ikke en gammel mann som sliter med å tilfredsstille kvinner eller leve et aktivt liv.

Anonymous poster hash: 49fe0...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt han ikke var 42 da. Ellers ville vel rykteflommen ha gått her på forumet...

Anonymous poster hash: 57a64...845

En magisk person som er 42 år for resten av livet?

Anonymous poster hash: 551a7...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 55-åring er normalt sett ikke en gammel mann som sliter med å tilfredsstille kvinner eller leve et aktivt liv.

Anonymous poster hash: 49fe0...1be

Enig. Dessuten tror jeg TRT-behandling kommer til å vokse voldsomt de neste årene....

Anonymous poster hash: ef2dc...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig hvor mye uvitenhet og generaliseringer det er her.

Bare så det er klart for folk - dine forhold med dine foreldre, enten de er positive, negative, du har vokst opp uten dem eller hva - vil påvirke dine fremtidige relasjoner. Mange leter etter samme kvalitetene i en partner som mor eller far hadde, eller unngår visse egenskaper fordi de minner dem om negative episoder. Pedofile har vokst opp med visse familiesituasjoner som har fungert som pådrivere for deres tilstand, på samme måte som at noen generelt ikke behersker forhold fordi de ikke forstår emosjonell tilknytning.

Mange av dine egne dysfunksjonelle sider (for de fleste har noen i stor eller liten grad) henger sammen med din oppvekst. Det å rette pekefinger mot noen som faktisk kan ha et godt forhold og tro at deres oppvekst har hatt en negativ effekt på deres liv uten engang å innse at det samme gjelder deg selv til en viss grad, er ignorant og ren dumskap.

Det viser også ekstremt dårlig forståelse av menneskelig natur å tro at man kan identifisere alle andres attraksjonstriggere. Folk er forskjellige med ulike preferanser og godt er det.

Det å hevde at alle kvinner med eldre menn er golddiggere eller har daddy issues er så idiotisk at jeg knapt kan tro at et voksent menneske kan lire det av seg uten at han er sarkastisk. Langt fra alle kvinner som dater eldre menn har hatt en manglende farsfigur og langt fra alle kvinner som er med en eldre mann er med en rik mann (fordi det er selvsagt ingen automatikk i at en mann er rik bare fordi han er over 40).

Mye bitterhet her - noen unge menn er i det minste åpne nok til å "tilstå" at de blir sjalu av at unge, attraktive kvinner på deres egen alder treffer noen eldre og ikke gir dem selv oppmerksomhet.



Anonymous poster hash: 6fe92...95b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg syntes bare det er skikkelig ekkelt. Er på samme alder som hun, og aldri i verden om jeg ville hatt sex med en, og iallefall ikke vært sammen med en som var like gammel som faren min :kvalm: .

20 års aldersforskjell = økte sjanser for å sitte 20 år alene som gammel. Ekstremt egoistisk av den eldste i forholdet, og idiotisk av den yngste. Det er iallefall mine tanker om det.

Anonymous poster hash: dec12...24d

Man har da bare ett liv og ingen vet hvor lenge de lever, så den økte sjansen synes jeg faktisk man skal drite i dersom man er glad i hverandre og har det fint sammen. Kanskje får de noen få gode år sammen, kanskje får de mange gode år sammen eller kanskje dør en eller begge tidlig. Man vet aldri. Det beste er vel å nyte den tiden man har.

Hun er da en voksen kvinne og selv om de kunne ha vært far og datter så er de faktisk ikke det. De er to voksne mennesker som er glade i hverandre, enkelt og greit. Helt utrolig hvor mye rart folk klarer å tolke inn i ting om div issues og psykologiske problemer. For alt vi vet er hun veldig moden av seg og han mer barnslig av seg sånn at de møtes på halvveien og passer perfekt sammen. Uansett: bra for dem!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hatt sex med en mann på 44 år.

Gitt at han var:

- Kjekk

-Veltrent

-Høflig

-Sjarmerende

- god i sengen.

Når det gjelder at en mann på 44 år er kjekk og veltrent, så er det jo ikke så mange menn som oppfyller disse kriteriene da. Men en og annen gjør det. Jeg kunne sikkert hatt deilig og god sex med en slik en.

Men jeg hadde aldri satset et forhold med vedkommende. Hva når jeg var 50 år? Vedkommende kunne jo være død....ville ikke blitt enke og ensom som 50-åring. Et annet aspekt er også at han måtte vært pensjonist " alene", jeg hadde jo fortsatt jobbet.

Dette er hovedgrunnene til at jeg aldri kunne tatt en så mye eldre mann. Konsekvensen ligger frem i tid. I tillegg kommer alle disse små andre tingene som at når jeg var 35 og kanskje fortsatt litt sexy, ect så er det ikke sikkert at mannen min hadde vært det. Potensproblem, hårtap, tap av muskelmasse, antydning til pondus. Kanskje han hadde fått sykdommer, som kreft...

Nei, jeg er for avhengig av å ha en partner og mann rundt meg, til at jeg kunne ha utsatt meg for en såpass stor risiko, som å ende opp alene på mine eldre dager. Eller når jeg kanskje ikke var så gammel en gang.

Så...kunne rullet meg rundt i sengehalmen med han, men ikke noe mer.



Anonymous poster hash: ba963...194
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg kunne hatt sex med en mann på 44 år.

Gitt at han var:

- Kjekk

-Veltrent

-Høflig

-Sjarmerende

- god i sengen.

Når det gjelder at en mann på 44 år er kjekk og veltrent, så er det jo ikke så mange menn som oppfyller disse kriteriene da. Men en og annen gjør det. Jeg kunne sikkert hatt deilig og god sex med en slik en.

Men jeg hadde aldri satset et forhold med vedkommende. Hva når jeg var 50 år? Vedkommende kunne jo være død....ville ikke blitt enke og ensom som 50-åring. Et annet aspekt er også at han måtte vært pensjonist " alene", jeg hadde jo fortsatt jobbet.

Nei, jeg er for avhengig av å ha en partner og mann rundt meg, til at jeg kunne ha utsatt meg for en såpass stor risiko, som å ende opp alene på mine eldre dager. Eller når jeg kanskje ikke var så gammel en gang.

Så...kunne rullet meg rundt i sengehalmen med han, men ikke noe mer.

Anonymous poster hash: ba963...194

Til det første jeg har uthevet: Du må være svært ung som kan påstå at det ikke er så mange menn i 40-årene som er kjekke og veltrente.

Til det andre: Enke kan man bli i enhver alder, selvom aldersforskjellen er mindre enn 20 år. Selv var jeg 36.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...