Gå til innhold

Helvete løs pga tante!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder med tanten din, selvom hun valgte feil metode å beskytte deg på. Det er noe mer med denne historien du ikke forteller oss, og jeg har på følelsen at tanta di reagerte med god grunn.



Anonymous poster hash: 030b6...3a5
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det du som har startet en god del tråder om denne eksen, og også hadde en del tråder om ham mens dere var sammen?

Om det er det kan jeg forstå familien din, iallefall om du har framstilt situasjonen på samme måte for dem som du har her.

Jeg forstår at dere tydeligvisbhar sterke følelser for hverandre, men jeg tror ikke at dere er bra for hverandre. Som andre har påpekt; to månder uten rus er ingenting. Jeg jobber med rus, og hadde nok også gått til drastiske tiltak for å hindre et av mine barn i å bli sugd inn i noe sånt. Jeg tror du har nok med deg selv. Jeg sier ikke det for å være stygg, men det virker som om du ikke har det helt bra med deg selv og du bør fokusere på dette framfor eksen.

Anonymous poster hash: 96e86...69a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som startet hele dette dramaet TS. Selvfølgelig reagerer familien når du blir hentet av "eksen" som sier han har vært nykter i to måneder.

Hvis du hadde vært en eneste liten smule konfliktsky, hadde alt dette vært avverget. Og i tillegg driter du på draget hvis du politianmelder, da du både vil skaffe deg selv problemer pga peppersprayen, eksen pga dop og ødelegge alt av familieforhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer bak enn at eksen har misbrukt rus? Det er jo det som har skjedd, at han valgte rusen fremfor meg tidligere da det ble slutt. Etter det har selvfølgelig familien min vært imot han og da jeg møtte han igjen var det ikke populært. De tror ikke på at han er rusfri. De har ikke likt, men akseptert det. Igår derimot var det tanten min som blåste dette helt opp og det gikk hett for seg.

TS.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som startet hele dette dramaet TS. Selvfølgelig reagerer familien når du blir hentet av "eksen" som sier han har vært nykter i to måneder.

Hvis du hadde vært en eneste liten smule konfliktsky, hadde alt dette vært avverget. Og i tillegg driter du på draget hvis du politianmelder, da du både vil skaffe deg selv problemer pga peppersprayen, eksen pga dop og ødelegge alt av familieforhold.

Men hvorfor har det vært greit at jeg har gått med han tidligere i uken, mens igår brøt helvete løs da jeg møtte han?

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som startet hele dette dramaet TS. Selvfølgelig reagerer familien når du blir hentet av "eksen" som sier han har vært nykter i to måneder.

Hvis du hadde vært en eneste liten smule konfliktsky, hadde alt dette vært avverget. Og i tillegg driter du på draget hvis du politianmelder, da du både vil skaffe deg selv problemer pga peppersprayen, eksen pga dop og ødelegge alt av familieforhold.

Driter på draget pga peppersprayen? Den brukte jeg i selvforsvar fordi tanten min brukte fysisk makt mot meg. Jeg har selv fortalt politiet dette og det så dem god grunn til at jeg gjorde.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Hei alle sammen.

Nå sitter jeg hos foreldrene mine etter en natt uten søvn, sovet max to timer og nervene er i høyspenn. Ser at noen reagerer på hvorfor jeg ble hentet av eksen min, han er en eks jeg har sterke følelser for og motsatt så vi prøver å ordne ting. Som dere ser er familien min imot det.

Inatt hadde tanten min både ringt og sendt mld til moren til eksen min og hun truer nå med å ringe jobben hans og si han ruser seg. Mobilen som hun tok fra meg i makt tok hun igår og jeg får den først imorgen. Da skal jeg være ute av hus og ikke ta den imot selv.

Moren til eksen min er selvfølgelig fra seg over hele greia og det går utover meg, hun vil nå at han skal ligge langt unna meg pga familien min.

Våknet med ømme ribbein idag så det er tydelig at tanten min virkelig tok i da hun tok tak i meg igår.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Herregud,dette er litt sykt.

At de er bekymret er en ting,men sånn behandling er jo helt på viddene!

Hadde vært helt sjokkert om jeg var deg. Sånt går jo virkelig innpå en! Uff.

Kanskje tanten din har store problemer selv,og tar det ut gjennom sitt voldsomme engasjement ovenfor deg? Sånt kan skje. Uansett,dette virker rimelig horribelt.

Som nevnt har jeg en i familien som kan klikke sånn voldsomt. Men det er store psykiske problemer bak,så mer forståelig.

Oppegående mennesker holder da ikke på sånn. De bryr seg,og blir kanskje sine og fortvilet.

Dette går over alle grenser for normal oppførsel spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og brukt rus noen gang?

Da din søster som hadde bursdag, tanten din og søskenbarnet hadde så sterkt imot at du skulle bli hentet av din eks, kunne du godt ha hørt på dem der og da.

Du tenker at de tenker helt feil, men fakta er i alle fall at de bare ønsker ditt beste. Det burde du jo bare være takknemlig for at de bryr seg. Selv om de handler helt feil.

Tenk om det var sånn at din familie var livredd for denne mannen fordi han har påført deg noe vondt tidligere, eller uansett hva.

Synes du da denne oppførselen din (uansett om deres oppførsel var like gale) var med til å bevise ovenfor dem at både du og han er fornuftige ordentlige dannete mennesker?

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gjort alt for at familien skulle se hvor fornuftige og greie han og du er. Hadde familien handlet kaotisk og drastisk som de tydeligvis gjør, hadde da i hvertfall du kunne bevise at ikke du gjorde det. Tenk litt på det.

Det var jo ikke på liv og død at din eks skulle hente deg akkurat den kvelden. Gi denm i hvertfall tid til å bli overbevist om hvor fornuftige og oppegående du og din eks er. Så vil de nok godta det. Men dette var ikke med på å øke tilliten deres.

Endret av Berit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud,dette er litt sykt.

At de er bekymret er en ting,men sånn behandling er jo helt på viddene!

Hadde vært helt sjokkert om jeg var deg. Sånt går jo virkelig innpå en! Uff.

Kanskje tanten din har store problemer selv,og tar det ut gjennom sitt voldsomme engasjement ovenfor deg? Sånt kan skje. Uansett,dette virker rimelig horribelt.

Som nevnt har jeg en i familien som kan klikke sånn voldsomt. Men det er store psykiske problemer bak,så mer forståelig.

Oppegående mennesker holder da ikke på sånn. De bryr seg,og blir kanskje sine og fortvilet.

Dette går over alle grenser for normal oppførsel spør du meg.

Takk. Jeg blir på en måte litt spak her når jeg leser at noen forstår tanten min. Dere kan jo selv tenke dere hvordan det er å blitt dratt etter noen i makt, attpåtil i en alder av 26, men som om man var en unge. Bli smelt inn i en garasjedør og dette i full mulighet for at naboene kan se. Det er bra flaut for meg som bor her! Hadde dere virkelig syntes det var greit?

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og brukt rus noen gang?

Da din søster som hadde bursdag, tanten din og søskenbarnet hadde så sterkt imot at du skulle bli hentet av din eks, kunne du godt ha hørt på dem der og da.

Du tenker at de tenker helt feil, men fakta er i alle fall at de bare ønsker ditt beste. Det burde du jo bare være takknemlig for at de bryr seg. Selv om de handler helt feil.

Tenk om det var sånn at din familie var livredd for denne mannen fordi han har påført deg noe vondt tidligere, eller uansett hva.

Synes du da denne oppførselen din (uansett om deres oppførsel var like gale) var med til å bevise ovenfor dem at både du og han er fornuftige ordentlige dannete mennesker?

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gjort alt for at familien skulle se hvor fornuftige og greie han og du er. Hadde familien handlet kaotisk og drastisk som de tydeligvis gjør, hadde da i hvertfall du kunne bevise at ikke du gjorde det. Tenk litt på det.

Det var jo ikke på liv og død at din eks skulle hente deg akkurat den kvelden. Gi denm i hvertfall tid til å bli overbevist om hvor fornuftige og oppegående du og din eks er. Så vil de nok godta det. Men dette var ikke med på å øke den tilliten deres.

Nei til det første.

Jeg har ikke tidligere opplevd at min søster er SÅ imot det, men det var min tante som sliter litt som fyrte oppunder dette. Det var mye av det jeg reagerte på. Hadde ikke tanten min vært der så vet jeg at dem hadde latt meg dra uten slikt spetakkel. Som 26 åring følte jeg at jeg selv kunne bestemme om han kunne hente meg. Etter dette har også eksen min og tante kranglet over tlf og ikke mye fint har blitt utvekslet.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Takk. Jeg blir på en måte litt spak her når jeg leser at noen forstår tanten min. Dere kan jo selv tenke dere hvordan det er å blitt dratt etter noen i makt, attpåtil i en alder av 26, men som om man var en unge. Bli smelt inn i en garasjedør og dette i full mulighet for at naboene kan se. Det er bra flaut for meg som bor her! Hadde dere virkelig syntes det var greit?

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Det er ikke greit! Kort og godt.

Har vondt av deg,for tror du er litt i sjokk.

Og det er ikke det minste rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som startet hele dette dramaet TS. Selvfølgelig reagerer familien når du blir hentet av "eksen" som sier han har vært nykter i to måneder.

Hvis du hadde vært en eneste liten smule konfliktsky, hadde alt dette vært avverget. Og i tillegg driter du på draget hvis du politianmelder, da du både vil skaffe deg selv problemer pga peppersprayen, eksen pga dop og ødelegge alt av familieforhold.

Å bruke makt mot noen og ta dem med inn i en bil mot egen vilje er strengt tatt kidnapping som er et ganske alvorlig lovbrudd. Blir man angrepet fysisk har man også rett til å forsvare seg, samme om det er familie eller en fremmed. Denne tanten er ikke helt god i hodet, men det er dessverre et eksempel på at det finnes mange ustabile mennesker i dette landet.

Anonymous poster hash: a1610...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tidligere opplevd at min søster er SÅ imot det, men det var min tante som sliter litt som fyrte oppunder dette. Det var mye av det jeg reagerte på. Hadde ikke tanten min vært der så vet jeg at dem hadde latt meg dra uten slikt spetakkel. Som 26 åring følte jeg at jeg selv kunne bestemme om han kunne hente meg. Etter dette har også eksen min og tante kranglet over tlf og ikke mye fint har blitt utvekslet.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Enig med deg der. Men likevel virker det klart at din tante, og delvis din søster siden hun hørte på din tante, ikke stoler på denne mannen og var sterkt imot at du skulle bli hentet. Derfor kunne du "vært den store" og latt dem få viljen sin. Eksen din ville nok forstå det om du kunne forklare ham det på en grei måte.

Hadde du hørt på din tante, søster og søskenbarn hadde de ikke tatt deg med makt. Hadde du ikke gjort motstand hadde de ikke dratt deg med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke greit! Kort og godt.

Har vondt av deg,for tror du er litt i sjokk.

Og det er ikke det minste rart!

Ja, føler jeg er det. Har nesten ikke sovet og heller ikke klart å spise mer enn en yoghurt hittil. Er helt paff.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der. Men likevel virker det klart at din tante, og delvis din søster siden hun hørte på din tante, ikke stoler på denne mannen og var sterkt imot at du skulle bli hentet. Derfor kunne du "vært den store" og latt dem få viljen sin. Eksen din ville nok forstå det om du kunne forklare ham det på en grei måte.

Hadde du hørt på din tante, søster og søskenbarn hadde de ikke tatt deg med makt. Hadde du ikke gjort motstand hadde de ikke dratt deg med.

Angående det siste der: Utenfor sa jeg at tanten min måtte slippe meg og at jeg kan gå selv, hun nektet! Holdt meg i makt mot garasjen uansett hvor mye jeg prøvde å roe henne ned så selv da jeg IKKE gjorde makt så fortsatte hun.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Nei til det første.

Jeg har ikke tidligere opplevd at min søster er SÅ imot det, men det var min tante som sliter litt som fyrte oppunder dette. Det var mye av det jeg reagerte på. Hadde ikke tanten min vært der så vet jeg at dem hadde latt meg dra uten slikt spetakkel. Som 26 åring følte jeg at jeg selv kunne bestemme om han kunne hente meg. Etter dette har også eksen min og tante kranglet over tlf og ikke mye fint har blitt utvekslet.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro her Ts.

Dette høres helt helt spinn hakka gale ut.

Det må nesten ligge noe mer bak dette en det som blir fortalt her.

Jeg synes kanskje at du burde hørt på tanten i går.

Du vet vel at familien din ikke liker ham grunnet rusproblemer?

Da er det vel heller ikke så lurt å bli hentet av eksen, eller hva?

At det gikk over stokk og stein her, er jeg enig i.

De er redde for deg, men dette var ikke den rette måten å håndtere dette på!

Hvor fikk du peppersprayen i fra som du brukte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snuppi

Angående det siste der: Utenfor sa jeg at tanten min måtte slippe meg og at jeg kan gå selv, hun nektet! Holdt meg i makt mot garasjen uansett hvor mye jeg prøvde å roe henne ned så selv da jeg IKKE gjorde makt så fortsatte hun.

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Gjort er gjort, og spist er spist.

Skaden har skjedd.

Hvordan blir veien videre med deg, familien din og eksen?

Det var en bruker her inne som spurte deg om du har postet innlegg her tidligere angående hans rusproblemer?

Jeg har ikke fått meg med om du svarte på dette eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der. Men likevel virker det klart at din tante, og delvis din søster siden hun hørte på din tante, ikke stoler på denne mannen og var sterkt imot at du skulle bli hentet. Derfor kunne du "vært den store" og latt dem få viljen sin. Eksen din ville nok forstå det om du kunne forklare ham det på en grei måte.

Hadde du hørt på din tante, søster og søskenbarn hadde de ikke tatt deg med makt. Hadde du ikke gjort motstand hadde de ikke dratt deg med.

Men i h... TS er 26 år. Tanter og kusiner har ikke en dritt å si over hvem som henter TS eller hvem TS velger å bruke tid sammen med. Om de er så i mot ham som det later til kan de snakke med henne om det og prøve å påvirke henne, de kan nekte henne å ta ham med på besøk til dem og nekte å ha noe å gjøre med ham selv, men de kan ikke bruke makt for å fjerne henne fra en situasjon eller et sted der hun selv har valgt å være. Dette er ikke på noen som helst måte akseptabel oppførsel! Det hadde faktisk ikke engang vært det dersom han tidligere hadde vært voldelig og banket henne opp, noe hun sier ikke er tilfelle. De eneste som har vært voldelige slik vi har fått det fremstit er familien hennes!

TS er voksen, og bestemmer selv!

(Send regningn på reparasjon av bulken til kusinen. Og nekter hun å betale, så anmeld henne for herverk/skadeverk på annen manns eiendom.)

Anonymous poster hash: 77ec8...406

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der. Men likevel virker det klart at din tante, og delvis din søster siden hun hørte på din tante, ikke stoler på denne mannen og var sterkt imot at du skulle bli hentet. Derfor kunne du "vært den store" og latt dem få viljen sin. Eksen din ville nok forstå det om du kunne forklare ham det på en grei måte.

Hadde du hørt på din tante, søster og søskenbarn hadde de ikke tatt deg med makt. Hadde du ikke gjort motstand hadde de ikke dratt deg med.

Hvorfor skal de som faktisk bli fysisk angrepet alltid være "den store"? Hvorfor plasserer man ikke ansvaret der det hører hjemme, nemlig hos angriperen? For det er faktisk det denne tanten var, når man forsøker å holde igjen noen med fysisk makt så er det en selv som er angriperen og må akseptere konsekvensene for dette. Også fysiske motangrep.

Anonymous poster hash: a1610...58a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro her Ts.

Dette høres helt helt spinn hakka gale ut.

Det må nesten ligge noe mer bak dette en det som blir fortalt her.

Jeg synes kanskje at du burde hørt på tanten i går.

Du vet vel at familien din ikke liker ham grunnet rusproblemer?

Da er det vel heller ikke så lurt å bli hentet av eksen, eller hva?

At det gikk over stokk og stein her, er jeg enig i.

De er redde for deg, men dette var ikke den rette måten å håndtere dette på!

Hvor fikk du peppersprayen i fra som du brukte?

Det jeg ikke forstår er: hvorfor har de godtatt at jeg har møtt han tidligere, men nå var det SÅ galt akkurat igår kveld? Selv mener jeg tanten min så på det som å skape action og det å bruke mat. Jeg tror faktisk det ligger mye mer bak enn det at hun er familie og glad i meg. Makan til krenkende og ydmykende oppførsel har jeg ikke vært borti. Hun er ei som elsker og rette søkelyset mot andre. Det å sitte i en bil og vente på meg, gå ut av den i raseri og si: HVOR DUM TROR DU JEG ER? Og slepe meg etter seg ned en nedoverbakke og nekte å gi slipp samtidig som hun vil dra meg med inn i boligen jeg bor i og vekke alle naboene i samme bolig med det spetakkelet, det går bare ikke an! Akkurat det der hadde ingenting med godhet å gjøre og at hun ville passe på meg, var det noen jeg burde bli passet på for da så var det henne! Jeg er veldig sikker på at han nøt hvert sekund av bråket og det å ydmyke meg på denne måten.

På norsk nettside.(peppersprayen).

Anonymous poster hash: 64297...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...