Gå til innhold

Forelsket i gift mann og han forelsket i meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest daisydaisy

Slik jeg ser det burde man holde seg unna de som er i et forhold, og heller satse på de som er single. La heller mannen finne ut ting med kona selv, uten å bli distrahert av deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det som deg, av og på i over ti år!!! Ti år TS.

Det er nye unnskyldninger hvert år.

Først flyttet han fra henne (eller det vil si, hun fra han), så, på et merkelig vis ble hun gravid???? Og jeg som faktisk trodde på at de ikke hadde noe sammen???

De flyttet sammen igjen, nå hadde de to barn å ta vare på.

Etter noen år tok han kontakt igjen. Var lei, de hadde ikke noe forhold osv osv. Vi begynte å treffes litt, men nå var unnskyldningen at han ikke kunne flytte for han var bekymret for barna, siden hun ikke var en stabil person.

Så skulle han bare få ny jobb, så skulle barna bli litt eldre, så måtte de ha større hus, og så måtte de bo der til barna var bodd inn, så skulle sønnen bare begynne på ungdomsskolen, så, så, så... Det sluttet ALDRI! Aldri. Og jeg kastet bort mange av mine single år på å være en drittkjærring som blandet meg i andres liv, en naiv drittkjærring som trodde på løfter.

Jeg er så sint å skuffet over meg selv at du vil ikke tro det! Hvem i all verden har jeg vært de siste ti årene??? Forelsket, naiv, egoistisk, selvsentrert... er dette en jeg vil være? NEI! Så nå er det slutt!

Jeg var på din alder da dette startet...

Og hvor er jeg nå? Hvor vil du være om ti år TS? Du MÅ være realistisk, du MÅ tenkte langt forbi forelskelsen din. Dette er et stort valg om hvem du velger å bli, hvordan du blir sittende å se på deg selv om 5- 10 år fra nå av...

Anonymous poster hash: 63203...8b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du sa at dere ikke hadde noe fysisk? Tilbrakte to dager på seilbåten? Og hvorfor dro han fra Spania? Syns du burde fortelle kona dette. Er jo helt sykt om du ikke ser det selv. Tenk om dette hadde vært deg!? At de har sex og koser seg bør du regne med.

Anonymous poster hash: 82bd4...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du sa at dere ikke hadde noe fysisk? Tilbrakte to dager på seilbåten? Og hvorfor dro han fra Spania? Syns du burde fortelle kona dette. Er jo helt sykt om du ikke ser det selv. Tenk om dette hadde vært deg!? At de har sex og koser seg bør du regne med.

Anonymous poster hash: 82bd4...fe1

TS her

Han er i Spania på ferie. Jeg ringte han. Ble litt lei meg av alle tilbakemeldingene her. Han fløy opp for å ta en prat om oss.

mvh ts

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alle her skriver at "han kommer ikke til å gå fra henne", "han bare lurer deg" osv., og i mange tilfeller (de fleste?) er det akkurat sånn, men det er ikke ALLTID sånn. Jeg ble lenge i et forhold hvor vi hadde barn fordi min eks truet meg til å bli. Jeg var så redd for konsekvensene fordi han manipulerte meg. Jeg møtte en mann, vi forelsket oss, og det var sparket vi begge trengte i ræva for å gå. Han hadde også levd i et dårlig forhold i mange år. Begge to gikk faktisk, selv om det tok litt lengre tid for han (et par mnd) pga praktiske årsaker.



Anonymous poster hash: 860f2...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stian86

Han bare bruker deg til det han vil for så og gå hjem og leke hyggeli familie. Så kom deg videre før du blir helt ødelagt. Om han hadde villet ha deg hadde han forlat hun uansett grunn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en mann villet ha ei så hadde han skilt seg fra kona med én gang, ikke ventet og sagt at det er vanskelig. :rolleyes:



Anonymous poster hash: 4ff86...bb8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Takk for alle råd. Forstår at det med barna og hele situasjonen er vanskelig og at det sikkert ville være enklere å finne en mann uten dette. Men det er han jeg elsker da.

Penger og hus og slikt er ikke noe problem. Han tjener rundt 3 millioner i året også tjener jeg ganske bra.

Anonymous poster hash: 42425...6f2

TS her

Hans er jeg ikke. Han sier at det er opp til meg om jeg vil vente eller ikke. Det er ganske vanskelig for han hjemme, store forskjeller i økonomi og slikt. Jeg tror han trenger å vite at den løsningen som velges funker godt for barna

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Her ser du hvordan han driver og motsier seg selv. Siden han har så mye penger, må det være kona som har lite, jfr store forskjeller. Men hvis han virkelig ønsket å gå, og var bekymret for hvordan barna skulle få det økonomisk, så ville han kastet noen penger på dette problemet og løst det. Latt henne få huset, betalt rikelig med bidrag og whatnot.

Og dette siste du kom med, at han jobber med å "realitetsorientere" kona?! Han kan flytte ut, det vil nok realitetsorientere henne ganske kjapt!

Han har holdt deg på gress i snart et år, og du blir ikke yngre. Kom deg vekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til, som jeg kom på: Siden kona har satt seg sånn på tverke, så regner jeg med at de i det minste går til timer på familievernkontoret, der de drøfter hvordan bruddet kan gjennomføres mest mulig smidig, og hvordan de skal fordele samværet med barna?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uendelig mange slike tråder det er på KG, og jeg har ikke svart på noen av de, men denne gangen skal jeg prøve. Jeg har vært der selv, som den som ble holdt på is av en gift mann, og jeg har jammen sett i ettertid at jeg har gjort det selv også.

Jeg kan ta utgangspunkt i da jeg gjorde det selv. Jeg var i et langt samboerskap og la meg etter en annen opptatt mann. Hvorfor? For mitt eget forhold hanglet, jeg hadde vært gjennom sykdom og han gjennom flere dødsfall i nær familie. Livet ble tøft. Livet bestod av tragedier og daglig drift, vi kranglet om alt, dro opp gammel dritt fra fortiden, og hadde nærmest ikke sex. Jeg syntes jeg satt i klem i et liv som var bare mørkt og vanskelig og sa til meg selv at jeg fortjente litt lys og glede. Og det fikk jeg. Jeg fant meg en elsker ( en av de bet på, kynisk, men slik ar det).

Jeg kosa meg med oppmerksomheten, de søte og fine meldingene, de hemmelige møtene og endelig lidenskapelig sex. Og det ga meg såpass så mye at jeg holdt ut i mitt eget forhold. Det skal sis at jeg var i en rus, og skøyv dårlig samvittighet langt bak i bevisstheten. Han jeg hadde et forhold til ville jeg slett ikke ha, han hadde oppgaven å muntre meg opp, og det gjorde han.

Helt til en dag han sa at han hadde starta på å tenke på å forlate sin egen samboer. Det ga meg panikk og jeg trakk meg noen steg tilbake, jeg var vag og jeg mumla bare når han ville prate seriøst om dette. For jeg ville jo fortsatt ha samboeren min, ikke han jeg hadde på si. Men for å holde på han nye kom jeg med godord og ga han masse positiv oppmerksomhet, men holdt han likevel litt på avstand. Jeg var aldri ærlig med han, jeg fortalte aldri at jeg brukte han. Senere sa jeg, når det og det er på plass. Når min samboer føler seg bedre, jeg vil ikke såre han, sa jeg også. Jeg var usikker på hva jeg ville, men jeg visste det innerst inne, jeg ville fikse forholdet mitt! Så da han nye satte meg til veggs dumpa jeg han.

Og helt ærlig hadde jeg mista respekten for meg selv (for hvilken løsning var vel dette) og jeg mista respekten for han nye (hvorfor roter han med ei opptatt dame, det gjør man jo bare ikke). Det var aldri ment å være noe seriøst, og det kunne aldri bli noe seriøst, for det var skitna til av utroskap.

TS, sett deg inn i hodet på mannen du har et forhold til. Hvorfor gjør han dette? Hvilken verdi har ekteskapet hans (mer enn du tror, det er jeg helt sikker på). Hvilket inntrykk har han av deg nå? Hva synes han om deg? Kan han leve med deg som en daglig påminnelse om at du var der da alt gikk skeis. Vil han klare å leve videre med alle de dårlige følelser dette skaper for han? Hvilke kamper har han med seg selv?

Hvordan du enn vrir og vender på det betyr hun mer enn deg, for de har historie sammen. Hun har vært der når han har vært syk. De har grått sammen, de har ledd sammen. De har vært på ferie sammen, sett artige serier på TV sammen, kjenner hverandres familie, hverandres venner. De har krangla om regninger og planlagt innkjøp. De har levd ett liv med alt det innebærer, på godt og ondt, smått og stort.

Hvem er du i dette? Hvorfor skal han ta sjansen på deg? Han kjenner bare smørsiden din, og det vet han. Hvordan er du når du blir stressa, når du bli syk, når noen nær deg dør? Han vet ingenting om dette, men han vet alt om hun han er sammen med nå. Han er klok nok til å skjønne at heller ikke du er noen dans på roser. Kanskje du er bedre enn henne, men kanskje også verre. Jeg tror, i det øyeblikk du viser ditt sanne jeg, noen dårlige sider, velger han bort deg. Fordi, du er som damer flest, du har mye av de samme utfordringene, så hvorfor skal ikke være der han er? Hos den han kjenner og kan håndtere?

Du har en eneste ting å gjøre TS. Gi han en eneste uke på å bestemme seg. Velg meg eller forsvinn. Kommer han med flere "senere" holder han deg for narr, og vil bare ha deg som et lyspunkt i et helt ordinært hverdagsliv.

(Hvordan gikk det med meg: jeg flytta fra min samboer etter dette, for jeg innså at forholdet var ødelagt, av meg. Jeg tok aldri opp kontakten med min elsker for han minte meg på en vondt tid i mitt liv).



Anonymous poster hash: d242a...14d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han virkelig 3 millioner i årslønn? Da er det vel ingen sak å bli singel?? Hvis dere tilbrakte to dager på seilbåten må det vel ha vært noe fysisk?

Anonymous poster hash: 82bd4...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer han å skjule kontakten for kona? Hun må vel være mistenksom?

Anonymous poster hash: 82bd4...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke skrive mer ts? Går det bedre?

Anonymous poster hash: 82bd4...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Har snakket med han. Han fløy opp fra spania og vi var sammen 2 dager på seilbåten hans. Forstår saken bedre nå. Takk for alle svar, ser at det jeg har gjort ikke er bra og også at fremtiden med denne mannen vil være vanskelig. Men jeg tror aldri jeg vil finne en sånn som han igjen. Jeg kan ikke noe annet enn å vente på hans beslutning og for han er det komplisert. Han sier at det ikke er likefremt å forlate henne, han må vite at hun er i stand til å håndtere den nye situasjonen ift barna. Akkurat nå så kjemper hun imot, han har tenkt å bruke litt tid på å få henne til å innse realitetene.

Takk for alle svar

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Ikke for å være ekkel, men denne historien har jeg hørt før... Hun "stritter imot" og han må "bruke tid" på å få henne til å forstå...

Ærlig talt, jeg skjønner at du har et behov for å innbille deg at han er en mann med integritet og omsorg for en "skjør" kone, men PRØV å ha litt bakkekontakt..

Ble forespeilet en "sprø" kone jeg også (snart ex, veldig snart!!)...

Har blitt godt kjent med henne i ettertid og hun er hverken sprø eller "skjør", men han er en stjernemanipulator. At vi kan være så naive er helt utrolig, men jeg så det heller ikke der og da...

Anonymous poster hash: f0c27...4cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke skrive mer ts? Går det bedre?

Anonymous poster hash: 82bd4...fe1

Hei

Har ikke svart noe da jeg ikke vet hva jeg skal svare. Han er veldig intelligent og en tvers gjennom ordentlig fyr. Han har gjort en kjempe karrière og får derfor godt betalt. Det er ikke pengene som holder han tilbake i ekteskapet men andre ting. Han har diskutert økonomiske forhold med meg ved en skillsmisse, han vet at han må hjelpe sin kone økonomisk men ser at dette også kan bli problematisk ovenfor meg hvis det klaffer med oss. Er jo litt kjedelig på lang sikt å ikke bare måtte forholde oss til hans ex-kone men også delvis finansiere henne...... Så ting er ikke så enkelt for han.

Sett det at mange anbefaler at jeg setter en deadline. Så jeg tenker litt på dette.

mvh ts

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kona skjønt noe? Skjønner at dette er vanskelig... Lykke til videre. Husk at de har mye sammen som dere ikke har.

Anonymous poster hash: 82bd4...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her

Forstår det med stemor. Dette har vi diskutert, også at det kan ta lang tid før jeg kan introduseres for barna hans. Har møtt de på jobben og de er supre. Han vil ha flere barn, han har ønsket dette men stoppet dette ift hvordan han og kona har hatt det. Sier at han ikke vil sette flere barn til verden i ett forhold som ikke er bra. Funker det med oss, er han klar for barn. Han er mye energi og man skulle ikke tro at han var 38...

Vi forstår at fremtiden ikke er enkel men jeg vil så gjerne få en mulighet til å se om vi kan ha det bra sammen

mvh ts

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Det kan nok bli tøft, men om dere elsker hverandre så greier dere sikkert å håndtere dette på en bra måte. Hatten av for at dere har greid å la være å innlede et fysisk forhold! Det er ikke alle som greier det! :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS du sier at denne fyren er ekstremt intelligent?

Jeg synes han høres ut som en stor tosk.

La oss se: han er i en ledende stilling, har godt med penger, kone og barn, og jammen har han ikke seilbåt i Spania også....og han har et forhold på si til sin underordnede. Dette høres ut som en sex-fantasi og ikke et forhold. Denne mannen har alt han kan ønske seg han. Smartingen ;)

Jeg trur du troller, om ikke er du temmelig lettlurt.



Anonymous poster hash: d242a...14d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kona skjønt noe? Skjønner at dette er vanskelig... Lykke til videre. Husk at de har mye sammen som dere ikke har.

Anonymous poster hash: 82bd4...fe1

Hvilken rolle spiller det at de har hatt mye sammen? Mange har hatt mye sammen, men det gjør da ingen ting. Er de forelsket, og velger å være sammen, er det deres tur til å skape minner.

Anonymous poster hash: 63203...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna!!! hvordan våger du å være sammen med en gift mann, er det ikke single menn hvor du bor, dette sier mye om hvordan du er, null moral.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...