Gå til innhold

Han skriker til ungen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er egentlig enig, men hva er så galt med å ta et par øl foran ungen? Så lenge man ikke blir synlig beruset eller er alene mrd han må jo dette være greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kili

Er egentlig enig, men hva er så galt med å ta et par øl foran ungen? Så lenge man ikke blir synlig beruset eller er alene mrd han må jo dette være greit.

Synes ikke alkohol og barn hører sammen. Dårlige minner etter at pappa drakk seg full.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så si meg hva jeg skal gjøre for å bli perfekt da. Ingen foreldre er perfekte skjønner du. Jeg gir han trygghet, jeg gir han kjærlighet, jeg gir han det viktigste i livet. Hva mer må til? Selv om jeg oppfører meg dritt mot andre når sønnen min ikke er der, så betyr ikke det at jeg er en jævlig far. Så klart er jeg god mot min egen sønn! De som ikke er god mot barna sine er ikke normale i hodene sine.

Jeg kan vel si jeg er frisk. Ikke så mye igjen å klage over. Jeg var heldig, siden det ble oppdaget veldig tidlig. Jeg prøver bare å glemme det, siden det kom som et sjokk på meg. Er bare glad det gikk så bra. Ja eksen min bor i Norge nå.

Du har hatt samvær i kun kort tid, du har store konflikter med mor, du er hissig og du fremstår som alt annet enn trygg og stabil. Samme kan jeg si om mor, basert på det du skriver om henne.

Forventer ikke perfekt. Men det minste man kan forvente er foreldre som oppfører seg som voksne mennesker. Du og mor har en lang vei å gå.

Å gi kjærlighet er bra, men det er langt fra nok. Det tror jeg du også vet.

Seriøst: Ta kontakt med noen som kan hjelpe dere før dere ødelegger gutten!

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Du har hatt samvær i kun kort tid, du har store konflikter med mor, du er hissig og du fremstår som alt annet enn trygg og stabil. Samme kan jeg si om mor, basert på det du skriver om henne.

Forventer ikke perfekt. Men det minste man kan forvente er foreldre som oppfører seg som voksne mennesker. Du og mor har en lang vei å gå.

Å gi kjærlighet er bra, men det er langt fra nok. Det tror jeg du også vet.

Seriøst: Ta kontakt med noen som kan hjelpe dere før dere ødelegger gutten!

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Nå vet du ihvertfall en grunn til at jeg er forbanna på mora, men ja jeg er enig i at det ikke skal gå utover sønnen vår. Ikke hans feil. Men jeg godtar ikke at mora holder på sånn mer. Nettopp pga jeg tenker på sønnen vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk fortsatt på disse historiene? Hvordan går det med den gravide 16-åringen, de homofile elskerene og avrusingen? Du har jo skapt et helt fiktivt univers her.

Er alt dette bare trolling fra HI? Vet at han har / har hatt flere brukere, men.... Han har jo skrevet så mye om dette før.

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet du ihvertfall en grunn til at jeg er forbanna på mora, men ja jeg er enig i at det ikke skal gå utover sønnen vår. Ikke hans feil. Men jeg godtar ikke at mora holder på sånn mer. Nettopp pga jeg tenker på sønnen vår!

Akkurat som hun sikkert var forbanna da du rusa deg....

Søk hjelp!

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Tror folk fortsatt på disse historiene? Hvordan går det med den gravide 16-åringen, de homofile elskerene og avrusingen? Du har jo skapt et helt fiktivt univers her.

Jeg har sikkert sagt det tusen ganger. 16 åringen tok abort. Hun er HISTORIE. Nå er det kun sønnen min som gjelder og vennene mine. Homofile og ikke, jeg er glad i de uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Akkurat som hun sikkert var forbanna da du rusa deg....

Søk hjelp!

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Jeg har aldri godtatt at noen fremmede skriker til ungen min, det gjør hun. Er det liksom greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri godtatt at noen fremmede skriker til ungen min, det gjør hun. Er det liksom greit?

Nei. Det er selvsagt ikke greit.

Kort sagt: Barnet burde få bo i et godt hjem og jeg tror at det hjemmet er verken hos deg eller hos mor.

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Nei. Det er selvsagt ikke greit.

Kort sagt: Barnet burde få bo i et godt hjem og jeg tror at det hjemmet er verken hos deg eller hos mor.

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Det vet du ingenting om. Lett å dømme folk du aldri har møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50/50 med en far som da var rusmisbruker og en mor som visstnok er gal + noen kjærester som ikke er på kanal?? Høres det ut som en god idè for et lite barn?

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Nei, selvsagt ikke.

Men dere som "kjenner" TS (tydeligvis nok en svakere og belastet mann på KG?) kan ikke forvente at alle andre som er innom her for å forumdiskutere også kjenner forumdeltakerne.

Når dette er hans historikk høres det håpløst ut - stakkars barn, en belastet mor OG far..😥

Anonymous poster hash: bea06...fee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er selvsagt ikke greit.

Kort sagt: Barnet burde få bo i et godt hjem og jeg tror at det hjemmet er verken hos deg eller hos mor.

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Jeg er helt enig. TS kommer ikke til å kunne ivareta gutten og det ser vi i flere tråder her der alt ender opp med å handle om hans følelser og han ikke evner å ta hensyn til sin sønn sine. Dessverre, men jeg håper at barnevernet snart kobles inn så ett fosterhjem kan komme på banen og gutten ikke blir helt ødelagt av sine foreldre.

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, selvsagt ikke.

Men dere som "kjenner" TS (tydeligvis nok en svakere og belastet mann på KG?) kan ikke forvente at alle andre som er innom her for å forumdiskutere også kjenner forumdeltakerne.

Når dette er hans historikk høres det håpløst ut - stakkars barn, en belastet mor OG far..Anonymous poster hash: bea06...fee

Beklager. Blir bare så oppgitt av dette her. Var ikke meningen å ta det ut på deg :)

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, TS kan selvfølgelig ikek ha foreldrerett, han bruker narkotika. Kan dere ikke bare slutte dette dramaet deres og la noen som kan ta seg av ungen? INGEN av dere er i stand til det, nå må dere tenke på ungen og ikke dere selv.



Anonymous poster hash: b26f3...9f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel si jeg er frisk. Ikke så mye igjen å klage over. Jeg var heldig, siden det ble oppdaget veldig tidlig. Jeg prøver bare å glemme det, siden det kom som et sjokk på meg. Er bare glad det gikk så bra. Ja eksen min bor i Norge nå.

hva betyr dette? De fleste vet vel om de har kreft eller ikke?

Anonymous poster hash: b7055...bbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager. Blir bare så oppgitt av dette her. Var ikke meningen å ta det ut på deg :)

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Det går bra!

Det er litt trist å bli minnet på de barna som ikke har det bra...som barnet i denne tråden. 😥 Klarer ikke å glemme det selv om det "bare er Internett og et forum".

Det er leit å tenke på...alle barn som ikke har det bra på grunn av ustabile og ikke så trivelige voksne.

Anonymous poster hash: bea06...fee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg vil, men hun kommer med trusler og sier jeg skal miste hele foreldreretten hvis jeg prøver på noe. Hun kommer vel med løgner da, og siden jeg har brukt rus før så hører de sikkert mer på henne enn meg. For hun gjør seg til da. Hun er flink til å spille uskyldig! Jeg er livredd for å ikke få ha han, men ja jeg må gjøre noe nå.

slettet

Endret av LilleSnupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

hva betyr dette? De fleste vet vel om de har kreft eller ikke?

Anonymous poster hash: b7055...bbb

Ja jeg er på bedringens vei. Det går bare en vei. Jeg blir helt frisk.

Dere som klager over meg at jeg er en dårlig far pga noen tråder på et forum. Dere har aldri møtt meg i virkeligheten så dere aner ingenting om hvor "dårlig" jeg er. Men det er lett å dømme ikke sant? Det er en grunn til at jeg fikk foreldrerett for han også. De som virkelig kjenner meg vet hvordan jeg er og synes jeg er flink og god mot sønnen min. Jeg bor i kjelleren hos mamma så hun har han ofte også. Han digger farmor. Jeg fikk litt hjelp av mamma i starten, men nå klarer jeg alt selv. Ikke bare bare og ha barn, men man lærer fort. Jeg elsker han og vil det beste for han, og det beste er ikke det mora hans gjør! Jeg har ALDRI snakket stygt om henne som han hører på. Alle sier han vil få det bedre hos meg. Ikke alle får det godt i et fosterhjem! Hvorfor sende han bort når han har det godt med meg? Jeg er ikke så ondskapsfull mot min egen unge! Vennene mine er til og med glad i han. Kjøper på dyre leker til han og skjemmer han bort.

Både de, og familien min passer godt på at jeg ikke ruser meg mer. For da griper de inn med en gang. Rus er historie for meg nå.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kili, ville egentlig bare si at jeg er stolt av deg for å ha kuttet ut rusen!!



Anonymous poster hash: 3d6fe...8ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...