Gå til innhold

Den norske thrilleren 22- sett den?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg såg den norske thrilleren 22 i dag. Om 5 ungdommer (tre av de illegale invandrere- derfor tør de ikke gå til politiet) som en etter en stikkes ned av en gal massemorder i oslo. Dvs- egentlig så drepte han damer den 22 hver måned. Men de hindret han (de var to mordere som samarbeidet og så greide de 5 å drepe han ene da han overfallt en av de..) og så kom han andre etter de for å ta de.....

Vel i allefall så var det blod blod og atter blod. Og jeg var kjempefrustret på slutten - da han tok kål på en etter en. For hva er gøy med en film når alle som er med blir drept?? Vel nesten alle da. Mot slutten så var de to igjen - to unge søte som var glad i hverandre- og jeg var lykkelig for det kom til å bli happy ending - trodde jeg da - til morderen stakk ned kjæresten bakfra mens de klemte hverandre- og så ble det ennå mer blod ....

Iallefall - det jeg satt igjen med etterpå var en kjempeirritasjon for at så mange døde. Det var ikke gøy en gang. Filmen hadde en håpløst urealistisk morder- og det var så overdrevet. Og de to fikk ikke hvarandre .......... :-?

Den var skremmende og jeg satt med hjeret i halsen og en puls i hundre mange ganger - men - likevel - noe manglet med den......

Noen andre som har sett samme filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Noen andre som har sett samme filmen?

Nei, jeg har ikke sett den. Ikke har jeg lyst til å se den heller etter "anbefalingen" din. :ler:

Har du sett Villmark? Den er bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :ler:

Ikke noen klassiker akkurat. Det første offeret er en bekjent av meg, dama som viser puppene i dusjen. Eneste grunnen til å se filmen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett den, og syntes den var skikkelig dårlig. Villmark derimot (for å fortsette med norske grøssere) var bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...