Gå til innhold

Fra venner til kjærester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd å gå fra å være bekjente/venner til å bli kjærester? Hva skjedde og hvor lang tid tok det?

Anonymous poster hash: da41d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Vi var venner ganske lenge... Først snakket vi mest på facebook, begynte å møtes ca en gang i uken, to ganger i uken, annenhver dag og overnattingsbesøk... Så ble vi kjærester. Det skjedde på sms (lol). Vi hadde snakket om det mange ganger, men jeg var ikke klar for forhold og avviste han, så ble jeg plutselig klar og ville få det gjort med en gang så da ble det en melding. Haha. Jeg var på ferie, men når vi kom hjem var vi bare... kjærester.



Anonymous poster hash: 4616d...ab1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vi var venner ganske lenge... Først snakket vi mest på facebook, begynte å møtes ca en gang i uken, to ganger i uken, annenhver dag og overnattingsbesøk... Så ble vi kjærester. Det skjedde på sms (lol). Vi hadde snakket om det mange ganger, men jeg var ikke klar for forhold og avviste han, så ble jeg plutselig klar og ville få det gjort med en gang så da ble det en melding. Haha. Jeg var på ferie, men når vi kom hjem var vi bare... kjærester.

Anonymous poster hash: 4616d...ab1

Koselig! 😊 Hvor lang tid tok det fra du avviste han til du ville likevel?

Anonymous poster hash: da41d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var venner i rundt to år før vi begynte å date, ikke så nære venner men en samtale av og til :-) Han var vel litt interessert hele tiden, det har ikke jeg forstått før nå... Har aldri vært avvisende mot han. Men plutselig ble det bare noe mer :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste var en meget god venn av meg og ekskjæresten. Hadde kjent han i fire år før vår eventyr startet! Dette gjorde at jeg var helt sikker på at jeg ville ha han. Nå har vi vært sammen i over 4 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var venner i rundt to år før vi begynte å date, ikke så nære venner men en samtale av og til :-) Han var vel litt interessert hele tiden, det har ikke jeg forstått før nå... Har aldri vært avvisende mot han. Men plutselig ble det bare noe mer :-)

👍 Det gir meg håp å lese sånne historier! :)

Anonymous poster hash: da41d...816

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæreste var en meget god venn av meg og ekskjæresten. Hadde kjent han i fire år før vår eventyr startet! Dette gjorde at jeg var helt sikker på at jeg ville ha han. Nå har vi vært sammen i over 4 år.

Hvem ble forelsket først, eller var det omtrent samtidig? :)

Anonymous poster hash: da41d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner/bekjente i rundt 3 år, før vi dro sammen på en fest hvor det bare sa bang mellom oss :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ble forelsket først, eller var det omtrent samtidig? :)

Anonymous poster hash: da41d...816

Det var nok meg det. Han prøvde å holde seg litt unna pga ekskjæresten min. Men til slutt ble det oss. I ettertid når vi har pratet om det så har han sagt at han likte meg. Men tenkte ikke så mye over det fordi jeg egentlig var et forbudt område.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir meg håp å lese sånne historier! :)

Anonymous poster hash: da41d...816

Hva er din historie da? Er det en venn du er forelsket i og flørter med?

Min første ordentlige kjæreste var min beste venn på tidspunktet. Hadde kjent hverandre i et år før vi ble kjærester, og han hadde en annen kjæreste underveis i vennskapet vårt. Er bra å starte et kjæresteforhold basert på respekt og gode minner - sånn som venner har for og med hverandre.

Anonymous poster hash: 71f8c...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig! Hvor lang tid tok det fra du avviste han til du ville likevel?

Anonymous poster hash: da41d...816

Ca 1 år, kanskje 1,5.

Anonymous poster hash: 4616d...ab1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre at du kommer deg videre i livet, enn at du går og henger rundt i håp om at dama (for du er en mann, ikke sant?) en vakker dag skal ombestemme seg.

Anonymous poster hash: 4ccfb...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på når man skal "gi opp", eller hvordan vet man at man skal forsøke å "vente", å bare se hva som skjer?



Anonymous poster hash: bf85a...e9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er din historie da? Er det en venn du er forelsket i og flørter med?

Min første ordentlige kjæreste var min beste venn på tidspunktet. Hadde kjent hverandre i et år før vi ble kjærester, og han hadde en annen kjæreste underveis i vennskapet vårt. Er bra å starte et kjæresteforhold basert på respekt og gode minner - sånn som venner har for og med hverandre.

Anonymous poster hash: 71f8c...fb2

Ja, det har jeg. Om vi kommer dit aht han blir forelska, tror jeg det kan ta sin tid. Må nok ta dette ganske rolig, så han blir trygg nok til å hoppe i det.

TS

Anonymous poster hash: da41d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre at du kommer deg videre i livet, enn at du går og henger rundt i håp om at dama (for du er en mann, ikke sant?) en vakker dag skal ombestemme seg.

Anonymous poster hash: 4ccfb...23f

Jeg er ikke mann, nei ;) Jeg håper, men jeg tenker også at det kan hende det aldri skjer. Føler jeg har fått han litt på gli, men... :)

TS

Anonymous poster hash: da41d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på når man skal "gi opp", eller hvordan vet man at man skal forsøke å "vente", å bare se hva som skjer?

Anonymous poster hash: bf85a...e9c

Det lurer jeg også veldig på! Noen trenger jo litt lenger tid enn andre på å bli forelska f.eks.

TS

Anonymous poster hash: da41d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så veldig redd for å bli friendzonet av en fyr. Vi er jo bare venner nå.

Så denne tråden er veldig oppløftende:) Fint at det er håp selv om man er venner først.

Jeg mener jo egentlig at et godt vennskap bør ligge til grunn i etthvert forhold.



Anonymous poster hash: d27de...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så veldig redd for å bli friendzonet av en fyr. Vi er jo bare venner nå.

Så denne tråden er veldig oppløftende:) Fint at det er håp selv om man er venner først.

Jeg mener jo egentlig at et godt vennskap bør ligge til grunn i etthvert forhold.

Anonymous poster hash: d27de...0a3

Jeg kjenner også på det å være redd for å bli friendzona.

Enig i at et godt vennskap bør ligge til grunn i et forhold!

TS

Anonymous poster hash: da41d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt til... :)

Anonymous poster hash: da41d...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...