Gå til innhold

"Fra 1/2 7 til reser" og "Gyldne Tider"


monja

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som ser sånne mimre programmer fra 70/80- tallet?

Synes det er kjempegøy med gjennblikk på ting som skjedde da jeg var ung, og det er jo såklart gøy å se hvordan det har forandret seg fram til nå.

*gleder meg til "Gylne Tider", fra Norge, på TV2 i kveld* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeflott program :enig:

Jeg fikk oppleve min ungdom på nytt jeg............ og fikk gjensyn med noen kjekke programledere :Dåne-smily:

Men....... de hadde blitt noen år eldre ............ lurer på om andre sier det samme om meg jeg...... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så "Fra halvsju til Reser" i går, og det var SÅ moro å se barndommens helter!

Fikk en sånn "HJELP, JEG HAR BLITT VOKSEN OG SITTER OG MIMRER"-følelse, men det var egentlig helt greit... :lol:

Moro med sånne programmer!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fra 1/2 7 til Reser i går, utrolig morsomt! Så litt av reprisen i dag også, gjorde ikke noe å se det enda en gang *ler*

Fikk bare sett siste kvarteret av "Gyldne tider" i dag, kommer et i reprise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å det var koselig ! Skikklig morro å gjenoppleve så mange gode minner ! Toppers lørdagsunderholdning ihvertfall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott program :enig:

Jeg fikk oppleve min ungdom på nytt jeg............ og fikk gjensyn med noen kjekke programledere :Dåne-smily:

Men....... de hadde blitt noen år eldre ............ lurer på om andre sier det samme om meg jeg...... :-?

:ler::ler:

Tenkte det samme!

Kjempebra program, kosa meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg så også begge programmene. Synes det er artig å se tilbake på 70 og 80 tallet.

Nyttårsaften 97 så traff jeg Øyvind Mund på Bavallen på Voss, det var litt artig å se a han i virkelighet, å ikke bare på fjernsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dem jeg også, syntes det var kjempekoselig og virkelig koste meg med gamle barndomsminner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Gyldne tider var helt supert. Utrolig kjekt å se tilbake på Lekestue (selvom jeg aldri har hatt sansen for Vebeke Sæther) ... Lurer på om det kommer i reprise for jeg kunne tenkt meg å tatt det opp på video ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt klistret jeg og, ja!

Godt å se at det er andre KG-ere som er akkurat så "opp i åra" som jeg... Så føler jeg meg ikke så antikk lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at det er andre KG-ere som er akkurat så "opp i åra" som jeg... Så føler jeg meg ikke så antikk lenger...

Jeg synes ikke akkurat 25 er opp i åra da. :blunke: Vi som vokste opp på 80-tallet hadde da også mye glede av dette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett "Gyldne tider" men satt som klistret lørdagskvelden - og fikk dessuten med meg reprisen på søndag.

Men si meg, var ikke Ivar Dyrhaug prikk lik Thomas Gjertsen på klippene fra beg av 80-årene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si meg, var ikke Ivar Dyrhaug prikk lik Thomas Gjertsen på klippene fra beg av 80-årene??

Ja, det var akkurat det jeg også sa, men samboeren min var ikke enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så også begge programmene. Synes det er artig å se tilbake på 70 og 80 tallet.

Nyttårsaften 97 så traff jeg Øyvind Mund på Bavallen på Voss, det var litt artig å se a han i virkelighet, å ikke bare på fjernsynet.

...Øyvind Mund gir uttrykket "høy og mørk" ny mening...med vekt på det første :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i hvert fall veldig godt å se den noe yngre utgaven av Bertine Zetlitz - jeg var ikke den eneste som så sånn ut! Hvis vi hadde vært like gamle tror jeg vi glatt kunne ha gått for å være tvillinger, jeg var helt lik da jeg var på den alderen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...