Gå til innhold

Voldemort


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Jeg synes det hørtes bra ut, men det stemmer visst ikke likevel. Det var The Sun som kom med nyheten i går, men den ble dementert fra filmselskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. hadde vært artig hvertfall. Kan ikke tenke meg noen andre som hadde passet i rollen. Noen som har sett for seg en spesiell skikkelse som voldemort? Hadde vært artig å høre det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er voldemort en liten redusert pusling som en gang i tiden hadde veldig makt. Han var stor og sterk og skummel før, men føles ikke slik nå mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie

Jeg ser nok for meg Voldemort på noenlunde samme måten som Arwen, og i så måte hadde Rowan Atkinsom vært perfekt utseendemessig. Eneste innvendingen er at jeg ikke vet om jeg hadde klart å ta han helt seriøst i en dønn seriøs og i tillegg skummel rolle. Et eller annet sier meg nemlig at Voldemort hadde blitt litt for lite skummel om Mr. Bean, Black Adder og Johnny English drev og vekslet med han på netthinna mi... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeremy Irons eller Gary Oldman hadde vært helt perfekt...

Rowan Atkinson bør heller være en kald byråkrat i ministry of magic.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han som spiller Snape er erkebritisk, og aldeles fantastisk.

Milo

Helt enig. Men er det han samme som spiller reklamemann i "Love Actually"? Klarer bare ikke bli helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det så er det mulig jeg har rota litt, han er visst irsk-walisisk. Og han er super duper ja :)

Og han spiller i Love Actually, hvor han heter Harry :o

mer om han her

Og jeg har finni ut at det bare er britiske skuespillere. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nei, Atkinson som Voldemort passer bare rett og slett ikke i mitt hode. Han er ikke til å være redd, han er til å le av. Passer bare rett og slett ikke, han er en komiker.

Nå har ikke jeg kommet lenger enn bok 4 jeg da, de fleste andre har vel lest alle 5 som hittil er kommet ut, men nei, i mitt hode går det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, Atkinson som Voldemort passer bare rett og slett ikke i mitt hode. Han er ikke til å være redd, han er til å le av. Passer bare rett og slett ikke, han er en komiker.

:enig: Veldig enig med Fredagsbarn! Voldermort må være mye skumlere enn som så! Jeremy Irons er slett ikke noe dårlig forslag!

Amelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...