Gå til innhold

Svigermor promper og raper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat høflig oppførsel, og det er normalt å holde seg når man er sammen med andre, selv om det bare er sønnen og svigerdatteren. Men det er jo strengt tatt ingen krise - hun skader ingen, selv om det er ekkelt. Få mannen til å snakke med henne og gi beskjed om at denne oppførselen bør hun begrense når hun er sammen med folk.

Forutsetter at mannen kjenner henne godt nok til at dere er sikre på at hun ikke har noen obskur tarmsykdom som gjør at hun har større problemer med å kontrollere sånt enn gjennomsnittsmennesket.



Anonymous poster hash: eb24b...d10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du hjemme? I så fall, stakkars mennesker som ikke får lov å prompe i sitt eget hjem...

Really? Jeg vet ikke med deg, men jeg synes hvertfall promping og raping er ekkelt. En ting er å være uheldig iblandt, men å slippe ut all mulig luft til enhver tid er ikke greit. Selv når man spiser middag! Æsj.

Anonymous poster hash: 266cc...f49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg aksepterer uhell, hvis det ikke skjer med vilje og de sier unnskyld. Mannen min var lik i begynnelsen, prompet og rapte i ett sett og syntes det var det morsomste i verden, men det holdt han opp med da han skjønte hva jeg synes om det. Hun promper og raper mye, mange ganger, hver gang hun er her. Med vilje, høyt, kommenterer lukten og lyden og synes det er kjempemorsomt. Det synes jeg er unødvendig.

Anonymous poster hash: a518f...3c5

Bli med på morroa! :) Kjøp prumpeputer til dere alle og sett i gang ved neste sammenkomst

Dere får sikkert alle en god latter som foreleeeenger livet :laugh:

Anonymous poster hash: 723a7...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet? Er dette noe som skjer et par ganger i løpet av et besøk? Konstant? Plager det deg at hun gjør det hjemme hos dere, hos segbselv eller ute blant andre?

Spør fordi det kunne vært fint å fått litt mer info.

Ellers vil jeg påstå at noen gasser slipper jo alle, og noen ser ikke på det som et problem om andre er tilstede mens for andre igjen er det en katastrofe.

Anonymous poster hash: dd5e3...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet? Er dette noe som skjer et par ganger i løpet av et besøk? Konstant? Plager det deg at hun gjør det hjemme hos dere, hos segbselv eller ute blant andre?

Spør fordi det kunne vært fint å fått litt mer info.

Ellers vil jeg påstå at noen gasser slipper jo alle, og noen ser ikke på det som et problem om andre er tilstede mens for andre igjen er det en katastrofe.

Anonymous poster hash: dd5e3...de3

Det skjer ganske konstant, utallige ganger i løpet av et besøk på noen timer. Det plager meg mest at hun gjør det hos oss, vi drar ikke så ofte på besøk til henne, men hun er her et par ganger i mnd. Hun gjør det sjelden ute blant andre.

Anonymous poster hash: a518f...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det virkelig bare jeg som er prippen??



Anonymous poster hash: a518f...3c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normal folkeskikk tilsier vel at man helst ikke skal gjør det med vilje... Jeg hadde blitt ekstremt ukomfortabel med prompingen, men det er ikke akkurat høflig å rape heller, det går jo fint an å gjøre lydløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du må la svigermor få slippe ut luft.

Anonymous poster hash: b473b...596

å slippe en lydløs fis er vel ingen kunst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor fiser også en del. Jeg har "hustrent" mannen, men svigermor begynner jeg ikke å oppdra.

Anonymous poster hash: b473b...596

Jeg har hustrent mannen smalt det.

Lykke til med den forestående skilsmissen!

Makan!

Anonymous poster hash: 1e115...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg blir virkelig ukomfortabel, hun løfter på skinka, trykker lufta ut med stor kraft og bryter ut i høy latter mens hun kommenterer både lyd og lukt. Etterpå kommer det gjerne en 5 minutters tale om hvor godt hun liker å prompe og rape, hvordan ulike matvarer gir ulik lyd og lukt, og hvor glad hun er for at hun har så mye luft i magen, så hun kan prompe og rape dagen lang. Og en halvtime etterpå er det på an igjen. I mellomtiden er det stadig småfising og -raping mens hun venter på neste store "utblåsning". Jeg blir så oppgitt og uvel...



Anonymous poster hash: a518f...3c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG sånn er min mor også!! Sykt ubehagelig, og det har plaget meg helt siden jeg var barn. Heldigvis bryr ikke mannen min seg, og syns bare hu er artig.

Anonymous poster hash: a6507...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært et uhell hadde det vært noe annet. Men svigermoren din eier jo faktisk ikke noe oppdragelse når hun sitter der og presser ut luften med vilje.. Kjenner flere som holder på sånn, og det er faktisk motbydelig. I tillegg er det jo pinlig for dere andre som sitter rundt, i og med at fremmede og naboer kan høre det, og vil gjerne få et litt... spesielt inntrykk av dere :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Jeg aksepterer uhell, hvis det ikke skjer med vilje og de sier unnskyld. Mannen min var lik i begynnelsen, prompet og rapte i ett sett og syntes det var det morsomste i verden, men det holdt han opp med da han skjønte hva jeg synes om det. Hun promper og raper mye, mange ganger, hver gang hun er her. Med vilje, høyt, kommenterer lukten og lyden og synes det er kjempemorsomt. Det synes jeg er unødvendig.

Anonymous poster hash: a518f...3c5

Her er det dobbeltmoral ute og går. Når en partner (sønnen til svigermor) raper og fiser, er dere jenter så aksepterende, så. Det er selve kjennetegnet på at forholdet deres er bunnsolid. Men om andre kan være uheldig av og til, er det fysj og æsj.

Gjerne vis meg innleggene der så mange jenter synes det er OK at partnere viser en slik oppførsel. Det må vel være veldig mange når du skriver et sånt innlegg nå. Jeg venter i spenning. Jeg forstår heller ikke at du driver og trekker frem dobbeltmoral når du ikke aner om det er de samme personene som har uttrykt det du skriver her. Det er jo ikke dobbeltmoral når noen jenter synes det er OK at partneren sin slipper ut gass hele tiden og kommenterer det og synes det er så morsomt, mens noen andre jenter i en helt annen tråd synes det er ufyselig når svigemor slipper ut gass og synes det er ekstremt festlig. Du er klar over at jenter har ulike meninger, vel?

Anonymous poster hash: 0b291...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg blir virkelig ukomfortabel, hun løfter på skinka, trykker lufta ut med stor kraft og bryter ut i høy latter mens hun kommenterer både lyd og lukt. Etterpå kommer det gjerne en 5 minutters tale om hvor godt hun liker å prompe og rape, hvordan ulike matvarer gir ulik lyd og lukt, og hvor glad hun er for at hun har så mye luft i magen, så hun kan prompe og rape dagen lang. Og en halvtime etterpå er det på an igjen. I mellomtiden er det stadig småfising og -raping mens hun venter på neste store "utblåsning". Jeg blir så oppgitt og uvel... Anonymous poster hash: a518f...3c5

Hvordan har det kvinnemennesket klart å finne seg en mann, gifte seg og fått barn?

Anonymous poster hash: 732db...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det kvinnemennesket klart å finne seg en mann, gifte seg og fått barn?

Anonymous poster hash: 732db...cff

Hun har ikke vært sammen med faren siden han ble født. Hun har aldri vært gift, og har heller ingen kjæreste nå. Kanskje ikke så rart.. :rolleyes::redd:

Anonymous poster hash: a518f...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har noen tips til hva jeg kan si for å få henne til å slutte?? Det virker ikke som om det at jeg synes det er ekkelt er en god nok grunn..



Anonymous poster hash: a518f...3c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke vært sammen med faren siden han ble født. Hun har aldri vært gift, og har heller ingen kjæreste nå. Kanskje ikke så rart.. :rolleyes::redd:Anonymous poster hash: a518f...3c5

Nei... Det forstår jeg...

Anonymous poster hash: 732db...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også syntes det var ekkelt, men hadde ikke orket å tatt opp kampen. Ser du skriver hun gjør det med vilje og det er direkte uhøflig.

Pappa har etter en operasjon problemer med å holde igjen, og merker ikke når det kommer en fis. Så der må man bare tåle det. Han gjorde forsåvidt ikke sånt forran folk før operasjonen. Han er direkte flau over det, særlig om det skjer når vi spiser ute og lignende. Har bedra seg nå, men han har fortsatt ikke helt kontroll over den delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om hun kjører den gode gamle "Hei, dra meg i fingeren" så er det da bare god humor og langt innafor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...