Gå til innhold

Han skriker til ungen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen min har fått seg enda en ny mann og sønnen vår på 4 år har det ikke så godt med han idioten. Ekkel er han også. Faren min var alkoholiker så jeg er sånn at det ikke skal være alkohol i hus når ungen min er der. Men denne fyren drikker øl rett foran trynet på sønnen min. Ikke bare litt, men ofte. Mora (eksen min) sier det er helt greit å drikke så lenge han ikke blir full. Jeg synes ikke det er greit. Han er 4 for pokker, og da skal folk sitte å drikke øl når han ser på? Hva som er greit med det? Dessuten skriker han og kjefter på sønnen uten grunn. Det var noe ungene hans (som han har med ei annen) hadde gjort, men de fikk ikke kjeft. En felles venninne av meg og eksen min fortalte meg det. Hun var der på besøk hos de og ble helt sjokka. Hun har ingen grunn til å lyve om det.

Dessuten ga han snop til ungene sine mitt i uka, så sønnen min så på. Han fikk ingenting og begynte å gråte. De andre ungene sprang rundt han og ertet han med snopet. Spurte om han ville ha, og når han sa ja, så løp de andre bort og sa "nei du får ikke for du er så stygg".

Jeg ringte eksen min og fortalte dette og hun sa, det var ikke så gale. Jeg kan ikke stole på et ord hun sier. Jeg hørte de andre ungene i bakgrunnen. Det hørtes ut som huset skulle falle sammen! Sønnen min gråter når han skal hjem, og sier den nye mannen bare skriker til han, og er så slem. Mens han er snill med hans egne. Uansett hva de gjør. Hva skal jeg gjøre når en 4 åring sier sånn? Jeg vil at gutten skal ha det godt! Hvorfor kan ikke mora se dette? Hun er bare gal etter å ha en mann den kjerringa! Driter i hva slags fyr hun finner seg og hvordan han er mot sønnen vår. Hun har også sagt at hvis jeg blander meg inn i deres liv når sønnen vår er hos henne så skal hun sørge for at jeg mister foreldreretten. :(

Han er et uskyldig barn for pokker! Hvorfor må han lide pga moras galskap? Hun er veldig høyrøsta hun også, men sånn som den nye typen skriker til sønnen min er skremmende.



Anonymous poster hash: ab509...890
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som er ts, kom borti anonym dingsen.

Det skjønte jeg når åpningsinnlegget var lest halvveis, så det var ingen bombe.

Send inn bekymringsmelding til barnevernet, og for all del ikke hiss deg mer opp, det slår bare tilbake på deg.

Anonymous poster hash: 02ecd...318

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Det skjønte jeg når åpningsinnlegget var lest halvveis, så det var ingen bombe.

Send inn bekymringsmelding til barnevernet, og for all del ikke hiss deg mer opp, det slår bare tilbake på deg.

Anonymous poster hash: 02ecd...318

Jeg skal prøve å ikke hisse meg opp, men blir sint når jeg vet sønnen min har det sånn pga eksen min er mannfolk gal og tar alt hun ser. Til og med de som er slemme med andres barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kjempe for full foreldrerett? Når det er vitner til den oppførselen, så burde du vel ha en god sak?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Kan du ikke kjempe for full foreldrerett? Når det er vitner til den oppførselen, så burde du vel ha en god sak?

Ja det er det jeg vil, men hun kommer med trusler og sier jeg skal miste hele foreldreretten hvis jeg prøver på noe. Hun kommer vel med løgner da, og siden jeg har brukt rus før så hører de sikkert mer på henne enn meg. For hun gjør seg til da. Hun er flink til å spille uskyldig! Jeg er livredd for å ikke få ha han, men ja jeg må gjøre noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, føler med deg :hug:

Har dessverre ingen råd men har full forståelse for din frustrasjon, fælt når foreldre ikke setter sine barn først :( Håper det blir slutt mellom dem for barnets skyld..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg vil, men hun kommer med trusler og sier jeg skal miste hele foreldreretten hvis jeg prøver på noe. Hun kommer vel med løgner da, og siden jeg har brukt rus før så hører de sikkert mer på henne enn meg. For hun gjør seg til da. Hun er flink til å spille uskyldig! Jeg er livredd for å ikke få ha han, men ja jeg må gjøre noe nå.

Så lenge du er rusfri nå, så bør ikke det være et problem. Du kan si deg villig til å ta jevnlige tester.

Snakk med en advokat med barnefordelingssaker som sitt felt, så du kan finne ut hva oddsene dine er.

Krysser fingrene for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ville jeg bestilt time på familievernkontoret, så ville jeg tatt kontakt med advokat. Undersøk hvilke advokater i qområdet som har spesialisert seg på slike saker.

Lykke til!!

Anonymous poster hash: 9cc21...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send bekymringmelding til barnevernet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å si det, men etter alle innleggene du har skrevet ang. deg selv, mor og mors kjæreste er jeg oppriktig bekymret for dette barnet. Dere bedriver alle, på hver deres måte, omsorgssvikt. Bare det å være i en så langavrig og fastlåst konflikt som du og mor har er omsorgssvikt.

Nå høres jeg kanskje krass og surmaga ut, men er det ingen av dere som er voksen nok til å SE 4åringen. Dere ser dere selv, dog i et mye bedre lys enn jeg gjør etter å ha lest litt av hvert om dere alle, og dere ser hverandre i et svært dårlig lys. Er det ingen av dere som evner å SE BARNET som er fullstendig avhengif av dere voksne rund ham? Et barn som trenger trygghet, stabilitet, forutsigbarhet, voksne som er voksne, voksne som har ansvar, som kan samarbeide og som kan lage trygge rammer for et lite barn.

VOKS OPP! Hadde jeg visst hvem dere var skulle jeg meldt bekymring til barnevernet. Ikke fordi jeg er så ufattelig kjip, men mitt hjerte blør for det stakkars barnet som vokser opp blandt forvokste barn.



Anonymous poster hash: 6f93b...6ee
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Beklager å si det, men etter alle innleggene du har skrevet ang. deg selv, mor og mors kjæreste er jeg oppriktig bekymret for dette barnet. Dere bedriver alle, på hver deres måte, omsorgssvikt. Bare det å være i en så langavrig og fastlåst konflikt som du og mor har er omsorgssvikt.

Nå høres jeg kanskje krass og surmaga ut, men er det ingen av dere som er voksen nok til å SE 4åringen. Dere ser dere selv, dog i et mye bedre lys enn jeg gjør etter å ha lest litt av hvert om dere alle, og dere ser hverandre i et svært dårlig lys. Er det ingen av dere som evner å SE BARNET som er fullstendig avhengif av dere voksne rund ham? Et barn som trenger trygghet, stabilitet, forutsigbarhet, voksne som er voksne, voksne som har ansvar, som kan samarbeide og som kan lage trygge rammer for et lite barn.

VOKS OPP! Hadde jeg visst hvem dere var skulle jeg meldt bekymring til barnevernet. Ikke fordi jeg er så ufattelig kjip, men mitt hjerte blør for det stakkars barnet som vokser opp blandt forvokste barn.

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Jeg har aldri gjort min egen sønn noe vondt. Jeg har kjempet for å få ha han, så jeg kan være en god far for han. Prøve ihvertfall. Ingen er perfekte foreldre. Det går ikke an. Men det som den dama holder på med kan ikke være godt for gutten. Går fra mann til mann hele tiden. Bare menn som ikke liker gutten. Er vel en av de mannfolka hun har hatt som har vert snill mot han og behandlet han som hans egen. Han var for kjedelig, for hun slo opp med han. Jeg har hatt kjæreste som sønnen min har møtt jeg også, men de var i det minste snille mot han. Nå holder jeg meg unna forhold enda, for det er noe dritt. Nok med ons, og vennene mine.

Jeg skal kjempe for at den gutten får det godt, for nå er det nok tull av den dama som skal kalles mor. Heldigvis er mora til eksen min også enig med meg. Hun ser også hvordan dattera holder på.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri gjort min egen sønn noe vondt. Jeg har kjempet for å få ha han, så jeg kan være en god far for han. Prøve ihvertfall. Ingen er perfekte foreldre. Det går ikke an. Men det som den dama holder på med kan ikke være godt for gutten. Går fra mann til mann hele tiden. Bare menn som ikke liker gutten. Er vel en av de mannfolka hun har hatt som har vert snill mot han og behandlet han som hans egen. Han var for kjedelig, for hun slo opp med han. Jeg har hatt kjæreste som sønnen min har møtt jeg også, men de var i det minste snille mot han. Nå holder jeg meg unna forhold enda, for det er noe dritt. Nok med ons, og vennene mine.

Jeg skal kjempe for at den gutten får det godt, for nå er det nok tull av den dama som skal kalles mor. Heldigvis er mora til eksen min også enig med meg. Hun ser også hvordan dattera holder på.

Du gjør absolutt noe. Du bidrar til å holde konfliktnivået høyt oppe.

Dere gjør alle noe som ikke er bra for gutten, som ikke bidrar til et godt oppvekstmiljø og dere tenker alle mest på dere selv. Beklager, men den eneste jeg har sympati med i denne suppa er barnet.

Har dere ikke noe oppegående familie eller nettverk som kan ta ansvar for barnet? Det er helt horribelt slik som du, mor og kjærestene dere har innimellom holder på.

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksen flyttet tilbake til Norge med sønnen din? Er du frisk sv kreften?

Anonymous poster hash: b7055...bbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars denne gutten! Jeg krysser fingrene for fosterhjem for han. Faren og moren hans er komplett idioter, umodne idioter som ikke klarer å ivareta han.

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg som er ts, kom borti anonym dingsen.

Hvorfor krevde du ikke "delt bosted og 50/50" i det obligatoriske meklingsmøtet

Anonymous poster hash: bea06...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor krevde du ikke "delt bosted og 50/50" i det obligatoriske meklingsmøtet

Anonymous poster hash: bea06...fee

Fordi han ruset seg og ga faen. Han har vært rusfri noen måneder nå og har tydeligvis fått samvær, endelig.

Anonymous poster hash: fa15f...848

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor krevde du ikke "delt bosted og 50/50" i det obligatoriske meklingsmøtet Anonymous poster hash: bea06...fee

50/50 med en far som da var rusmisbruker og en mor som visstnok er gal + noen kjærester som ikke er på kanal?? Høres det ut som en god idè for et lite barn?

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kili

Du gjør absolutt noe. Du bidrar til å holde konfliktnivået høyt oppe.

Dere gjør alle noe som ikke er bra for gutten, som ikke bidrar til et godt oppvekstmiljø og dere tenker alle mest på dere selv. Beklager, men den eneste jeg har sympati med i denne suppa er barnet.

Har dere ikke noe oppegående familie eller nettverk som kan ta ansvar for barnet? Det er helt horribelt slik som du, mor og kjærestene dere har innimellom holder på.

Anonymous poster hash: 6f93b...6ee

Så si meg hva jeg skal gjøre for å bli perfekt da. Ingen foreldre er perfekte skjønner du. Jeg gir han trygghet, jeg gir han kjærlighet, jeg gir han det viktigste i livet. Hva mer må til? Selv om jeg oppfører meg dritt mot andre når sønnen min ikke er der, så betyr ikke det at jeg er en jævlig far. Så klart er jeg god mot min egen sønn! De som ikke er god mot barna sine er ikke normale i hodene sine.

Har eksen flyttet tilbake til Norge med sønnen din? Er du frisk sv kreften?

Anonymous poster hash: b7055...bbb

Jeg kan vel si jeg er frisk. Ikke så mye igjen å klage over. Jeg var heldig, siden det ble oppdaget veldig tidlig. Jeg prøver bare å glemme det, siden det kom som et sjokk på meg. Er bare glad det gikk så bra. Ja eksen min bor i Norge nå.

Endret av Kili
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...