Gå til innhold

Familie som har en negativ holdning til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang opplevd at enkelte familiemedlemmer har hatt en negativ, lite positiv eller distansert holdning til deg?



Anonymous poster hash: 8155e...d87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, søsttra mi, men hun er så avkorta og med lite sosial intelligens, så jeg bryr meg ikke.

Anonymous poster hash: 93d51...88d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, søsttra mi, men hun er så avkorta og med lite sosial intelligens, så jeg bryr meg ikke.

Anonymous poster hash: 93d51...88d

Har hun alltid vært slik?

Anonymous poster hash: 8155e...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min far. Har aldri forstått hvorfor, men det har alltid vært slik.

Det var veldig vondt da jeg var barn, for jeg ville bare at han skulle like meg og vise at han var glad i meg. Vondt at han viste kjærlighet overfor andre søsken, men ikke meg.

Nå har jeg godtatt at det er slik, selv om det er trist. Ikke noe jeg kan gjøre med det.

Tenker jo at hvis min mor dør før han, så kommer vi sikkert ikke til å ha kontakt i det hele tatt.

Anonymous poster hash: f0902...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lenge vært hakkekylling for en person, hun fikk med seg 3 andre også, men nå er det bare henne og delvis en til igjen, siden jeg endelig har nådd fram til 2 av dem med at jeg også har følelser og at det de gjorde ikke er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang opplevd at enkelte familiemedlemmer har hatt en negativ, lite positiv eller distansert holdning til deg? Anonymous poster hash: 8155e...d87

selvsagt. Har både blitt kalt gal, lat og div andre ukvemsord.

Svigermor ser på alle andre som ondsinnede løgnere som er ute etter å ta henne. Svigerfar synes alle med en bmi på over 20 er feite og mindreverdige. Mine foreldre har kalt meg lat og pysete.

Anonymous poster hash: f0315...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, min familie er litt sånn ute for å ta hverandre på en måte. Ikke noe familiær samhold her. Er ganske slitsomt, og det har hendt at jeg er ganske så lei meg etter alle har gått etter f.eks bursdagsfeiring.



Anonymous poster hash: 3d876...e1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en kusine som kalte barna mine lausunger her om dagen. (bor med barnefar)

Anonymous poster hash: d9bbe...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min familie er litt sånn ute for å ta hverandre på en måte. Ikke noe familiær samhold her. Er ganske slitsomt, og det har hendt at jeg er ganske så lei meg etter alle har gått etter f.eks bursdagsfeiring.

Anonymous poster hash: 3d876...e1c

Oi, som å lese om min familie.

Anonymous poster hash: 88521...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, som å lese om min familie.

Anonymous poster hash: 88521...60c

Akkurat som i min familie også. Derfor jeg aldri går med dem lenger. Da jeg sluttet med å treffe dem fikk jeg det mye bedre.

Anonymous poster hash: 0c1dc...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg blir uglesett av min fars søster+ hennes familie fordi jeg ikke har "fin" nok utdanning og ikke er ydmyk nok. I følge dem skal jeg helst være en flink pike uten egne meninger som gjør det hun får beskjed om.



Anonymous poster hash: 38cd0...79b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mor som har en veldig negativ holdning til meg, hun er veldig nedlatende og direkte frekk innimellom. Jeg aner ikke hvor mye jeg har grått på grunn av henne opp gjennom årene. Jeg er nå gift og har barn, vi treffes kun rundt jul og bursdagen til ungen min, ellers har vi lite kontakt.

Anonymous poster hash: 21c02...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...