Gå til innhold

Når far ikke vil ha kontakt :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i lignende situasjon. Har en sønn på 7.

Hadde samboer og barnet var ønsket av oss begge. Ting gikk nok litt for fort. Skulle brukt lenger tid på å bli kjent..

Da jeg ble gravid kom ekle sider fram som jeg ikk hadde sett før, og han viste et voldsomt ukontrollerbart temperament. Psykisk var det et helvete. Han psykte meg ned og gjorde meg liten og svak, men jeg klarte å dra en kveld. Utrolig nok. Jeg var 15 uker på vei ca.

Begynte å bygge opp et liv selv og ga han beskjed om at jg ikke skulle stå i veien for han og sønnen, men at familievernkontoret skulle være inni bildet og samvær ville bli med tilsyn etter deres anbefalinger. Og da stakk han.

Han er gift nå. Har to små barn. Jeg forundrer meg over at en kvinne lar seg tiltrekke av en som han, som ikke vil ha noe med sitt eget barn å gjøre. Det er for meg helt utenkelig.

Vel, poenget mitt er at jeg var fast bestemt for å ikke lyve fo gutten min. Han skal få svar når han spør, men jeg vil heller ikke så bitterhet og sinne hos han ved å snakke dritt om faren. (Selv om han ER en dritt som oppfører seg slik).

Jeg har svart han etter alder. Han begynte å spørre i 3 årsalderen. Og jg utdyper etterhvert som han spør mer.

3 år: pappa bor ikke her. Han bor et annet sted.

5 år: pappa klarte ikke være pappa han. Ikke alle menn klarer det. Han bor et annet sted. Her er et bilde av han.

6 år: det er din feil at din far ikke klarte papparollen. Han var ikke klar for det.

7 år: din far var en flink.... (Ramse opp ting han likte og var flink til) men han var okke en flink pappa. Så det viktigste er at du har en god familie her hos oss. Du har mange her som elsker deg mer enn alt. Du er viktig for oss. Tenk på det du har. Ikke det du ikk har.

Han er en klok fin gutt. Vet dt blir vanskeligere etterhvert som han vokser og gruer meg litt til det.

Vokste selv opp med mor, min far dro fra oss når jeg var 3 og han sto i retten og sa han ville ikk ha oss. Har vokst opp ved at mamma brukte "faren" som en trussel. Og snakket om han som om han var stygg og fæl og vi skulle hate han.

Det vil jeg aldri gjøre med min gutt. Selv om jeg virkelig hater den mannen for dt han har gjort.

Anonymous poster hash: ff2a1...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kjenner dem, sier du noe til dem da, eller klager du bare her på KG?

Anonymous poster hash: a2dcd...6d8

Jeg sier i fra hvor usselt jeg syns det er hvis det kommer for en dag ja. Men hva er du mener jeg "klager" om? Eller korrigerer jeg bare når noen hevder menn stikker fordi damene ikke vil utsette seg for abort når begge er ansvarlig for sikker sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Sånn går det når man får barn uten at mannen vil....

Anonymous poster hash: a2dcd...6d8

Vel, i de fleste samboerforhold så har da folk vært enige om at barnet skal komme til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...