Gå til innhold

Forelsket i gift mann og han forelsket i meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva jobber denne mannen med? En kamerat av meg er i en situasjon som høres veldig lik ut.

Anonymous poster hash: d9142...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS

Uff da mange tilbakemeldinger på hva hvis vi finner hverandre. Barna er 8 og 10. Nei tror ikke dette vil bli enkelt

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Dere har jo kun snakket sammen....og dette er en mann som jo viser han ikke er spesielt god på å fungere i forhold(altså; virker ikke som han tar tak i noe ordentlig).

Er du sikker på at det ikke finnes andre kandidater der ute som ikke gir deg så mye problemer og startvansker?

Om dere skal ha barn; har du tenkt på evt sjalusi og samværsproblemer?

Hva om det skulle bli slutt, og så skal han plutselig deles mellom to samvørsavtaler?

Det ER jo mange abere her- spesielt for deg som er singel og uten barn med masse muligheter.

Anonymous poster hash: 08eaa...178

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forresten på hvorfor du tror forholdet deres kunne ha fungert om dere blir sammen, når han er i stand til å prate med og planlegge å gå fra kona for en kollega? Du er klar over at dette kan skje deg også?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg unna og finn deg en mann som er singel. Selvfølgelig vil kona holde mannen igjen og prøve å redde ekteskapet. Er en grunn til at folk gifter seg og ikke bare er kjærester. En skylder ektefellen såpass å gi ekteskapet en ny sjanse, eller en ny mulighet til å prøve å jobbe med problemene.

Ikke vær den grunnen som setter siste spikeren i kista for ekteskapet deres ts.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg unna og finn deg en mann som er singel. Selvfølgelig vil kona holde mannen igjen og prøve å redde ekteskapet. Er en grunn til at folk gifter seg og ikke bare er kjærester. En skylder ektefellen såpass å gi ekteskapet en ny sjanse, eller en ny mulighet til å prøve å jobbe med problemene.

Ikke vær den grunnen som setter siste spikeren i kista for ekteskapet deres ts.

Ts her

Dette svaret ble veldig enkelt. Det er ikke jeg som setter den siste spikeren i kisten for ekteskapet deres, dette har vel hun og han klart på egen hånd. Han har vært ferdig med henne lenge. Hvordan ett eventuelt forhold mellom oss vil våre tror jeg hverken han eller jeg kan svare på nå. Jeg vet at jeg vil prøve.

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Han og jeg er også enig i dette. Ikke noe fysisk før forholdet til kona er avklart.

Blir provosert når noen mener at han er ute etter spenning. Han er ikke gjort noen seksuelle tilnærmelser til meg - det var han åpen på tidlig i samtalene våre. Han ville ikke gjøre det fysisk pga arbeidssituasjonen sin og ift meg siden han var gift. Kona nevnte han ikke...

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Det er bra.. Også for din egen selvrespekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo kun snakket sammen....og dette er en mann som jo viser han ikke er spesielt god på å fungere i forhold(altså; virker ikke som han tar tak i noe ordentlig).

Er du sikker på at det ikke finnes andre kandidater der ute som ikke gir deg så mye problemer og startvansker?

Om dere skal ha barn; har du tenkt på evt sjalusi og samværsproblemer?

Hva om det skulle bli slutt, og så skal han plutselig deles mellom to samvørsavtaler?

Det ER jo mange abere her- spesielt for deg som er singel og uten barn med masse muligheter.

Anonymous poster hash: 08eaa...178

TS her

Å si at han ikke er god på å være i ett forhold er litt useriøst av deg. Han og kona har vært sammen i 16 år så tror ikke at han er en rundbrenner. Noen ganger går ting bare feil....

Anonymous poster hash: 42425...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare ute etter spenning!!

Neida, jeg er ikke en av de som bare skumleser gjennom innleggene og kommer med standardsvar og generaliseringer.

Han høres ut som et veldig fin og unik fyr, skjønner godt at du ikke vil gi slipp på han. Men jeg ville sagt fra til han at han må snart bestemme seg, det er urettferdig for deg og bli holdt på pinebenken slik.

Og så må du fortsette med å holde deg vekk fra han fysisk før han er blitt helt ferdig med kona.



Anonymous poster hash: 6d331...626
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme som deg Ts. Jeg var i dine sko for over 10 år siden. Får vondt i hjerte av å tenke på all den smerten du skal igjennom hvis du velger denne mannen og han velger deg. For det kommer til å bli en lang og kronglete vei før det blir dere to, det kommer til å bli forferdelig smertefullt for deg og du kommer til å føle deg forferdelig alene.

Min historie endte bra, vi er i dag godt gift, har barn og stebarnet bor hos oss. Vi er en fin og normal familie. Smerten er borte og vi har det fint sammen, MEN, jeg hadde ikke gjort det igjen. Aldri. Hadde jeg kunne levd på nytt hadde jeg funnet meg en mann uten barn. For alt hadde vært så mye enklere da. Dette innser man ikke før det er for sent, for man tror at det kommer til å bli så fint. Det ble fint, men jeg er sikker på at livet mitt hadde vært enklere og kanskje bedre om jeg hadde valgt annerledes den gangen.

Så mitt råd er, søk deg bort, finn deg en mann uten barn og du vil aldri ange.

Anonymous poster hash: f676d...e4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Han og jeg er også enig i dette. Ikke noe fysisk før forholdet til kona er avklart.

Blir provosert når noen mener at han er ute etter spenning. Han er ikke gjort noen seksuelle tilnærmelser til meg - det var han åpen på tidlig i samtalene våre. Han ville ikke gjøre det fysisk pga arbeidssituasjonen sin og ift meg siden han var gift. Kona nevnte han ikke...

Anonymous poster hash: 42425...6f2

En ting er at dere ikke har gjort noe seksuelt, men er du virkelig villig til å gå inn i et forhold med en mann som har åpnet seg og fortalt så mye om privatlivet til seg og kona si som han har gjort? En ting er å være fysisk utro, men for meg er ikke dette så mye bedre og et stort tillitsbrudd mot kona hans. Hva om han hadde brukt all den tiden han hadde snakket med deg om det som ikke fungerer i forholdet sitt til å snakke med kona si? Da kan det jo faktisk tenkes at situasjonen dem i mellom ikke hadde sett slik ut i dag som den gjør. Det er jo selvfølgelig bare spekulasjoner men for veldig mange kan følelser for en annen være en mye greiere vei ut av et forhold enn det å faktisk ta tak i problemene...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg blir noe provosert over mange av innleggene her inne. Jeg kan ikke se hva det er som TS og den gifte mannen har gjort galt. Ingen kan bestemme hvem de vil forelske seg i. Det man kan bestemme er hva man vil gjøre med det. TS og den gifte mannen har ikke krysset noen grenser. De har vært tydelig på hva de IKKE skal gjøre før den gifte mannen har gått fra kona. Dersom han aldri går fra kona har han jo heller ikke gjort noe galt med TS. Jeg synes også det er flott at mannen tenker på barna i denne situasjonen og ønsker å gjøre det greit for dem. Jeg synes det er direkte latterlig når noen her påstår at mannen ikke fungerer i forhold. Hvordan i alle dager vet noen her om det? Hvem i alle dager er vi KGbrukere til å skrive noe slikt? Omtrent 50% av alle giftemål ender i skilsmisse. Det å knytte det opp mot at en av partene i forholdet ikke fungerer i forhold er trangsynt og vitner om liten refleksjonsevne. Jeg merker jeg blir oppgitt.

Som noen andre skriver er det ikke mye annet du kan gjøre enn å vente. Pass på at han ikke holder deg på vent for lenge da. Da er han ikke verdt det. Lykke til. Dere er ikke noen dårlige mennesker!



Anonymous poster hash: dd4f3...929
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er hakk i plata fra mannfolk. Denne har jeg hørt maaange ganger. De går ikke fra kona og ungene, vil kun ha spenning. Det er ikke verd all bråket og maset det fører med seg.

Anonymous poster hash: ce4f7...2be

Vel, går aldri menn i fra kona?

Tror dere må se dere rundt om i samfunnet folkens! Det er jo ikke bare kvinner som tar ut skilsmisser. Men ønsker også å skilles. Forskjellen er gjerne at menn ikke "gidder" å skille seg, dersom de ikke har noen andre kvinner der ut som de ønsker seg.

Det er ikke direkte usannsynlig at han gifte mannen her kan finne på å skille seg. Men om han er villig til å skille seg finner man jo ikke ut av før han blir gitt ett ultimatium, eller faktisk tar ut skilsmisse. Så om han er troverdig eller ei, er vanskelig å si før man får se handling.

Når det er sagt så virker jo dette paret her ganske så "fornuftige". De har ikke innledet noe fysisk forhold enda, siden mannen ikke ønsker dette så lenge han har kone og barn. Dersom han ville hatt spenning, så hadde han gått inn for dette for lenge siden, og holdt på å si.

Men jeg skjønner jo at det sikkert er vanskelig for denne mannen å ta skritet ut. Han skal tross alt bryte opp noe som er ganske fast, og gå til noe mer ukjent noe. Men det er da fult mulig at han og du ender opp lykkelige:-) Det vet bare tiden:-)

Anonymous poster hash: ed36c...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge er mannen fortsatt gift. Noe du burde respektere. Still deg på sidelinjen. Ikke bli med på leken hans. Fordi det kommer til å ende i utroskap. Om han virkelig er forelsket i deg, så går han i fra kona.

Where there is a will, there is a way.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som ikke har guts nok til å forlate kona om det er det de vil, virker ikke akkurat som er like interessert i deg som motsatt. Er du love of his life så starter han skilsmisseprosessen raskt, han har ikke deg på gress i årevis. Hvor lenge har du planer om å sitte å vente egentlig? Kaste bort tid og energi på en som kommer alle slags unnskyldninger? Et år, to år fem år? Jeg bare spør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har vært ferdig med henne lenge.

Anonymous poster hash: 42425...6f2

Du har kun hans ord på deg sant? Hva om det egentlig er løgn? Hva da?

Anonymous poster hash: 4ff86...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme som deg Ts. Jeg var i dine sko for over 10 år siden. Får vondt i hjerte av å tenke på all den smerten du skal igjennom hvis du velger denne mannen og han velger deg. For det kommer til å bli en lang og kronglete vei før det blir dere to, det kommer til å bli forferdelig smertefullt for deg og du kommer til å føle deg forferdelig alene.

Min historie endte bra, vi er i dag godt gift, har barn og stebarnet bor hos oss. Vi er en fin og normal familie. Smerten er borte og vi har det fint sammen, MEN, jeg hadde ikke gjort det igjen. Aldri. Hadde jeg kunne levd på nytt hadde jeg funnet meg en mann uten barn. For alt hadde vært så mye enklere da. Dette innser man ikke før det er for sent, for man tror at det kommer til å bli så fint. Det ble fint, men jeg er sikker på at livet mitt hadde vært enklere og kanskje bedre om jeg hadde valgt annerledes den gangen.

Så mitt råd er, søk deg bort, finn deg en mann uten barn og du vil aldri ange.

Anonymous poster hash: f676d...e4a

Kan du utdype litt nærmere hvor all denne smerten kom fra? Pga. barnet? Eksen? Behandlet han deg dårlig i overgangsperioden?

Anonymous poster hash: 862ec...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker at dette er sterke og vedvarende følelser fra begges side, så har du min forståelse TS.

Men jeg ville aldri ha vurdert å gå inn i et forhold uten å vite om dere er seksuelt kompatible først.

Han burde uansett bryte ut fordi han faktisk tenker at det er til det beste, ikke bare fordi han tenker at han har noe bedre som venter.



Anonymous poster hash: ca5d1...54c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...