Gå til innhold

Hvor mye får dere i barnebidrag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nyskjerrig

Anonymous poster hash: aff1c...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4900kr.

Far har samvær i ugangspunktet annenhver helg fredag-søndag (i teorien. I praksis er barnet kanskje ei helg til far hver tredje måned pga det så og si aldri passer for far å ha samvær. Selv om vi bor i samme by). Men han betaler bidrag som om han skulle hatt barnet annenhver helg.

Før noen hyler opp om at jeg sikkert er naver og snylter siden far betaler så mye så må jeg automatisk ha lav inntekt..... men det er feil. Jeg er godt utdannet, jobber og tjener bra, men far til barnet tjener vanvittig bra. Så veldig høy inntekt og lite samvær=høyt bidrag. Vi er begge i 30-årene.



Anonymous poster hash: e0134...ea2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ei krone.

Far forsvant rett etter fødsel og har meldt seg ut. Da jeg var student fikk jeg forskudd fra NAV på omtrent en tusenlapp i måneden, men da jeg begynte å jobbe falt forskuddet bort. Så de siste sju årene har jeg ikke fått noe bidrag i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 1846a...821
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Ikke ei krone.

Far forsvant rett etter fødsel og har meldt seg ut. Da jeg var student fikk jeg forskudd fra NAV på omtrent en tusenlapp i måneden, men da jeg begynte å jobbe falt forskuddet bort. Så de siste sju årene har jeg ikke fått noe bidrag i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 1846a...821

Så krev inn pengene gjennom nav, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så krev inn pengene gjennom nav, da.