Gå til innhold

Han skriker til ungen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kili

Kili, ville egentlig bare si at jeg er stolt av deg for å ha kuttet ut rusen!!

Anonymous poster hash: 3d6fe...8ec

Tusen takk. Det var jo ikke noe liv og leve med rus. Det ødela bare for meg og hele familien min. Det gikk utover de også. Jeg måtte jo bestemme meg om jeg ville fortsette sånn og ende med å ta overdose eller om jeg ville leve et godt og normalt liv. Selvfølgelig valgte jeg det siste selv om det var tungt. Når jeg er nedfor nå så tenker jeg på hvor en herlig guttunge jeg har og at jeg ikke har noe å være lei for når jeg har han.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. Må være helt jævlig for deg :( sender deg en varm klem og lykke til videre❤️. Håper det ordner seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke alkohol og barn hører sammen. Dårlige minner etter at pappa drakk seg full.

Jo, skjønner den, men så er det stor forskjell på å drikke seg full og å ta et par øl.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Barna må tåle å se mamma og pappa ta seg et par øl. Min mor gjorde som deg og hadde alkohol nekt, det resulterte i at de ikke kunne drikke en vørterøl uten at vi reagerte. Litt er greit, men man må kunne begrense seg. Sønnen vår kommer til å vokse opp med at pappan tar seg en øl eller to fredag og lørdag til middagen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Barna må tåle å se mamma og pappa ta seg et par øl. Min mor gjorde som deg og hadde alkohol nekt, det resulterte i at de ikke kunne drikke en vørterøl uten at vi reagerte. Litt er greit, men man må kunne begrense seg. Sønnen vår kommer til å vokse opp med at pappan tar seg en øl eller to fredag og lørdag til middagen.

Jeg liker ikke at en så sint og frekk fyr drikker foran sønnen min pga oppførselen hans. Jeg stoler ikke på han. Tror ikke han kan styre seg akkurat, eksen min som må si nok. Liker ikke at en sånn fyr har noe med sønnen min å gjøre, og det må jeg få slutt på. Folk som kan styre seg er helt greit. Selv om det beste er å drikke når barna ikke er der.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se langt etter overtakelse av omsorg basert på dine tidligere innlegg.

De lar selvfølgelig ikke en som har vært rusfri i kun noen mnd. overta et barn ved å møte opp i retten og knipse.

Ingen av dere burde ha denne ungen, han burde bare leveres til nærmeste BV kontor og så kan dere takke for dere.

Makan til bråk og drama rundt en unge skal du lete lenger etter.

Og se og kom deg ned fra denne høye hesten din, det er så usmakelig. Du er kanskje rusfri nå, men bærer ikke akkurat med deg en solskinnshistorie pen nok til å begynne å fortelle andre at de ikke duger.

Den gutten din fortjener bedre enn dere alle sammen... Blir matt.

Endret av duplexx
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Jeg liker ikke at en så sint og frekk fyr drikker foran sønnen min pga oppførselen hans. Jeg stoler ikke på han. Tror ikke han kan styre seg akkurat, eksen min som må si nok. Liker ikke at en sånn fyr har noe med sønnen min å gjøre, og det må jeg få slutt på. Folk som kan styre seg er helt greit. Selv om det beste er å drikke når barna ikke er der.

Alt med måte er det noe som heter. Jeg vet ikke hvem denne mannen er, men hca som skjer hos mor er det lite du kan gjøre noe med, desverre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg vil, men hun kommer med trusler og sier jeg skal miste hele foreldreretten hvis jeg prøver på noe. Hun kommer vel med løgner da, og siden jeg har brukt rus før så hører de sikkert mer på henne enn meg. For hun gjør seg til da. Hun er flink til å spille uskyldig! Jeg er livredd for å ikke få ha han, men ja jeg må gjøre noe nå.

Med din forhistorie frem til nå nylig, og på innlegg for bare et par uker siden så har det ikke virka som du har blitt noe bedre, så full foreldrerett tror jeg ikke du får. Du roper ofte ulv ulv, så jeg har litt vondt for å tro på alt du sier.

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så si meg hva jeg skal gjøre for å bli perfekt da. Ingen foreldre er perfekte skjønner du. Jeg gir han trygghet, jeg gir han kjærlighet, jeg gir han det viktigste i livet. Hva mer må til? Selv om jeg oppfører meg dritt mot andre når sønnen min ikke er der, så betyr ikke det at jeg er en jævlig far. Så klart er jeg god mot min egen sønn! De som ikke er god mot barna sine er ikke normale i hodene sine.

Jeg kan vel si jeg er frisk. Ikke så mye igjen å klage over. Jeg var heldig, siden det ble oppdaget veldig tidlig. Jeg prøver bare å glemme det, siden det kom som et sjokk på meg. Er bare glad det gikk så bra. Ja eksen min bor i Norge nå.

At du ikke skjønner at du er med på å ødelegge livet til denne gutten sier mye om deg kili/hummels og alt det andre du kaller deg. Du må begynne å ta deg sammen, oppføre deg, ikke skylde på alle andre for dine problemer og gjøre noe med livet ditt.

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er på bedringens vei. Det går bare en vei. Jeg blir helt frisk.

Dere som klager over meg at jeg er en dårlig far pga noen tråder på et forum. Dere har aldri møtt meg i virkeligheten så dere aner ingenting om hvor "dårlig" jeg er. Men det er lett å dømme ikke sant? Det er en grunn til at jeg fikk foreldrerett for han også. De som virkelig kjenner meg vet hvordan jeg er og synes jeg er flink og god mot sønnen min. Jeg bor i kjelleren hos mamma så hun har han ofte også. Han digger farmor. Jeg fikk litt hjelp av mamma i starten, men nå klarer jeg alt selv. Ikke bare bare og ha barn, men man lærer fort. Jeg elsker han og vil det beste for han, og det beste er ikke det mora hans gjør! Jeg har ALDRI snakket stygt om henne som han hører på. Alle sier han vil få det bedre hos meg. Ikke alle får det godt i et fosterhjem! Hvorfor sende han bort når han har det godt med meg? Jeg er ikke så ondskapsfull mot min egen unge! Vennene mine er til og med glad i han. Kjøper på dyre leker til han og skjemmer han bort.

Både de, og familien min passer godt på at jeg ikke ruser meg mer. For da griper de inn med en gang. Rus er historie for meg nå.

NOEN TRÅDER???? Prøv hundrevis av tråder, for ikke snakke om alle veier du kommenterer. Hvor du skriver at du gjør 16-åringer gravide, skjeller ut faren hennes, alt dette styret med din sønn og mor, og mors kjærester, alt styret med mobbingen, at du synes det er greit å skrike til barn som bruker nettbrett/smarttelefoner, skjelle ut unger som ikke hører på butikken, alt dette med rusen din, så har du blitt voldtatt, homfile elskere, alle andre foreldre er dårlige foreldre, osv osv, og lista har blitt jævela lang nå! På tide med en god dose selvinnsikt og sjokkterapi.

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordring til alle som svarer TS:

Har forstått at TS er litt...ustabil og ex.narkoman...huff, ikke for alle involverte!

Men...ikke ta fra TS motet, håpet og det han HAR klart å bygge opp. Det er stygt gjort å rive ned et menneske som vakler:ikke gjør det mer!

TS: lykke til med å holde deg rusfri, det er veldig bra gjort!

Forstår at du er bekymret for ditt barn: med rette...

Men-i og med at du selv heller ikke har opparbeidet deg stor pålitelighet her oå KG (og kanskje ikke ute i samfunnet) vil heller ikke DET valget være innlysende for utenforstående.

Anonymous poster hash: bea06...fee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordring til alle som svarer TS:

Har forstått at TS er litt...ustabil og ex.narkoman...huff, ikke for alle involverte!

Men...ikke ta fra TS motet, håpet og det han HAR klart å bygge opp. Det er stygt gjort å rive ned et menneske som vakler:ikke gjør det mer!

TS: lykke til med å holde deg rusfri, det er veldig bra gjort!

Forstår at du er bekymret for ditt barn: med rette...

Men-i og med at du selv heller ikke har opparbeidet deg stor pålitelighet her oå KG (og kanskje ikke ute i samfunnet) vil heller ikke DET valget være innlysende for utenforstående.

Anonymous poster hash: bea06...fee

TS kan være lystløgner eller ha en diagnose: det vites ikke.

Men får håpe det ordner seg for deg, TS!

Anonymous poster hash: bea06...fee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

At du ikke skjønner at du er med på å ødelegge livet til denne gutten sier mye om deg kili/hummels og alt det andre du kaller deg. Du må begynne å ta deg sammen, oppføre deg, ikke skylde på alle andre for dine problemer og gjøre noe med livet ditt.

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

Du har aldri sett hvordan jeg er mot min sønn. Jeg ødelegger ikke livet hans. Jeg gjør alt for at han skal ha det bra når han er hos meg. Ja jeg har gjort mye idiotisk når sønnen min ikke har vert hos meg, og ja jeg har og har hatt mange problemer i livet mitt. Men jeg lar ikke det gå utover han.

NOEN TRÅDER???? Prøv hundrevis av tråder, for ikke snakke om alle veier du kommenterer. Hvor du skriver at du gjør 16-åringer gravide, skjeller ut faren hennes, alt dette styret med din sønn og mor, og mors kjærester, alt styret med mobbingen, at du synes det er greit å skrike til barn som bruker nettbrett/smarttelefoner, skjelle ut unger som ikke hører på butikken, alt dette med rusen din, så har du blitt voldtatt, homfile elskere, alle andre foreldre er dårlige foreldre, osv osv, og lista har blitt jævela lang nå! På tide med en god dose selvinnsikt og sjokkterapi.

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

Ikke min feil at mora hans bare finner seg idioter og er sammen med? Ikke min feil at jeg ble mobbet? Ikke min feil at jeg ble voldtatt en gang? Hvorfor skal jeg straffes for det da? Hvorfor blir jeg en dårlig far pga det? Kan ikke si at alle som blir mobbet og voldtatt blir dårlige foreldre pga de sliter etterpå? og kanskje gjort litt dumme ting?

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har aldri sett hvordan jeg er mot min sønn. Jeg ødelegger ikke livet hans. Jeg gjør alt for at han skal ha det bra når han er hos meg. Ja jeg har gjort mye idiotisk når sønnen min ikke har vert hos meg, og ja jeg har og har hatt mange problemer i livet mitt. Men jeg lar ikke det gå utover han.

Ikke min feil at mora hans bare finner seg idioter og er sammen med? Ikke min feil at jeg ble mobbet? Ikke min feil at jeg ble voldtatt en gang? Hvorfor skal jeg straffes for det da? Hvorfor blir jeg en dårlig far pga det? Kan ikke si at alle som blir mobbet og voldtatt blir dårlige foreldre pga de sliter etterpå? og kanskje gjort litt dumme ting?

omg... du må snart ta tak i deg selv og lese det folk skriver til deg her inne... du vrir og vender igjen som vanlig......

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

omg... du må snart ta tak i deg selv og lese det folk skriver til deg her inne... du vrir og vender igjen som vanlig......

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

Jeg leser det folk skriver og jeg leser ofte anonyme brukere som bare skriver negativt. Aldri noe positivt. Det er nok de samme brukerne som ikke liker meg, men som alltid må vær anonym, for de ikke tør å vise hvilken bruker de er som ikke liker meg.. Pga jeg har sterke meninger på et forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har aldri sett hvordan jeg er mot min sønn. Jeg ødelegger ikke livet hans. Jeg gjør alt for at han skal ha det bra når han er hos meg. Ja jeg har gjort mye idiotisk når sønnen min ikke har vert hos meg, og ja jeg har og har hatt mange problemer i livet mitt. Men jeg lar ikke det gå utover han.

Ikke min feil at mora hans bare finner seg idioter og er sammen med? Ikke min feil at jeg ble mobbet? Ikke min feil at jeg ble voldtatt en gang? Hvorfor skal jeg straffes for det da? Hvorfor blir jeg en dårlig far pga det? Kan ikke si at alle som blir mobbet og voldtatt blir dårlige foreldre pga de sliter etterpå? og kanskje gjort litt dumme ting?

Jeg er skråsikker på at du hadde knekt armen til gutten, eller jeg er skråsikker på at du kommer til å gjøre det, det er bare ett tidsspørsmål. Du fremstår som mental ustabil, virkelig. Det er ingen rettssal her i verden som kommer til å gi hovedomsorgen til deg, heldigvis! Du snakker konstant dritt om moren, men forventet sympati for alt du gjør for moren gjør bare dritt og du er så freaking perfect.

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leser det folk skriver og jeg leser ofte anonyme brukere som bare skriver negativt. Aldri noe positivt. Det er nok de samme brukerne som ikke liker meg, men som alltid må vær anonym, for de ikke tør å vise hvilken bruker de er som ikke liker meg.. Pga jeg har sterke meninger på et forum..

omg... det når virkelig ikke inn hos deg, det gjør det aldri... og på grunn av dette vil du aldri bli frisk, eller få omsorg for sønnen din...

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg... det når virkelig ikke inn hos deg, det gjør det aldri... og på grunn av dette vil du aldri bli frisk, eller få omsorg for sønnen din...

Anonymous poster hash: 57eb9...d62

Jeg syns det er hårreisende at han får ha samvær. Hun moren må virkelig være en kjærlig person!

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er hårreisende at han får ha samvær. Hun moren må virkelig være en kjærlig person! Anonymous poster hash: fa15f...848

han har ingen sønn!

Anonymous poster hash: b7055...bbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Fy faen dere ab'er som bare skriver dritt. Vet foreldrene deres at dere sitter oppe så sent? Dere er jo tydeligvis små tenåringer. Ser det på skrivinga. Dere har heldigvis ingenting med mitt liv og min familie og barn å gjøre. De rundt meg ser hvordan det er og hvor god jeg er mot sønnen min. Det er de som har noe å si hvis de hadde sett noe, men det kommer aldri til å skje. Uansett hvor mye dere ikke liker meg og vil ha meg til en ondskapsfull person. Det skjer aldri. Jeg kommer aldri til å bli ondskapsfull mot mine egne. Aldri. Jeg har faktisk en hjerne og følelser. Har dere?

Dessuten er det voksne folk jeg ber om råd. Som kan svare meg skikkelig. Ikke bare tullete og sure svar.

Takk til dere som skriver skikkelig.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...