Gå til innhold

Fjernet mann som Facebook-kontakt: ville ikke ha "In a Relationship"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Utrolig at en mann ikke vil ha In a Relationship når de har barn sammen, og kvinnen i forholdet virkelig ønsker det.

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Utrolig at det forventes av en mann å ha In a Relationship, selv om de har barn sammen og kvinnen i forholdet virkelig ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sammen med kjæresten på facebook, han mener at det ikke trenger å stå det for å være offisielt. Er enig, så lager ikke noe stor sak ut av det selvom jeg ikke hadde hatt noe imot å ha det der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg kan det nevnes at han svarte på sin Wall da en fjern slektning skrev noe der - men da noen fra min vennekrets og hans egen familie gratulerte ham med sønnen (den førstefødte) så svarte han ikke på noen og heller ikke Liker han noe. Ikke engang livsviktige hendelser som å planlagt og ønsket blitt far!

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har jo skrevet på hans Wall "Gratulerer med barn" etc. Så hvis hans gamle "venninner" leser der ser de jo at han er "opptatt".

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Han trenger da ikke å være opptatt selv om han får barn..

Anonymous poster hash: 461de...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger da ikke å være opptatt selv om han får barn..

Anonymous poster hash: 461de...9bc

Hvis meldingene på Wall sier "gleder oss til å besøke dere" - og barn er født, så jo?

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste (nå ex) ville ikke være in a relationship selv om jeg ønsket det. Jeg maste mye, og han mente det ikke var nødvendig fordi han aldri hadde vært in a relationship på Facebook... Viste seg at den egentlige årsaken, var at han datet en annen over halve forholdet vårt, i tillegg til å drive og prøve med to-tre andre jenter mens vi var sammen. Så det var for å holde mulighetene åpne. Mannfolk er dumme dyr, av og til. Så for meg er et ønske om å ikke kringkaste slikt, et alvorlig varseltegn...

Anonymous poster hash: 61ade...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke stå som in a relationship med kjæresten min. synes det er veldig flaut å måtte fjerne det om det skulle bli slutt. kan være litt privat på facebook:-)



Anonymous poster hash: a2dd4...f02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en eks som ikke orket gratulasjoner og spørsmål fra 1000 facebookvenner, pluss stresset hvis det ble slutt.

Var ikke noe big deal for meg. Han brukte nesten aldri fb og likte å ha et privatliv.

Men må legge til at når jeg traff en ny senere så ble jeg veldig glad når jeg fikk lov å legge ut bilder av oss to sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit å nekte om du syntes det er viktig, iallfall om det ikkje er noko grunn til det. Teitare å slette han fra vennelista. Seriøst, voksne folk med barn? Fjortis much?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til lurer jeg veldig på hva folk gjorde før Facebook. Siden det er så fordømt viktig å annonsere sivilstatusen så måtte man vel før gå rundt med sivilstatusen på t-skjorta, genseren eller jakka? Ehh...ikke det nei...

Så lenge det ikke står at man er singel i profilen så ville jeg gitt f... i det. Facebook er et selskap som tjener penger på å overvåke deg. Jeg for min del får nå opp forslag om å legge til personer jeg utelukkende har telefonkontakt med. Det er ingen felles venner og i et tilfellet er det til og med snakk om en person som inntil nylig ikke engang hadde epost... Det sier sitt om hvor omfattende Facebook overvåker brukerne sine. Er det rart noen da er skeptiske og tilbakeholden med informasjon der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit å nekte om du syntes det er viktig, iallfall om det ikkje er noko grunn til det. Teitare å slette han fra vennelista. Seriøst, voksne folk med barn? Fjortis much?

Følelser har ingen alder. Jeg synes det er berettiget å slette når personen ikke reagerer eller responderer og blåser tydeligvis i at det er viktig for kjæresten og mor til hans barn.

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser har ingen alder. Jeg synes det er berettiget å slette når personen ikke reagerer eller responderer og blåser tydeligvis i at det er viktig for kjæresten og mor til hans barn.

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Men hva oppnår hun med å slette ham? Det er jo all grunn til å bli mistenksom overfor henne som ikke engang vil være venn med ham på Facebook.

Som noen sa over her, om ikke det å ha barn sammen er bevis nok på at man forplikter seg, så er det lite som er det.

Anonymous poster hash: dc136...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke stå som in a relationship med kjæresten min. synes det er veldig flaut å måtte fjerne det om det skulle bli slutt. kan være litt privat på facebook:-)

Anonymous poster hash: a2dd4...f02

Denne unnskyldningen er så sykt dårlig. Hvorfor bli sammen i det hele tatt om du skal forberede deg på at det skal bli slutt?

Anonymous poster hash: adbf7...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det tydelig at det er to personer som har et helt forskjellig forhold til Facebook og tillegger dette nettstedet helt forskjellig verdi. Dersom man lever gjennom Facebook og trenger bekreftelsen det er å være i et forhold der, så er det forståelig at det er plagsomt at man ikke får det. Samtidig må man også respektere at andre ikke ønsker å offentliggjøre mer informasjon om seg selv enn strengt tatt nødvendig.

Mitt råd er å stikke fingeren i jorden og tenke over hva som egentlig betyr noe. I dette tilfellet vil jeg si at det er det som skjer i det virkelige liv, ikke det som offentliggjøres i et sosialt medium.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tydelig at det er to personer som har et helt forskjellig forhold til Facebook og tillegger dette nettstedet helt forskjellig verdi. Dersom man lever gjennom Facebook og trenger bekreftelsen det er å være i et forhold der, så er det forståelig at det er plagsomt at man ikke får det. Samtidig må man også respektere at andre ikke ønsker å offentliggjøre mer informasjon om seg selv enn strengt tatt nødvendig.

Mitt råd er å stikke fingeren i jorden og tenke over hva som egentlig betyr noe. I dette tilfellet vil jeg si at det er det som skjer i det virkelige liv, ikke det som offentliggjøres i et sosialt medium.

Fornuftig og delvis enig.

Men jeg forstår ikke at mannen ikke vil gjøre det når det "betyr lite for ham" og mye for henne.

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at han er skikkelig privat av seg og ikke ønsker å dele hele livet sitt på sosiale medier.



Anonymous poster hash: d9f3e...157
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fornuftig og delvis enig.

Men jeg forstår ikke at mannen ikke vil gjøre det når det "betyr lite for ham" og mye for henne.

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Det er ikke sikkert at det betyr lite for ham. Faktisk kan det godt hende at han setter privatlivet sitt høyt, og derfor ikke ønsker å ha slik informasjon liggende tilgjengelig på sosiale medier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

De beste forholdene er ikke synlige på facebook.

Så tåpelig å henge seg opp i dette. Og så sletter du han som venn? Barnslig oppførsel.

Nei, alt må ikke være på internett. De viktigste personene som må vite hvem som er sammen med hvem er faktisk parene, ikke resten av dine hundre "venner" og "bekjente" på facebook. Du snakker sikkert ikke med 9/10 alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er tåpelig. For TS er det ikke tåpelig. Og mannen er vel ikke SÅ privat når han faktisk ER i FB?

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis meldingene på Wall sier "gleder oss til å besøke dere" - og barn er født, så jo?

Anonymous poster hash: 4f7e1...8e7

Hahaha, er det livsviktig?..nei!. Hjertemedisin er viktig, facebook er bare en liten skryteside på Internett! Du ble spurt tidligere her om HVORFOR det er så viktig for deg at han har det og du svarer: fordi det er viktig, det forklarer ikke HVORFOR. Så kom igjen nå er du snill, HVORFOR er det viktig?

Anonymous poster hash: 8bb98...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...