Gå til innhold

Å aldri bruke sjampoo!


Ingennick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det står det tar 6 uker .skal man ha stygt hår så lenge da? det er jo litt dumt....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nesten drøyt! Selv om jeg vet at shampoo egentlig kan være noe jævla herk! Men kun for krøller ja? Det står det jo ikke noe om da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker kun balsam og har gjort det i ihvertfall 5 år :sjenert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke til å slutte med shampoo. Det er kanskje noe psykisk der, men følelsen av velduftende, nyvasket, rent hår og hodebunn er en jeg ikke vil gå glipp av. Jeg er gammeldags og stolt av det. :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slett hår, og får skikkelig frizzy hår etter vask! Men jeg har liksom funnet reddningen i morroccan oil <3

Men jeg tenkte kanskje dette var noe å prøve ut, men faen... ekkelt hår i 6 uker er 6 uker for lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slett hår, og får skikkelig frizzy hår etter vask! Men jeg har liksom funnet reddningen i morroccan oil <3

Men jeg tenkte kanskje dette var noe å prøve ut, men faen... ekkelt hår i 6 uker er 6 uker for lenge!

bruker morroccan olje jeg og;) funker kjempe bra på håret,tror jeg heller sverger til det enn å gå med stygt hår i 6 uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker morroccan olje jeg og;) funker kjempe bra på håret,tror jeg heller sverger til det enn å gå med stygt hår i 6 uker! :)

Den er rett og slett helt fantastisk! Så du har nok rett i at det kan være lurt å holde seg unna dette tipset. Men moro å høre om det er noen som har fått det til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man kan gjøre det på vinteren, slik at man alltid kan ha på seg lue? :fnise:

Endret av Alice123
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balsammetoden kan kun brukes på folk med krøller. Ikke oss andre.

Kunnskapsløsheten din har visst ingen ende.

Balsammetoden kan brukes av alle, men det er ikke som liker det.

Jeg har helt slett hår og bruker balsammetoden sånn halvveis, dvs jeg vasker stort sett med balsam, men har en vask med shampo uten SLS i uken. Håret er fine etter vask med balsam enn shampoo.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man kan gjøre det på vinteren, slik at man alltid kan ha på seg lue? :fnise:

Haha! Det var en god ide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunnskapsløsheten din har visst ingen ende.

Balsammetoden kan brukes av alle, men det er ikke som liker det.

Jeg har helt slett hår og bruker balsammetoden sånn halvveis, dvs jeg vasker stort sett med balsam, men har en vask med shampo uten SLS i uken. Håret er fine etter vask med balsam enn shampoo.

Okay! Du vasker med shampoo uten SLS (hva er det?) 1 gang i uken? Driver du å masserer også da, sånn som de anbefalte i artikkelen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ble litt fristet av det der. Jeg har krøller, og håret mitt minner ofte om håret til dama på dag 1... Bortsett fra at hun har mye tykkere hår enn meg!

Men 6 uker med fett og jævlig hår? Vet ikke om jeg tør... Kanskje jeg skal ta det i eksamensperioden og låse meg inne på hybelen? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay! Du vasker med shampoo uten SLS (hva er det?) 1 gang i uken? Driver du å masserer også da, sånn som de anbefalte i artikkelen? :)

Masserer ikke spesielt når jeg vasker med shampoo, nei. Det er heller ikke anbefalt. Les mer på lockig.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må innrømme at jeg ble litt fristet av det der. Jeg har krøller, og håret mitt minner ofte om håret til dama på dag 1... Bortsett fra at hun har mye tykkere hår enn meg!

Men 6 uker med fett og jævlig hår? Vet ikke om jeg tør... Kanskje jeg skal ta det i eksamensperioden og låse meg inne på hybelen? ;)

Håret mitt blir ikke og har aldri blitt fett av balsammetoden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ble litt fristet av det der. Jeg har krøller, og håret mitt minner ofte om håret til dama på dag 1... Bortsett fra at hun har mye tykkere hår enn meg!

Men 6 uker med fett og jævlig hår? Vet ikke om jeg tør... Kanskje jeg skal ta det i eksamensperioden og låse meg inne på hybelen? ;)

Ta å lås deg inn, og hiv på deg lue når du skal ut å handle deg mat ;)

Men syntes det var litt spennende det AnonymBruker forteller. Hun vasker håret 1 gang i uken da... Kanskje man kan prøve å trappe ned på shampooen;)? Litt som røykeslutt! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt balsammetoden i et års tid, og ville fortsatt om jeg ikke hadde måttet bruke blåshampooer. Men jeg bruker som oftest bare balsam, og blåshampoo hver 3. gang jeg må vaske håret.

Merket ikke noe til fettere hår, er nok ikke alle som må pine seg igjennom noe overgangsperiode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker håret mitt 1-2 ganger i uken, men holder på å prøve å holde meg 1 gang i uken.

Har trappet ned over 2 mnd nå, fordi jeg vil ha penere og tykkere hår, og det hjelper faktiskt!

Anbefaler andre å også prøve å kutte gradvis ned på shamponering av håret, men om jeg klarer det i 6 uker?

Det får jeg ta til sommeren når jeg har fri. Har veldig lyst til å prøve det iallfall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...