Gå til innhold

BBC food


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fantastisk kanal ja, men den har vel ikke blitt lagt inn i pakka? Jeg forstod det sånn at den bare er lagt ut på visningskanalen til Telenor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid likt "Ready Steady Cook" og "Can't Cook Won't Cook", så jeg liker denne kanalen kjempegodt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger både i Familiepakken og i Entertainpakken fra Canal Digital, som nr 72. Jeg husker ikke akkurat når den kom, men vi har hatt den lenge. Har du den ikke må du reinstallere eller søke etter kanaler for å få den fram, så fremt du har Entertainpakken eller Familiepakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kabeltv, og på siden til Telenor står det at dette er en del av familiepakken, men at den ikke ligger i grunnpakken. Det betyr at den vil falle ut etterhvert siden vi bare har grunnpakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kabeltv' date=' og på siden til Telenor står det at dette er en del av familiepakken, men at den ikke ligger i grunnpakken. Det betyr at den vil falle ut etterhvert siden vi bare har grunnpakken.[/quote']

Buuuuuuuu.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBC Food har vært på visningskanalen i hele desember og skal være det ut januar. Vet ikke hva som kommer etterpå. Bare det ikke er Cartoon Network.. dét er dårlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den ikke selv, så når jeg er på besøk hos mamma som har prøver jeg å snike meg til å se litt. Må si at jeg ble litt skuffa. Det er noen få bra programmer der, men masse repriser (Har vet et tilfelle sett samme programmet hver dag i en hel uke) og utrolig mye dårlig mat som ble lagd syntes jeg. Nå er jeg ikke så trist lengere for at jeg ikke har den kanalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjempebra kanal! :D

Jeg ser det både titt og ofte, men det er en ting som irriterer meg, hvorfor har de tatt bort de 10 minuttene de kokkene lager mat i slutten av ready steady cook? For de lager jo mat, det ser en på slutten.

Irriterende, for det er jo da en ser hva de lager maten, istedenfor de 20 minuttene, for da valser han mellom dem hele tiden og vi ser ikke hvordan de gjorde det og det..Litt rotete innslag dette, men håper det går an og forstå hva jeg mener... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en kjempebra kanal! :D

Jeg ser det både titt og ofte, men det er en ting som irriterer meg, hvorfor har de tatt bort de 10 minuttene de kokkene lager mat i slutten av ready steady cook?

Det er kanskje gamle episoder av RSC de sender? Før var det nemlig bare de 20 minuttene, "Quickie Bag" er noe relativt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje gamle episoder av RSC de sender? Før var det nemlig bare de 20 minuttene, "Quickie Bag" er noe relativt nytt.

Ja, men på slutten av RSC, så ser en at en av kokkene har laget en Qiuckie Bag, og deltagerne kommer og smaker på maten... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg elsker den kanalen. Men det er litt vel mye repetisjon, og det er ikke alle kokkene jeg liker. Nigella er klar favoritt i allefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp' date= jeg elsker den kanalen. Men det er litt vel mye repetisjon, og det er ikke alle kokkene jeg liker. Nigella er klar favoritt i allefall. :)

Enig der!

Nigellas måte å beskrive maten på gjør så jeg synes jeg kan kjenne smaken gjennom TV´n! Hun nyter maten med god samvittighet og er ei dame å se opp til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Nigella jeg. Synes det ser så uhygeienisk ut når hun lager mat. :-?

Eh, du skal jo ikke spise den maten hun lager. Det er jo oppskriftene som teller. Synes hun er veldig naturlig jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: skal selvfølgelig ikke spise maten hennes, men liker ikke programmet. Får litt dilla av dårlig kjøkkenhygiene. Har kokeboka hennes også, men få oppskrifter som frister.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...