Gå til innhold

BACHELORETTE BRYLLUP!


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søren! Jeg trodde det var det siste paret som gikk på Ungkaren som skulle gifte seg.

*Skuffet*

De har jo gått fra hverandre... :cry:

Vi skal ha rosa roser i bryllupet, så rosa blir litt gjennomgangsfarge! MEN ikke sånn som Trista...Det tok jo virkelig av!!! Ble litt drøyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si mye om det programmet, men man kan jo ikke klandre Trista for alt. Regner jo med at gubben kan åpne kjeften å si: "Jeg vil ha det sånn og sånn".

Ikke noe problem for henne å styre når han aldri sier i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker bryllup og romantisk kliss, men selv for meg ble dette litt for mye. Den jenta er så sukkersøt og erke-amerikansk at alt jeg også satt og tenkte var "stakkars, stakkars mann". Men så er han helt tydelig utrolig forelska i henne da, og da finner man seg jo i ett og annet.

Men jeg må se selve bryllupet da, iallefall kjolen hennes må jeg få med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at det er blitt "klippet" litt her også... men må si meg enig i at det intrykket jeg føst hadde av henne var veldig positivt, men ikke nå lenger... Det virker som hun bestemmer alt ja, og gurimalla det er ikke måte på hvor "over the top" det hele blir. Skjønner at det er lett og bli revet med når du får hele stasen sponset... i tillegg har hun sikkert fått klare retningslinjer fra ABC når det gjelder de som hjelper til i bryllupet da. Men alikevell synes jeg hun burde begrense seg litt :-?

Noen som la merke til at hun var litt forandret... litt større bryster?? og et eller annet med ansiktet... eller er det jeg som tuller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som la merke til at hun var litt forandret... litt større bryster?? og et eller annet med ansiktet... eller er det jeg som tuller??

Ja, det slo meg også. Kunne ikke helt gripe fatt i hva det var, liksom...

Men stakkars brudgom, han ble krummere og krummere i ryggen og mer og mer slørete i blikket ettersom brudens sterke meninger åpenbarte seg... :ler:

Smaken er forskjellig, men personlig gjorde jeg meg ferdig med rosa på åttitallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk nok av den baby stemmen under selve serien. La merke til at hun kun brukte den når hun ville ha noe eller snakket med pappen sin :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSSJ!!!!Å snakke med baby stemme for å få som man vil i voksen alder får meg til å SPY!!!!!Fy fader hun er fæl!!!!!

men, vet noen om det finnes noen amerikansk side om dette her?Lurer litt på om amerikanerne mener det samme som oss nordmenn, eller om de kanskej syns dette er helt normalt og att Trista er en flott jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-Ha!!! :ler: DRITBRA!!!!!! :ler: Syns det blir ganske kvalmt når de blir omtalt som all american sweethearts!!!!!!ÆSJ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg som gikk heeelt glipp av forrige episode....

Benker meg foran ikveld ja, kanskje jeg skal invitere Qlers på litt rødvin...? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har sett noen klipp fra i kveld, det er utdrikkningslag- blir sikkert rosa det også :ler:

Og det blir gråting og noen forsvinner :roll: , sikkert Trista som blir bortført av en stor rosa baby :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som gikk heeelt glipp av forrige episode....

Benker meg foran ikveld ja, kanskje jeg skal invitere Qlers på litt rødvin...? :sjarmor:

Den gikk i reprise i går kveld. Flax for meg som glemte å putte kassett i videoen sist mandag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...