Gå til innhold

Hvordan tar dere som er i forhold initiativ til sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jo hende det ikke er noe som fugerer i forholdet ditt, men har du prøvd å "date" henne på nytt? Gi komplimenter, kose ta på og kysse henne ikke seksuelt og for deretter å eksalere det mer og mer opp?

Alt er nok prøvd ja. Får bare ta takke med det man får :)

Anonym poster: 791dafe4b52292f80cdf20896d6f9361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på situasjon og humør.

Dytter ham opp mot veggen, holder armene hans fast og utfordrer ham til å sloss. Klemmer meg inntil ham bakfra og beføler ham. Setter meg på fanget hans, stryker hendene gjennom håret hans og kysser ham. Sender melding om hva jeg har lyst til å gjøre med ham seinere. Overfaller ham når han kommer ut av dusjen. Erter ham med frekke kommentarer og 'kom og ta meg'-blikk inntil han ikke vet om han har mest lyst til å kvele meg eller rive av meg klærne. Dersom jeg er veldig trøtt eller full, hender det at jeg bare spør om han ikke kan bære meg til senga og gjøre hva han vil. :gjeiper:

Man må nesten bare prøve seg fram og finne ut hva som fungerer på den enkelte, samt hva man foretrekker selv. :)

:grine:

Anonym poster: 32d50ef6a38761f26a2d47749192702f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på situasjon og humør.

Dytter ham opp mot veggen, holder armene hans fast og utfordrer ham til å sloss. Klemmer meg inntil ham bakfra og beføler ham. Setter meg på fanget hans, stryker hendene gjennom håret hans og kysser ham. Sender melding om hva jeg har lyst til å gjøre med ham seinere. Overfaller ham når han kommer ut av dusjen. Erter ham med frekke kommentarer og 'kom og ta meg'-blikk inntil han ikke vet om han har mest lyst til å kvele meg eller rive av meg klærne. Dersom jeg er veldig trøtt eller full, hender det at jeg bare spør om han ikke kan bære meg til senga og gjøre hva han vil. :gjeiper:

Man må nesten bare prøve seg fram og finne ut hva som fungerer på den enkelte, samt hva man foretrekker selv. :)

Drømmedame da eller? :o Skulle ønske jeg også kunne gjøre sånn og virkelig mene det uten å klumse og være usikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Anonym poster: 32d50ef6a38761f26a2d47749192702f

Ble du skremt? :klo:

Drømmedame da eller? :o Skulle ønske jeg også kunne gjøre sånn og virkelig mene det uten å klumse og være usikker :P

Langt ifra noen drømmedame, tro meg! Det å ta styringen føles veldig naturlig - for meg er det å gi andre full kontroll mye vanskeligere. Men jeg jobber med saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg er i et relativt «ferskt» forhold… så «kremt»… det er vel ikke akkurat noe problem… Starter vel ofte med kyssing, også blir det litt styrking her og der… også trenger jeg vel ikke si så mye mer… Også sover vi ofte uten klær da… og da blir risikoen for litt kvelds-/nat-/morgengymnastikk desto større ;)

Endret av Sporty93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...